Οι κινεζικές μάρκες κρασιού είναι όλο και πιο ελκυστικές για τους ντόπιους καταναλωτές.

Οι εξαγωγείς που πωλούν κρασιά στην Κίνα μπορεί να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα: οι Κινέζοι καταναλωτές πίνουν όλο και λιγότερο εισαγόμενα κρασιά και πολύ συχνά στρέφονται σε οινοποιήσεις που παράγονται επί τόπου.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Οι Κινέζοι Millennials, που είδαν την ανάπτυξη και τον πλούτο της Κίνας κατά τη διάρκεια της νεότητάς τους, δείχνουν περισσότερη υπερηφάνεια και εμπιστοσύνη στα τοπικά προϊόντα, αναφέρει η ΚΕΟΣΟΕ σε ανάρτησή της.

Μια σελίδα που γυρίζει; Μέχρι τώρα, η αγορά κρασιού στην Κίνα κυριαρχούταν από εισαγόμενα κρασιά. Αλλά η πρόσφατη σεζόν αγορών της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς δείχνει ότι τα εγχώρια κρασιά αρχίζουν να κυριαρχούν. Πράγματι, υπό την επιρροή του «Guochao», που ευνοεί τις τοπικές μάρκες την κουλτούρα και το design , τα εγχώρια κρασιά παρουσίασαν ταχεία ανάπτυξη στα τέλη του περασμένου έτους. Το Legacy Peak, ένα οικογενειακό οινοποιείο που βρίσκεται στην κύρια οινοπαραγωγική περιοχή της Κίνας, τη Ningxia, ανέφερε ισχυρές πωλήσεις ενόψει της 1ης Φεβρουαρίου, της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς. Το οινοποιείο ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις κρασιού του μεταξύ Δεκεμβρίου 2021 και Ιανουαρίου 2022 εκτινάχθηκαν κατά 118% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Ιδιαίτερα εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις των διαδικτυακών πωλήσεων, με αύξηση 838%.

Από την πλευρά του, το Kanaan Winery, ένα ιδιαίτερα σημαντικό κινεζικό οινοποιείο, που βρίσκεται επίσης στην περιοχή Ningxia, γνώρισε μια ταχεία ανάκαμψη στις πωλήσεις αυτή την περίοδο. Η ιδρυτής της, Γουάνγκ Φανγκ, ανέφερε ότι η Kanaan είχε πουλήσει περίπου 20.000 μπουκάλια κρασί ενόψει της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς, αύξηση 40% από τις τελευταίες διακοπές της Πρωτοχρονιάς. Βλέπει ενθαρρυντική ανάπτυξη στο κύκλωμα ηλεκτρονικού εμπορίου με ιδιώτες, καθώς και στις εξαγωγικές αγορές. Σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης, το Xige Estate, το μεγαλύτερο οινοποιείο στη Ningxia, έχει διαθέσει κρασιά αξίας 200 εκατομμυρίων RMB (28,2 εκατομμύρια ευρώ) το 2021, διπλασιάζοντας τον τζίρο του σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Πέρυσι, το κτήμα κατάφερε να πουλήσει και τα 1,2 εκατομμύρια μπουκάλια από τον πρώτο τρύγο του 2017.

Τα κίνητρα αγοράς αλλάζουν

Σε αντίθεση με το παρελθόν, όταν οι καταναλωτές στράφηκαν σε εισαγόμενα εκλεκτά κρασιά για να τα δωρίσουν ή να τα απολαύσουν οι ίδιοι, διάφοροι παράγοντες συνδυάστηκαν σταδιακά για να αλλάξουν τις αγοραστικές προτιμήσεις των καταναλωτών. Ομολογουμένως, οι κανονισμοί σχετικά με τις εισαγωγές έχουν γίνει αυστηρότεροι και έχουν εφαρμοστεί αυστηροί τελωνειακοί δασμοί σε κρασιά από ορισμένες χώρες παραγωγής.

Όμως, η ανάπτυξη των τοπικών κρασιών τροφοδοτείται από την αλλαγή στα κίνητρα των καταναλωτών, που επιδιώκουν να ευνοήσουν τα ποιοτικά εθνικά προϊόντα, και από τη διεθνή φήμη που αποκτούν τώρα τα κινέζικα κρασιά. Ένα από τα σημαντικά σημεία που πρέπει να τονισθεί είναι ότι οι κινεζικές μάρκες κρασιού είναι όλο και πιο ελκυστικές για τους ντόπιους καταναλωτές. Για τους εξαγωγείς, αυτό σημαίνει ότι, περισσότερο από ποτέ, η προώθηση ξένων ποιοτικών κρασιών θα μπορούσε να είναι δύσκολη.

Τούρκος παίκτης αρνήθηκε να βάλει φανέλα κατά του πολέμου – Η εξήγηση που έδωσε