Connect with us

OIKONOMIA

Καλάθι του νοικοκυριού: Τα private label και τα SOS στη σύγκριση τιμών – Έρευνα του ΟΤ

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Γράφει η Ξανθή Γούναρη

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Με λίγες από τις γνωστές μάρκες, τιμές για όλα τα βαλάντια, χωρίς όμως να είναι οι χαμηλότερες και αρκετές τεχνικές αρρυθμίες έκανε πρεμιέρα το «καλάθι του νοικοκυριού».

Διαβάστε επίσης: Καλάθι του νοικοκυριού: Πρεμιέρα με προβλήματα

Private Label VS επώνυμα προϊόντα

Συνολικά, την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής της πρωτοβουλίας, οι περισσότεροι από τους +800 κωδικούς προϊόντων που «μπήκαν» στα «καλάθια» των Σκλαβενίτη, ΑΒ Βασιλόπουλο, Lidl, Μy Market, Μασούτη, Γαλαξία, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικού, Market In, SYN.KA, Bazaar, Χαλκιαδάκη, Discount Markt και του αμιγώς ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ e-fresh.gr, αφορούν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, κάτι που δεν ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις των καταναλωτών, όπως αποτυπώνονται στα μερίδια αγοράς. Εξ ου και η «γκρίνια» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Να σημειωθεί ότι το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας κινείται μεν αυξητικά τους τελευταίους μήνες λόγω των πληθωριστικών πιέσεων, φθάνοντας στο 16%, με βάση τις εταιρείες μετρήσεων, αλλά η «δύναμη» των επώνυμων brands συνεχίζει να είναι μεγάλη.

Από την άλλη, στους επώνυμους κωδικούς, οκτώ μάρκες απαντώνται συχνότερα στα «καλάθια» των αλυσίδων. Πρόκειται για τα σήματα: Παπαδοπούλου, Κατσέλης, Χρυσά Αυγά, Sani, Babylino, Septona, o.b. και Johnson.

Τα λιγότερα

Με βάση τις λίστες που αναρτήθηκαν στο e-katanalotis, τη μεγαλύτερη παρουσία σε επώνυμους κωδικούς εμφανίζει το «καλάθι» της αλυσίδας My Market (όμιλος Metro), όπου από τα συνολικά 52 προϊόντα, μόνο 12 αφορούν σε private label κωδικούς.

Ακολουθεί η Χαλκιαδάκης όπου στο «καλάθι» της από τα 65 προϊόντα τα 14 είναι ιδιωτικής ετικέτας.

Ενώ στην 3η θέση όσον αφορά την αναλογία επωνύμων – PL βρίσκεται η Μασούτης, με τα 20 από 52 προϊόντα του «καλαθιού» της να είναι δικές της μάρκες.

Μικρή παρουσία καταγράφουν τα PL και στο μεγάλο «καλάθι» της Γαλαξίας, καθώς από τα 90 προϊόντα τα 22 είναι ιδιωτικής ετικέτας.

Πάντως τα λιγότερα – έως κανένα PL – έχει το καλάθι του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ e-Fresh, που διαθέτει 51 προϊόντα.

…και τα περισσότερα

Στον αντίποδα, η γερμανική εκπτωτική αλυσίδα Lidl διατήρησε τον αριθμό των κωδικών ακριβώς στο πλαίσιο των προβλεπόμενων, ήτοι 51 – όσες δηλαδή και οι κατηγορίες που ορίστηκαν νομοθετικά-  στους οποίους περιλαμβάνονται μονάχα 4 επώνυμες επιλογές προϊόντων.

Ισχυρή συμμετοχή έχουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στο «καλάθι της Market In, που είναι και το μεγαλύτερο καθώς περιλαμβάνει 97 προϊόντα εκ των οποίων τα 88 PL.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος εμφάνισε επίσης μεγάλο καλάθι με 74 είδη εκ των οποίων τα 51 είναι κωδικοί ιδιωτικής ετικέτας.

Σχετικά «μοιρασμένο» είναι το καλάθι της μεγαλύτερης αλυσίδας της αγοράς, της Σκλαβενίτης, η οποία κατέχει μερίδιο περί το 32% σε αξία. Συγκριμένα το «καλάθι» της διαθέτει 64 κωδικούς εκ των οποίων 31 προϊόντα είναι ιδιωτικής ετικέτας.

Διαβάστε επίσης: «Καλάθι του νοικοκυριού»: Δείτε τη λίστα με τα 51 προϊόντα

Χαμένοι στο καλάθι

Επί του πρακτέου οι καταναλωτές δυσκολεύονται να συγκρίνουν τις τωρινές τιμές με εκείνες προηγούμενων ημερών/εβδομάδων. Κι αυτό γιατί στην πλατφόρμα e-katanalotis αφενός δεν υπάρχει «αρχείο» για τους κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας και αφετέρου δεν περιλαμβάνονται όλα τα επώνυμα brands.

Πάντως, σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη, από σήμερα θα αναγράφεται και η προηγουμένη τιμή των προϊόντων που είναι στο καλάθι για να είναι άμεση η σύγκριση.

Ο ίδιος τόνισε ότι τα προϊόντα στο «καλάθι του νοικοκυριού» ήταν φθηνότερα σε σχέση με τις 3 Οκτωβρίου που έγινε η συνάντηση στο υπουργείο Ανάπτυξης με  τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ.

Την ίδια ώρα, η σύγκριση τιμών μεταξύ των φυλλαδίων δεν είναι εφικτή, καθώς η κάθε αλυσίδα περιλαμβάνει διαφορετικούς κωδικούς. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι κάποια αλυσίδα επιλέγει να εντάξει στο καλάθι της ένα προϊόν σε συσκευασία 500 γρ. ενώ κάποια άλλη τη συσκευασία του 1 κιλού, συνεπώς η τιμή διαφέρει διότι και η ποσότητα διαφέρει.

Crash test

Συγκρίνοντας τις τιμές 8 ίδιων προϊόντων, ήτοι ζάχαρη, μακαρόνια Νο 6, κατεψυγμένο αρακά, ηλιέλαιο, νωπό κοτόπουλο, ελληνικό καφέ, φακές και τυρί φέτα, τα οποία μπορεί κάποιος/α μπορεί να τα βρει στα «καλάθια» αλυσίδων σούπερ μάρκετ με πανελλαδική κάλυψη, διαπιστώνεται ότι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας υπάρχουν ελάχιστες διαφορές, ή καμία διαφορά, ενώ στα επώνυμα το εύρος είναι μεγάλο.

Για παράδειγμα στα PL μακαρόνια Νο6 η τιμή είναι 0,62 ευρώ σε Μασούτη, ΑΒ Βασιλόπουλο, Κρητικό και Σκλαβενίτη, ενώ στη ζάχαρη το ένα κιλό κοστίζει 1,15 ευρώ σε Μασούτη, Σκλαβενίτη και Lidl.

Στον κατεψυγμένο αρακά (ιδιωτικής ετικέτας) τη χαμηλότερη τιμή έχει ο Μασούτης (1,8 ευρώ το κιλό), με Σκλαβενίτη (1,86 ευρώ το κιλό) My Μarket (1,96 ευρώ το κιλό) και Market In (1,99 ευρώ) να ακολουθούν.

Στις φακές – και πάλι ιδιωτικής ετικέτας – οι τιμές κυμαίνονται από 1,09 ευρώ τα 500 γρ. στον Μασούτη έως 1,65 ευρώ στον Γαλαξία, ενώ στα ολόκληρα νωπά κοτόπουλα το εύρος των τιμών κινείται μεταξύ 2,99 ευρώ (Μασούτης) και 3,99 ευρώ το κιλό (Market In).

Στο PL ηλιέλαιο την υψηλότερη τιμή (3,30 ευρώ το λίτρο) έχει η αλυσίδα discounter Lidl.

Η τιμή για το τυρί φέτα κυμαίνεται από 8,49 ευρώ ανά κιλό (ΜΦΒ Τυρί Φέτα ΠΟΠ Λέσβου στο Market In) έως 14,85 ευρώ ανά κιλό (Μενεγάτος Φέτα Καλαβρύτων ΠΟΠ Βαρελίσια σε άλμη 400 γρ. στο My Market).

Τέλος, μεγάλο εύρος έχει και η τιμή στον ελληνικό καφέ. Το ίδιο προϊόν (Λουμίδη Παπαγάλος Παραδ.) στον Σκαλαβενίτη κοστίζει 12,58 το κιλό και στον Γαλαξία 20,52 ευρώ το κιλό.

Να σημειωθεί πάντως ότι οι τιμές που ανακοινώθηκαν χθες ισχύουν έως και τις 8 Νοεμβρίου, καθώς η σύνθεση του καλαθιού θα αλλάζει κάθε Τετάρτη.

Πηγή: Ot.gr

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA

Καλάθι του νοικοκυριού: Έρχεται και «καλάθι των παιχνιδιών» – Τι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Μέσα στην εβδομάδα θα γίνουν οι τελικές ανακοινώσεις για το «καλάθι του νοικοκυριού» που θα ισχύσει για την περίοδο των εορτών, ενώ θα αποσαφηνιστεί εάν θα υπάρξει ανάλογο «καλάθι» για την αγορά παιχνιδιών.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Όπως είπε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης στον τηλεοπτικό σταθμό Ant1: «Με απασχολεί το ζήτημα, ως πατέρας και ως πολιτικός, να υπάρχει μια ευκαιρία για να έχουν όλα τα παιδιά τα παιχνίδια τους. Υπάρχουν θέματα και ανταγωνισμού που πρέπει να δούμε. Είμαστε κοντά σε μια συμφωνία, υπάρχει διάθεση και από τα καταστήματα για αυτό. Όπως υπάρχει το «καλάθι» στα σούπερ μάρκετ, θα υπάρχει «καλάθι» για τα παιχνίδια».

Ο υπουργός είπε ακόμη πως το «καλάθι του νοικοκυριού» έχει αποδοχή, καθώς σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ τουλάχιστον 4 στους 10 καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα από αυτό αν και στην αρχή αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό.

Το εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού»

Σε ότι αφορά στο εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού», ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι «στις γιορτές υπάρχει διαφορά στις καταναλωτικές συνήθειες που συνδέονται με το εορταστικό τραπέζι, καθώς το καλάθι ακολουθεί τις καταναλωτικές συνήθειες.

Σκοπός του είναι να εξυπηρετεί τους καταναλωτές, οι οποίοι προτιμώντας το καλάθι πιέζουν τις αλυσίδες και τον ανταγωνισμό ώστε να πέσουν οι τιμές. Δεν θέλουμε να ξεχειλώσει πάρα πολύ το καλάθι, διότι τότε θα δημιουργηθούν δύο προβλήματα: θέλουμε να ελέγχουμε από εβδομάδα σε εβδομάδα για να πιέζουμε τα σούπερ μάρκετ να μειώνουν τις τιμές και δεύτερον εάν είναι πολλά τα προϊόντα, δεν θα μπορούν οι αλυσίδες να κάνουν μειωμένες τιμές για όλα».

«Το «καλάθι» δεν μπορεί να «χτυπήσει» τον πληθωρισμό. Σκοπός του καλαθιού είναι το κόστος για το γιορτινό τραπέζι, που σε κάθε περίπτωση θα είναι υψηλότερο από πέρσι, να είναι χαμηλότερο από όσο ήταν για αγορά των ίδιων προϊόντων πριν από έναν μήνα», είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Η άνοδος των τιμών στα καυσόξυλα

Σε ό,τι αφορά τα καυσόξυλα, ανέφερε ότι λόγω των προβλημάτων που προκαλεί ο πόλεμος Ρωσίας – Ουκρανίας, χωρών που αποτελούν βασικό τροφοδότη της Ευρώπης σε ξυλεία, υπάρχει άνοδος των τιμών, η οποία όμως συγκρατείται όπως διευκρίνισε, λόγω των μέτρων που πήρε η κυβέρνηση για απαγόρευση εξαγωγών, ώστε να υπάρχει επάρκεια στην Ελλάδα και επομένως μεγαλύτερη προσφορά και δεύτερον έχει επιβληθεί περιορισμός στο περιθώριο κέρδους.

Ερωτηθείς για το πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο, ο υπουργός είπε ότι «ο Πρόεδρος Πούτιν αποφάσισε μέσω του εκβιασμού του πληθωρισμού, να αναγκάσει τις κυβερνήσεις της Ευρώπης να κάνουν το χατίρι της Ρωσίας. Αυτή είναι η έννοια του πολέμου που ζούμε. Είναι πολύ σύνθετη η απόφαση για επιβολή πλαφόν στο ρωσικό πετρέλαιο στα 60 ευρώ το βαρέλι. Δεν είναι μικρό το ποσό».

Επιτόκια τραπεζών

Σχετικά με τα επιτόκια των τραπεζών και την κυβερνητική πίεση για μέτρα υπέρ των πελατών τους, ο κ. Γεωργιάδης είπε πως «η κάθε κρίση έχει παράπλευρες συνέπειες. Ο πόλεμος φέρνει πληθωρισμό και για να φρενάρει, οι τράπεζες έκαναν το χρήμα πιο ακριβό, για να καταναλώνουμε λιγότερο, να πιεστεί η αγορά και να μειωθεί ο πληθωρισμός».

«Υπάρχει ευρωπαϊκή κυβέρνηση που μπορεί νομοθετικά να παρέμβει για τα επιτόκια;», αναρωτήθηκε, ενώ σημείωσε ότι «λύση πρέπει να βρεθεί για τους ευάλωτους. Υπάρχουν άνθρωποι που ήταν πάντα συνεπείς στα δάνεια τους και τώρα κινδυνεύουν τα δάνεια τους να κοκκινήσουν. Πρέπει να βρεθεί μια συγκεκριμένη λύση για τους ευάλωτους, όχι για όλους», είπε ο κ. Γεωργιάδης.

Δεν θέλουμε να ξαναζήσουμε χρεωκοπία των τραπεζών

Συνέχισε λέγοντας «έχουμε δει τι σημαίνει να χρεοκοπεί το τραπεζικό σύστημα, δεν θέλω να το ξαναζήσω. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στα επιτόκια καταθέσεων και χορηγήσεων. Θα είναι λάθος να συνεχίσουν την τακτική τους με τα επιτόκια καταθέσεων οι τράπεζες, γιατί πολλοί καταθέτες θα σκεφθούν να πάρουν τα λεφτά τους από τις ελληνικές τράπεζες».

Σε ό,τι αφορά τις τραπεζικές προμήθειες, είπε ότι «το υπουργείο Οικονομικών έδωσε στις τράπεζες έναν κατάλογο με τραπεζικές υπηρεσίες και χρεώσεις. Είδαμε τι γίνεται σε άλλες χώρες. Σε κάποιες υπηρεσίες ήταν πιο ακριβή η Ελλάδα, όχι σε όλες. Έχει ζητήσει αντιπρόταση η κυβέρνηση, θα γίνει συνάντηση και θα δούμε τις απαντήσεις».

Κιβωτός του Κόσμου: Κακή υπερασπιστική γραμμή να βρίζεις την κυβέρνηση

Τέλος, ερωτηθείς για την «Κιβωτό του Κόσμου» και την επίθεση του πατρός Αντωνίου στην κυβέρνηση, ο κ. Γεωργιάδης απάντησε: «Σέβομαι πάντα το τεκμήριο της αθωότητας. Ο πατήρ Αντώνιος θα κληθεί από την Δικαιοσύνη για να δώσει απαντήσεις. Λυπούμαι για τη δήλωση του δικηγόρου του, δεν έχει καμιά δουλειά η κυβέρνηση με τις καταγγελίες που έκαναν κάποια παιδιά.

Οι καταγγελίες πρέπει να ελεγχθούν. Η αλλαγή της διοίκησης έγινε απολύτως σωστά, για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη στη διοίκηση της δομής. Φαντάζεστε να ελεγχόταν η δομή και η διοίκηση να ήταν η ίδια;».

«Είναι κακή υπερασπιστική γραμμή να βρίζεις την κυβέρνηση και την εκκλησία. Αν κάποιος είναι αθώος φροντίζει να υπερασπιστεί την αθωότητα του», κατέληξε ο κ. Γεωργιάδης.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

OIKONOMIA

Προβλέψεις τουρισμού: Αυξήσεις πάνω από τον στόχο

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις του τουρισμού, με τον στόχο που είχε τεθεί στον προϋπολογισμό να ξεπερνάται. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο στόχος που τέθηκε από την Κυβέρνηση βρισκόταν στο 80% των εσόδων του 2019. Από ότι φαίνεται, αυτή η πρόβλεψη επιβεβαιώθηκε με την χρονιά να κλείνει με περίπου 3 δις παραπάνω.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ερωτηθείς από την Real News για την επιτυχία αυτή ο υπουργός Τουρισμού ανέφερε πως αυτή η προστιθέμενη αξία του ελληνικού τουρισμού είναι η μεγάλη νίκη όλων μας. Ο υπουργός Τουρισμού σημειώνει πως η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου έγινε πράξη, δηλώνοντας ικανοποίηση από το γεγονός πως ακόμα και σήμερα, αρχές Δεκεμβρίου, βλέπουμε τουρίστες να κυκλοφορούν στην Αθήνα, στο ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας, στην Ακρόπολη.

Διαβάστε επίσης: Guardian: Ο υπερτουρισμός της Αθήνας απειλεί τα αρχαία μνημεία

Πότε θα γίνει η κλήρωση για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»

Στο ίδιο πλαίσιο υπογραμμίζει ότι ήδη 11 αεροπορικές εταιρείες έχουν συμφωνήσει για πτήσεις, νέους προορισμούς ή ενίσχυση του capacity για Δεκέμβριο, Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο, μήνες που είναι off season.

Αναφορικά με το πρόγραμμα «Τουρισμός Για Όλους» ο κ. Κικίλιας επισημαίνει πως «η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει στηρίξει όσο καμία άλλη τον εγχώριο τουρισμό». Συνολικά θα δοθούν 400.000 άυλες ψηφιακές κάρτες με το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους».

Ήδη 275.000 συμπολίτες μας έχουν αυτή «τη δυνατότητα και αρκετοί από αυτούς την έχουν ήδη αξιοποιήσει» λέει χαρακτηριστικά ανακοινώνοντας ότι στα τέλη Ιανουαρίου του 2023 θα γίνει νέα κλήρωση για τους υπόλοιπους 125.000 δικαιούχους.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

Σοκ στην Σκιαθο 37χρονη έγκυος εχασε το 9 μηνών μωρό της στην εντατική η ίδια σε κρίσιμη κατάσταση

ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες ago

Συγκλονίζει ο πατέρας της 21χρονης φοιτήτριας: Τη θέλω κοντά μου αλλά ξέρω ότι δεν γίνεται

LIFESTYLE6 ημέρες ago

Αποκαλύψεις – φωτιά από την Τζούλια Νόβα: «Στον Τροχό της Τύχης όλοι ξεσπούσαν σε εμένα, έγινε κάτι και…» (vid)

ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες ago

Πρώην παίκτης ριάλιτι: «Ήμουν ο πιο επιτυχημένος άνδρας escort με 1.000€ την βραδιά, είχα πελάτες ηθοποιούς»

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ7 ημέρες ago

ΑΡΑΧΩΒΑ: ΦΩΤΑΓΩΓΗΘΗΚΕ Η ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

LIFESTYLE7 ημέρες ago

Ο Νίκος Παπαδάκης αποκαλύπτει – «Με έπιασε ένας πόνος, είπα ότι αν θα τη βγάλω θα το κόψω»

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Έφυγε από την ζωή ο Γιωργος Κόταλης

LIFESTYLE7 ημέρες ago

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ -ΑΡΑΧΩΒΑ:Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΗΜΙΝΑ ΧΑΤΖΗΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΛΑΚΚΑ

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Τα πρώτα χιόνια στα Χανια Πηλιου και στο χιονοδρομικό

LIFESTYLE5 ημέρες ago

Ο Κώστας Βουτσάς βρέθηκε στην «Παριζιάνα» γιατί ήταν στα «μέλια» με την Έρρικα Μπρόγιερ

Δημοφιλή