AUTO-MOTO
LEVC L380: Η εκδίκηση των MPV
Μπορεί πριν λίγα χρόνια η κατηγορία των MPV να εγκαταλείφθηκε προς όφελος της SUV φρενίτιδας που εξακολουθεί να επικρατεί, ωστόσο πλέον με αφορμή και την ηλεκτροκίνηση δείχνει να βρίσκει νέο βηματισμό, όπως αποδεικνύουν πρόσφατα εγχειρήματα όπως το Lexus LM και το Volvo EM90 τα οποία προβάλουν την χρηστικότητα σε συνδυασμό με μια πολυτελή προσέγγιση.
Την ευκαιρία που εκπροσωπεί η κατηγορία εντόπισε προφανώς και η Geely η οποία εκτός από την ιδιοκτησία των Volvo, Polestar, Lotus, Ζeekr και smart μεταξύ άλλων έχει στο portfolio της και την London Electric Vehicle Company (LEVC) η οποία είναι υπεύθυνη για τη νέα γενιά των ηλεκτρικών με range extender κινητήρα 1,5 λίτρου, κλασικών μαύρων λονδρέζικων ταξί.
Η ίδια εταιρεία κάνει ένα ακόμα βήμα, προς νέα πεδία που αφορούν τις υπηρεσίες μεταφορών, παρουσιάζοντας το L380, ένα πολυτελές ηλεκτρικό επιβατικό van με δυνατότητα φιλοξενίας έξι ή οκτώ επιβατών αναλόγως την επιλεγμένη διαμόρφωση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το L380 είναι το πρώτο μοντέλο της Geely που αξιοποιεί μια νέα αρχιτεκτονική η εξέλιξη της οποίας διήρκεσε 2,5 χρόνια και αποτελεί κοινό καρπό εξέλιξης των κέντρων έρευνας και εξέλιξης της Geely σε Κίνα, Σουηδία, Μεγ. Βρετανία και Γερμανία.
Η πλατφόρμα Space Oriented Architecture (SOA), θα αποτελέσει την βάση για μια ευρεία γκάμα μοντέλων που θα ακολουθήσουν. Σύμφωνα με τις συστάσεις η αρχιτεκτονική θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες NMC από 73 έως 120 kWh προσφέροντας αυτονομία που θα αγγίζει τα 700 χλμ.
Επίσης θα μπορεί να υποστηρίξει ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ, προσφέροντας στη δεύτερη περίπτωση και τετρακίνηση. Στην περίπτωση του ενός ηλεκτρικού μοτέρ η προσφερόμενη ισχύς διαμορφώνεται σε 272 ίππους.
Σε ό,τι αφορά την σχεδίαση, το L380, αντλεί τις επιρροές του από το Airbus A380 και παρά τον όγκο του και το συνολικό μήκος των 5,3 μέτρων υπόσχεται χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή αν και προς το παρόν η LEVC δεν δημοσιοποιεί ο σχετικό μέγεθος.
Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα LED στο πίσω τμήμα και η έκταση του μπροστινού παρμπρίζ προς όφελος της αίσθησης ευρυχωρίας και της μέγιστης ορατότητας ακόμα και από τα πίσω καθίσματα. Την εικόνα συμπληρώνουν οι συρόμενες πίσω πόρτες όπως επιβάλλει η κατηγορία αλλά και οι λόγοι ευκολίας στην πρόσβαση οι οποίες διαθέτουν κρυμμένες χειρολαβές όπως και οι μπροστινές.
Αρχικά το L380 θα διατεθεί στην αγορά της Κίνας ενώ προοδευτικά θα αφιχθεί και σε επιλεγμένες αγορές της Eυρώπης.
-
MEDIA6 ώρες ago
Έκανε την διαφορά η εκπομπή του Σάκη Τζήμα που μεταδίδεται κάθε Τετάρτη βράδυ απο το μεγαλύτερο Θεσσαλικό κανάλι ASTRATV στηρίζει ευάλωτους και όχι μόνο με οικοκομική βοήθεια για το Πάσχα και κάθε Τετάρτη
-
Uncategorized10 ώρες ago
Σκόπελος : Τελέσθηκε η κηδεία του Πρωτοπρεσβυτέρου Κωνσταντίνου Καλλιανού
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ22 ώρες ago
Από τις LCS στην τέταρτη FDI και τις κορβέτες – Τι σχεδιάζεται για Πολεμικό Ναυτικό
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ21 ώρες ago
Τέλος χρόνου για αναβίωση χαμένων φορορυθμίσεων
-
ΚΟΣΜΟΣ21 ώρες ago
Μην αφήνετε τα παιδιά να χρησιμοποιούν smartphones μέχρι να γίνουν 13 ετών, λέει γαλλική έκθεση
-
ΣΤΟΙΧΗΜΑ11 ώρες ago
4 λόγοι για να προτιμήσεις το 7Signs καζίνο
-
ΚΟΣΜΟΣ22 ώρες ago
ΗΠΑ: Πώς εκατομμύρια νοικοκυριά κινδυνεύουν να χάσουν την πρόσβαση στο διαδίκτυο
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ10 ώρες ago
Βγήκαν τα… χριστιανόμετρα πριν την κορύφωση του Θείου Δράματος