Για το σοκ, το οποίο υπέστησαν ως οικογένεια, μετά τη χορήγηση – εκ παραδρομής – πενταπλής δόσης εμβολίου στην 73χρονη μητέρα του, μίλησε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ο γιος της ηλικιωμένης, η οποία έλαβε την Παρασκευή εξιτήριο από το νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου, έπειτα από προληπτική νοσηλεία.

Η 73χρονη παραμένει σε ανοιχτή επικοινωνία με τους γιατρούς ενώ, αφού εκδήλωσε ήπια συμπτώματα, πλέον είναι καλά στην υγεία της. Όλα ξεκίνησαν όταν ο νοσηλευτής, εκ παραδρομής, δεν «διέλυσε» το φάρμακο, χορηγώντας της έτσι όλο το περιεχόμενο του φιαλιδίου.

Ο ίδιος, αντιλήφθηκε εγκαίρως το λάθος του και ενημέρωσε αμέσως την ασθενή, όσο εκείνη ήταν ακόμα στο Εμβολιαστικό Κέντρο.

Καλή η κλινική εικόνα

«Ανέβασε λίγο πυρετό, η κλινική της εικόνα είναι πολύ καλή. Αυτή ήταν και η αρχική σκέψη, εφόσον έδειχναν τα πράγματα ότι θα κυλήσουν ομαλά και δεν υπήρχε θέμα παρενεργειών, δεν έχουμε σκοπό να κινηθούμε σε διαδικασία απόδοσης ευθυνών. Υπό άλλες συνθήκες, δεν ξέρω τι θα γινόταν, στην προκειμένη περίπτωση θα αφήσουμε τα πράγματα να κυλήσουν ομαλά», τόνισε ο γιος της 73χρονης, μιλώντας στην Κρήτη TV.

«Το πρώτο 24ωρο, κατά το οποίο δεν είχε συμπτωματολογία, το στρες και το ψυχολογικό βάρος ήταν πολύ μεγάλα. Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για σοκαριστικό περιστατικό, λόγω της ηλικίας, υπήρξε η σκέψη να μην συμβεί κάτι κακό», προσέθεσε.

Άλλη μια απόδειξη για την ασφάλεια των εμβολίων

Χαριτολογώντας, μάλιστα, ο γιος της ηλικιωμένης ανέφερε πως η μητέρα του έχει «γερή κράση και ακόμη και έτσι φάνηκε πως τα εμβόλια είναι ασφαλή»…

Σε «ανθρώπινο λάθος, λόγω του τεράστιου φόρτου εργασίας» από τη μία και του «εξουθενωμένου προσωπικού» από την άλλη, αποδίδει το συμβάν η διοίκηση του νοσοκομείου.

Χαρακτηριστικό της κατάστασης που επικρατεί στον Άγιο Νικόλαο αποτελεί το γεγονός πως διασωληνωμένοι ασθενείς μεταφέρονται στο Ηράκλειο.

Δείτε το περιστατικό στο neakriti.gr.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr