ΕΛΛΑΔΑ
Κυριάκος Μητσοτάκης – Οριστική έγκριση της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρας-Πύργου – Ένα μεγάλο έργο επιτέλους ξεκινά

Για μία δέσμευση της κυβέρνησης που γίνεται πραγματικότητα, μίλησε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σε δήλωσή του για την τελική έγκριση της κατασκευής του οδικού άξονα Πάτρας – Πύργου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε διεξοδικά στα προβλήματα που συνάντησε το έργο, κατηγορώντας την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, ότι «το 2015 ακύρωσε τον διαγωνισμό για να κατατμίσει το έργο σε 8 ξεχωριστές εργολαβίες. Κι αυτό, προκειμένου να ευνοηθεί ένας συγκεκριμένος κατασκευαστής, φιλικά διακείμενος προς εκείνη», όπως τόνισε χαρακτηριστικά.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Στη συνέχεια, ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στις προσπάθειες της δικής του κυβέρνησης, προκειμένου να «ξεκολλήσει» το έργο και, κυρίως, να διεκδικήσει την έγκριση και χρηματοδότησή του από τους κοινοτικούς θεσμούς, κάτι που τελικά επετεύχθη.
Η δήλωση του Κυριάκου Μητσοτάκη:
«Ύστερα από δύο χρόνια μεθοδικής και επίμονης δουλειάς, οι προσπάθειές μας δικαιώνονται και ένα μεγάλο έργο, επιτέλους, ξεκινά: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού ανακοίνωσε, σήμερα, την οριστική έγκριση της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρας-Πύργου!
Το έργο είχε δημοπρατηθεί το 2014 με μία μόνο εργολαβία, προϋπολογισμού 443.000.000 ευρώ και με εγκεκριμένη χρηματοδότηση. Αν προχωρούσε το έργο, τότε, θα ήταν ήδη έτοιμο. Όμως, μία από τις πρώτες αποφάσεις της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, το 2015, ήταν να ακυρώσει τον διαγωνισμό και να κατατμίσει το έργο σε 8 ξεχωριστές εργολαβίες. Κι αυτό, προκειμένου να ευνοηθεί ένας συγκεκριμένος κατασκευαστής, φιλικά διακείμενος προς εκείνη. Η εξέλιξη αυτή καθυστέρησε το έργο για δύο ακόμη χρόνια, αυξάνοντας το κόστος του κατά 70.000.000 και προκαλώντας δικαστικές διαμάχες μεταξύ των εργολάβων.
Έτσι, τον Ιούλιο του 2019, η κυβέρνηση της ΝΔ παρέλαβε την υπόθεση σε τέλμα: με τον «εκλεκτό εργολάβο» του ΣΥΡΙΖΑ έκπτωτο και υπό χρεοκοπία και τις σχετικές συμβάσεις σε νομική εκκρεμότητα. Μπροστά σε αυτά τα δεδομένα, αποφάσισα να ενταχθεί το κρίσιμο αυτό έργο των 75 χλμ. στην Ολυμπία Οδό. Και να διεκδικήσω, πλέον, προσωπικά και σε συνεργασία με τον αρμόδιο υπουργό Κ. Καραμανλή, την έγκριση και χρηματοδότησή του από τους κοινοτικούς θεσμούς. Ήταν η μόνη λύση για να προχωρήσει. Μία λύση που τώρα γίνεται πραγματικότητα.
Ο νέος άξονας θα έχει ταχύτητα μελέτης 120 χλμ./ώρα, 8 ανισόπεδους κόμβους, 15 γέφυρες και 64 διαβάσεις. Θα διαθέτει Κέντρο Λειτουργίας και Συντήρησης με Μονάδα Διαχείρισης Κυκλοφορίας και αστυνομικό σταθμό. Ξεκινά αμέσως με προβλεπόμενο χρόνο κατασκευής 40 μήνες. Τα πρώτα 56 χλμ., ωστόσο, ξεκινώντας απ’ τον Πύργο, θα ολοκληρωθούν νωρίτερα. Και με τον Παραχωρησιούχο να αναλαμβάνει και τη συντήρηση του δρόμου για 23 χρόνια.
Όλα αυτά σημαίνουν ασφαλέστερη, γρηγορότερη και πιο άνετη κυκλοφορία. Διασύνδεση των πόλεων, διευκόλυνση του εμπορίου και των μεταφορών, τόνωση των τοπικών αγορών. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα έργο ανάπτυξης της οικονομίας και ανακούφισης της κοινωνίας. Και για μία ακόμη δέσμευση της κυβέρνησής μας που γίνεται πραγματικότητα. Συνεπείς με το σύνθημά μας: Το είπαμε, το κάναμε!».
Γράψτε το σχόλιό σας

https://platform.twitter.com/widgets.js
Περισσότερα Εδω

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

-
VIDEO4 ημέρες ago
Στην εισαγγελία κάτοικοι της Δράκειας υπέστη ζημιές από την κακοκαιρία η περιοχή του Πηλίου
-
ΕΛΛΑΔΑ2 ημέρες ago
«Έρχεται κακοκαιρία που θα θυμίζει Daniel» λέει ο Κλέαρχος Μαρουσάκης
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago
Διπλό market pass για τους κατοίκους της Μαγνησίας
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ3 ημέρες ago
Η τσίπα δεν αγοράζεται κύριε Αγοραστέ –
-
VIDEO19 ώρες ago
Αυτοψία του Αχιλλέα Μπέου στην λίμνη Κάρλα-Ανήσυχος με την κατάσταση που επικρατεί &την δυσφορία-Ρεπορτάζ: Γιάννης Αποστολίδης
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ4 ημέρες ago
Στέφανος Κασσελάκης: Πώς μπορεί να μπει στη Βουλή
-
ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες ago
Λιβύη: Ποια ήταν η νοσηλεύτρια που σκοτώθηκε στο φονικό τροχαίο – Η τραγική ιστορία της
-
ΒΟΛΟΣ22 ώρες ago
Παρέμβαση της διοίκησης του ΕΦΚΑ για τον 26χρονο ΑΜΕΑ