ΜΑΓΝΗΣΙΑ
Καμπάνια μέσω Facebook και Instagram για τον τουρισμό από τον Δήμο Βόλου

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την τουριστική διαφήμιση της περιοχής σε αγορές στόχους θα αξιοποιήσει ο Δήμος Βόλου για την προσέλκυση επισκεπτών από το εξωτερικό με το άνοιγμα του τουρισμού το επόμενο Σάββατο 15 Μαΐου.Η αξιοποίηση του διαδικτύου για την τουριστική προβολή του Δήμου Βόλου προβλέπεται στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2021 και θεωρείται εργαλείο ιδίως αυτή την περίοδο που προετοιμάζεται η επανεκκίνηση της λειτουργίας της τοπικής τουριστικής οικονομίας με τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων που εφαρμόστηκαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Στην προχθεσινή συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής εγκρίθηκε το σχέδιο διαδικτυακής προβολής που στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού σε μεμονωμένους επισκέπτες και σε συγκεκριμένες αγορές και πληθυσμό στόχο, που ικανοποιείται απόλυτα από το συνεχώς αναπτυσσόμενο κοινό που χρησιμοποιεί καθημερινά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από την αμεσότητα της προσέγγισης και τη δυνατότητα της στόχευσης με βάση τα γεωγραφικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά της ομάδας στόχου.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Συγκεκριμένα θα αξιοποιηθούν το Facebook και το Instagram με βάση τα οποία θα σχεδιαστεί και θα αναπτυχθεί διαφημιστική καμπάνια, θα δημιουργηθούν λογαριασμοί μέσω των οποίων θα διενεργείται η κάθε καμπάνια και στους οποίους θα αναρτάται υλικό, θα γίνουν πληρωμένες δημοσιεύσεις και δράσεις για την αύξηση του αριθμού των ακολούθων, ενώ θα παρακολουθούνται και θα μετριούνται τα αποτελέσματα των απηχήσεων και επιπρόσθετα θα επικοινωνούνται οι δράσεις σε κεντρικά ΜΜΕ.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα γίνουν συνολικά 25 αναρτήσεις από την έναρξη της λειτουργίας της τουριστικής περιόδου και για διάστημα 1,5 μήνα, δηλαδή τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.
Οι αγορές στόχοι θα προσαρμοστούν με βάση την κατεύθυνση που θα δοθεί σε εθνικό επίπεδο, τις χρονικές ανάγκες και τάσεις και θα προσαρμόζονται κατά την πορεία της καμπάνιας. Ενδεικτικές αγορές στόχοι για τον Δήμο Βόλου θα είναι αρχικά η Ελλάδα, οι χώρες των Βαλκανίων και Ισραήλ, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο και σταδιακά ενδεχόμενα θα διευρύνονται.
Επίσης το κοινό θα επιλέγεται με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, γεωγραφικό προφίλ με βάση την οδική εγγύτητα και την πληθυσμιακή συγκέντρωση (πρωτεύουσες χωρών, χιλιομετρική απόσταση κλπ), δημογραφικό προφίλ για παράδειγμα ηλικιακό εύρος, οικογενειακή κατάσταση, ενώ οι αναρτήσεις θα είναι προσαρμοσμένες ανά κοινό και θα παρακολουθείται η απόδοση της καμπάνιας. Η υπηρεσία θα κοστίσει συνολικά 9.300 ευρώ.
Οργανώνονται οι παραλίες
Στο μεταξύ, από την αντιδημαρχία Τουρισμού και το αρμόδιο τμήμα Τουρισμού, ξεκινά η οργάνωση των παραλιών προκειμένου να είναι έτοιμες για την υποδοχή των λουόμενων από την 1η Ιουνίου.
Ηδη έχει γίνει διαγωνισμός για την εγκατάσταση ναυαγοσωστών και του ενισχυμένου εξοπλισμού που προβλέπεται στις παραλίες Αγχιάλου, Χρυσής Ακτής Παναγιάς, Αλυκών (σε δύο σημεία), Αναύρου και στο Κερνάγιο και υπεύθυνοι ακτής θα υπάρχουν στις παραλίες Πλατανίδια, Σουτραλί, Πλάκες, Σωρό και Κριθαριά.
Προς το παρόν γίνεται συντήρηση και αντικατάσταση εξοπλισμού και το επόμενο χρονικό διάστημα να ξεκινήσει η εγκατάσταση των ομπρελών.
Φέτος, με την έναρξη της κολυμβητικής περιόδου και έως το τέλος της, στις 30 Σεπτεμβρίου, θα λειτουργήσουν ως πλήρως προσβάσιμες και για άτομα με αναπηρίες τέσσερις παραλίες, του Αναύρου, στο Καρνάγιο, στις Αλυκές και στη Ν. Αγχίαλο. Θα υπάρχουν διάδρομοι για αμαξίδια, ειδικά αμαξίδια για την είσοδο στη θάλασσα, σήμανση, ομπρέλες και WC για άτομα με αναπηρίες.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

-
ΕΛΛΑΔΑ3 ημέρες ago
Αυτοκτονία στη Λάρισα: Άφησε λεφτά για την κηδεία του, ζήτησε συγγνώμη και έβαλε τέλος στη ζωή του
-
ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες ago
Θρίλερ δίχως τέλος με το θάνατο της 68χρονης στην Καβάλα – Τι αποκάλυψε ο αδελφός της
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago
Θλίψη για την 37χρονη ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου από Βόλο
-
TOP3 ημέρες ago
Ο κοσμηματοπώλης Φώτης Πονηρός απεβίωσε -Θλίψη σε Αθήνα -Μύκονο -Σαντορίνη -Συντετριμμένος ο αδελφός του Γιώργος και οι οικείοι του με το ξαφνικό θάνατο του -Ανταπόκριση : Γιάννης Αποστολίδης
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago
Δεν είχε όρια το θράσος νεαρού κλέφτη- Γ. Καρτάλη και Κοραή «ξάφρισε» σε ιδιωτικό παρκινγκ ό,τι βρήκε μπροστά του
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ20 ώρες ago
Ράγισαν καρδιές στο τελευταίο αντίο για την 26χρονη Παναγιώτα (φωτό) –
-
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ5 ημέρες ago
Σκιάθος : Ο Δημήτρης Σαραβάκος παίζει μπάλα με τον Γιώργο Αγγελόπουλο στις Κουκουναριές με θέα το Skiathos Palace -Ανταπόκριση : Γιάννης Αποστολίδης
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ15 ώρες ago
Σοβαρός τραυματισμός μετά από σύγκρουση ΙΧ με θεριζοαλωνιστική