Connect with us

Α.Ο.ΤΡΙΚΑΛΑ

Κούριερ: Τα δικαιώματα των καταναλωτών σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

https://el-gr.facebook.com/MarronCafe86/

Τον καιρό της πανδημίας COVID-19 και της ισχύος περιοριστικών μέτρων, οι αγορές των καταναλωτών από απόσταση έχουν καταστεί ο συνηθέστερος τύπος συναλλακτικής δραστηριότητας.

Η αύξηση του όγκου συναλλαγών από απόσταση έφερε στην επιφάνεια παθογένειες της αγοράς που προϋπήρχαν (βλ. τη φούσκα των ηλεκτρονικών καταστημάτων κατά την περίοδο του πρώτου απαγορευτικού), ενώ προκάλεσε και νέου είδους προβλήματα, όπως οι δυσλειτουργίες των υπηρεσιών ταχυμεταφοράς και οι συχνές καθυστερήσεις παράδοσης των αγαθών στους καταναλωτές. Παράλληλα, τις τελευταίες μέρες, στην καθημερινότητά μας έχει κάνει την εμφάνισή της μία νέα έννοια, αυτή της σύμβασης “click away”.

Αγορές από απόσταση

Οι αγορές από απόσταση αποτελούν πεδίο συναλλαγών όπου εντοπίζεται ιδιαίτερα αυξημένη η ανάγκη προστασίας του καταναλωτή. Καταρχάς, σύμβαση από απόσταση είναι κάθε σύμβαση η οποία συνάπτεται μεταξύ του προμηθευτή και του καταναλωτή, στο πλαίσιο ενός οργανωμένου συστήματος πωλήσεων από απόσταση ή παροχής υπηρεσιών, χωρίς την ταυτόχρονη φυσική παρουσία τους, αλλά με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση (τηλέφωνο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τηλεομοιοτυπία, διαδίκτυο κτλ.), μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης.

Στις συμβάσεις αυτές ο καταναλωτής χαρακτηρίζεται από ένα σημαντικό έλλειμμα πληροφόρησης. Πράγματι, δεν έχει επαφή με το αντικείμενο της αγοράς, δεν μπορεί να το δοκιμάσει ή να πληροφορηθεί σχετικά από τον πωλητή και επομένως είναι πιθανό να λάβει μια απόφαση συναλλαγής που διαφορετικά δε θα λάμβανε. Για το λόγο αυτό, ο νόμος (Ν.2251/1994) τον προστατεύει σε δύο επίπεδα.
Πρώτον, επιβάλλοντας την υποχρέωση στους προμηθευτές να παρέχουν, προτού ο καταναλωτής δεσμευτεί με σύμβαση ή προσφορά, πληροφορίες σχετικά με: α) τα ίδια τα προϊόντα, β) την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας του προμηθευτή, γ) το τίμημα και τις χρεώσεις, δ) με τους όρους της σύμβασης, ε) τον τρόπο άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και τις οικονομικές συνέπειές της, στ) το τυχόν ψηφιακό περιεχόμενο και ζ) την υποβολή παραπόνων και την εξωδικαστική επίλυση διαφορών.
Δεύτερον, προβλέποντας για τον καταναλωτή το δικαίωμα της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης μέσα σε προθεσμία 14 ημερών από την παράδοση του αγαθού. Πιο συγκεκριμένα, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα μέσα σε δέκα τέσσερις ημέρες αφότου παραλάβει το αγαθό να υπαναχωρήσει, από την αγορά του, επιστρέφοντας το αγαθό στον πωλητή και λαμβάνοντας πίσω το τίμημα που έχει καταβάλει. Ο λόγος μπορεί να είναι οποιοσδήποτε: ότι το δοκίμασε και διαπίστωσε ότι δεν είναι της αρεσκείας του ή δεν του ταιριάζει, ότι το μετάνιωσε, ότι το βρήκε φθηνότερο σε άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα κτλ. Απαραίτητη όμως προϋπόθεση να για λάβει πίσω ολόκληρο το τίμημα που έχει καταβάλει είναι να μην έχει αλλοιώσει ή χρησιμοποιήσει τα αγαθά, με συνέπεια τη μείωση της αξίας τους. Από την άλλη, προφανώς δικαιούται να ανοίξει τη συσκευασία προκειμένου να τα δοκιμάσει. Τονίζεται ότι τα παραπάνω προβλέπονται όχι μόνο σε αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν ειδικές πλατφόρμες παραγγελίας και αγοράς αλλά και σε κάθε κατάστημα που προμηθεύει αγαθά από απόσταση, δεχόμενο λχ. τηλεφωνικές παραγγελίες.

Συμβάσεις “click away”

Σύμφωνα με την ΚΥΑ Δ1α/ΓΠ.οικ. 80189/12.12.2020, ως “click away” σύμβαση ορίζεται η από απόσταση αγορά αγαθών μέσω ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας, μετά την οποία καταχωρίζεται η παραγγελία από την επιχείρηση και αποστέλλεται στον καταναλωτή ηλεκτρονικό αποδεικτικό έγγραφο της αγοράς (προπληρωμένη παραγγελία) ή απλό μήνυμα (SMS) με τα εξής στοιχεία: α) επωνυμία, διεύθυνση και ΑΦΜ της επιχείρησης, β) χρονικό διάστημα παραλαβής που δεν μπορεί να υπερβαίνει τις δύο ώρες συνολικά. Στη συνέχεια, η παραλαβή του αγαθού γίνεται από ένα άτομο και μόνο από ειδικά διαμορφωμένο εξωτερικό χώρο των καταστημάτων, ενώ η καταβολή του τιμήματος γίνεται είτε ηλεκτρονικά ή με χρέωση κάρτας μέσω μηχανήματος POS κατά την παραλαβή. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι η αγορά του αγαθού γίνεται από απόσταση, δηλαδή με μέσα επικοινωνίας από απόσταση και χωρίς φυσική επικοινωνία του προμηθευτή με τον καταναλωτή. Μόνο η παράδοση του αγαθού γίνεται με φυσική επικοινωνία, με τους όρους που θέτει η ΚΥΑ για την αποφυγή συνωστισμών. Επομένως, ο καταναλωτής έχει τα ίδια ακριβώς δικαιώματα που θα είχε σε κάθε αγορά από απόσταση. Επομένως, έχει και το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

Ευθύνη ταχυμεταφορέα για καθυστέρηση παράδοσης

Ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές είναι οι καθυστερήσεις παράδοσης των αγαθών. Καταρχάς, αναφέρθηκε ήδη ότι ο καταναλωτής έχει σε κάθε περίπτωση το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν δηλαδή το αγαθό καθυστερήσει να παραδοθεί, μπορεί να επιλέξει αντί να περιμένει να παραλάβει, να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης. Επιπλέον, επισημαίνεται ότι μέχρι να παραδοθεί το αγαθό από το μεταφορέα στον καταναλωτή, ο προμηθευτής φέρει τον κίνδυνο τυχόν απώλειας ή καταστροφής ή χειροτέρευσης του αγαθού. Με άλλα λόγια, ο προμηθευτής ζημιώνεται και όχι ο καταναλωτής.
Εξάλλου, σύμφωνα με το Ν.4053/2012 και την απόφαση 688/52/2013 της ΕΕΤΤ, για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, καταβάλλεται αποζημίωση ύψους 6 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης. Προϋπόθεση δηλαδή για την καταβολή της αποζημίωσης είναι να έχει συμφωνηθεί χρόνος παράδοσης και να έχει καθυστερήσει, πέραν του χρονικό σημείου αυτού, η παράδοση.

Επίσης, σύμφωνα με το νόμο δικαιούχος της αποζημίωσης είναι ο χρήστης των ταχυδρομικών υπηρεσιών. Ανεξάρτητα από το αν ο καταναλωτής έχει συνάψει σύμβαση με το ταχυμεταφορέα ή ο τελευταίος συμβάλλεται μόνο με τον προμηθευτή (δηλ. το ηλεκτρονικό κατάστημα), ως χρήστης θα πρέπει να νοηθεί και ο καταναλωτής, καθώς αυτός είναι που ζημιώνεται από την καθυστέρηση παράδοσης.

enikonomia.gr

Περισσότερα εδω!

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Α.Ο.ΤΡΙΚΑΛΑ

Ο Νίκος Κουσκουνάς σε αριθμούς!!! (Βίντεο) – Sportrikala.gr

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Πρώτη φορά ο Νίκος Κουσκουνάς συστήθηκε στο κοινό των Τρικάλων το καλοκαίρι του 2015 όταν ανέβηκε στο λεωφορείο του Χρήστου Γιαλιά που μετέφερε τον Πανελευσινιακό στην πόλη μας μέσα σε μία νύχτα. Προερχόμενος απο δύο φανταστικές σεζόν στην Γ’ Εθνική με την ομάδα της Ελευσίνας (39 γκολ σε πρωτάθλημα και κύπελλο) γίνεται ο αγαπημένος της κερκίδας των Τρικάλων.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Και πως να μην γίνει; Μέσα σε δύο χρόνια στην Β’ Εθνική βάζει 38 γκολ σε 50 συμμετοχές και άλλα δύο γκολ στο κύπελλο σε 7 συμμετοχές. Ειδικά την σεζόν 2016-17 έβγαζε φωτιές στην επίθεση μαζί με τον Γιαννιτσάνη.

Η δεύτερη επιστροφή πέρυσι το καλοκαίρι ήταν βραχύβια. Τα Χριστούγεννα το δίδυμο Αϊβάζογλου και Σαμολαδάς τον απέπεμψαν μη μπορώντας να πληρώσουν το συμβόλαιο του και βρέθηκε στην Νίκη Βόλου. Στα 11 παιχνίδια πρωταθλήματος που έπαιξε έβαλε τέσσερα γκολ και άλλο ένα στα τρία παιχνίδια κυπέλλου που αγωνίστηκε.

Η 3η επιστροφή αναμένεται αν μη τι άλλο με ενθουσιασμό απο τους Τρικαλινούς φιλάθλους…

Η πορεία του…

Ο Νίκος Κουσκουνάς γεννήθηκε στις 23/12/1988 σε ένα ημιορεινό χωριό του Νομού Κορινθίας, την Κλένια. Ο Αστέρας Τρίπολης τον εντόπισε στον Ολυμπιακό Λουτρακίου (Δ’ Εθνική) και τον ενέταξε στην δύναμη του το δεύτερο μισό της σεζόν 2006-2007 στην ομάδα που εκείνη την χρονιά ανέβηκε στην Α’ Εθνική. Έπαιξε ένα ματς στην Β΄Εθνική και άλλο ένα την επόμενη χρονιά στην Α’ Εθνική με τους Αρκάδες (1 λεπτό σαν αλλαγή σε εκτός έδρας ματς με τον Εργοτέλη). Ήταν η μοναδική του συμμετοχή σε αγώνα της μεγάλης κατηγορίας.

Συνέχισε την καριέρα του κατά σειρά σε Φωστήρα, Πανχαϊκή, Παναιγιάλειο, Κεραυνό Κερατέας, Παναχαϊκή, Αία Σαλαμίνας, Ατρόμητο Χιλιομοδίου, Μανδραϊκό, Πανελευσινιακό, ΑΟ Τρίκαλα, ΟΦΗ, Δόξα Δράμας, Κισσαμικό, Χανιά, Παναχαϊκή, ΑΟ Τρίκαλα, Νίκη Βόλου.

Σε Α’, Β’, Γ’ Εθνική και κύπελλο Ελλάδος  μετρά 308 συμμετοχές και 141 γκολ ενώ δεν υπολογίζονται οι συμμετοχές και τα γκολ σε Δ’ Εθνική.

Περισσότερα Εδώ

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

Α.Ο.ΤΡΙΚΑΛΑ

Και επίσημα η επιστροφή Κουσκουνά στον ΑΟΤ – Sportrikala.gr

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Για τρίτη φορά στα “κυανέρυθρα” ο Νίκος Κουσκουνάς που ανακοινώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης από την διοίκηση. H σχετική ανακοίνωση  αναφέρει

“Ο ΑΟ Τρίκαλα ανακοινώνει προς τους φιλάθλους της ομάδας την επιστροφή στην «οικογένειά μας» του Νίκου Κουσκουνά.
Ένας ποδοσφαιριστής που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού αποτελεί έναν παίκτη που έχει συνδεθεί με την ιστορία του ΑΟΤ. Ο «μίστερ γκολ» έχει σημειώσει με την φανέλα του ΑΟΤ σε πρωτάθλημα και κύπελλο 43 γκολ και είναι από τους πιο παραγωγικούς παίκτες στην ιστορίας της ομάδας.
Ο Νίκος Κουσκουνάς γεννήθηκε στις 23-12-1988 και στην πλούσια καριέρα του έχει αγωνιστεί σε Αστέρα Τρίπολης, Ολυμπιακό Λουτρακίου, Φωστήρα, Παναιγιάλειο, Παναχαϊκή, Κεραυνό Κερατέας, Αίαντα Σαλαμίνας, Ατρόμητο Χιλιομοδίου, Μανδραϊκό, Πανελευσινιακό, ΑΟ Τρίκαλα, ΟΦΗ, Δόξα Δράμας και Νίκη Βόλου. Η διοίκηση του ΑΟ Τρίκαλα το καλωσορίζει, του εύχεται υγεία και πάντα επιτυχίες”.

 




Περισσότερα Εδώ

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Επεισόδιο στα κεντρικά καταστήματα της ΔΕΗ στον Βόλο μεταξύ δύο πολιτών

ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago

Πέθανε η Μαριάνα Καρακίτσου Σαραφοπούλου από Βόλο σε ηλικία 64 ετών.

ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago

58 χρόνος έπεσε σε χαράδρα και σκοτώθηκε στο σεσκλο

LIFESTYLE4 ημέρες ago

ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΜΑΡΙΝΑ ΑΣΛΑΝΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ ΣΤΟ BARACOA ΤΗΣ ΣΚΙΑΘΟΥ

ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

Fuel Pass 2: Καθυστέρηση στην πληρωμή του επιδόματος

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Στη θλίψη βυθίστηκε ο Αλμυρός Μαγνησίας από τον θάνατο του Παναγιώτη Αναστασίου

ΜΑΓΝΗΣΙΑ1 ημέρα ago

Fuel Pass 2: Ξεκινά η καταβολή του στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Τραγωδία στα νερά του Παγασητικού- Στην παραλία Σάρες κοντά στις Νηές Μαγνησίας, εντοπίστηκε νεκρός 35χρονος ψαροντουφεκάς

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Πέθανε ο 50χρονος Αριστείδης Βογιατζής από το Βόλο- Εργαζόταν στο εργοστάσιο της ΕΥΡΗΚΑ

ΜΑΓΝΗΣΙΑ1 ημέρα ago

Έρχεται διπλός «Τειρεσίας» για χρέη σε Εφορία, ΕΦΚΑ, Δήμους, ΔΕΚΟ και Τράπεζες

Δημοφιλή