ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με… όπλο το κοτόπουλο ο ανταγωνισμός στα fast food σε καιρό πληθωρισμού
![Roasted chicken scaled 1 620x350.jpg](https://www.astratv.gr/wp-content/uploads/2024/05/Roasted-chicken-scaled-1-620x350.jpg)
Στον καιρό της ακρίβειας και του υψηλού πληθωρισμού όλο και περισσότερες αλυσίδες fast food προωθούν το κοτόπουλο ως μια πιο προσιτή επιλογή για τους καταναλωτές.
Η στροφή προς το κοτόπουλο ευθυγραμμίζεται με τους προϋπολογισμούς των καταναλωτών, επιτρέπει τη γαστρονομική καινοτομία και καλύπτει την αυξανόμενη ζήτηση για πιο υγιεινές διατροφικές τάσεις.
Επιχείρηση «κοτόπουλο»
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Yahoo finance τα τελευταία στοιχεία σχετικά με τα κέρδη των επιχειρήσεων κατέδειξαν ότι είναι πράγματι τάση η στροφή προς το κοτόπουλο, καθώς οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού συνειδητοποιούν ότι το κοτόπουλο τείνει να κοστίζει λιγότερο και τείνει επίσης να προσελκύει περισσότερους πελάτες.
Και υπάρχουν τρεις λόγοι πίσω από αυτό.
Οι καταναλωτές σφίγγουν το ζωνάρι και αλλάζουν τον προϋπολογισμό εξόδων τους.
Και έτσι προτιμούν αυτές τις χαμηλού κόστους επιλογές πρωτεΐνης που είναι το κοτόπουλο.
Δεν είναι, όμως, μόνο αυτό, αλλά και το γεγονός ότι οι προτιμήσεις των καταναλωτών εξελίσσονται. Ψάχνουν για πιο υγιεινές και ενδιαφέρουσες διατροφικές εναλλακτικές. Και είναι πολλοί εκείνοι που πιστεύουν ότι το κοτόπουλο είναι και πιο υγιεινή πρωτεΐνη και έχει μεγάλο χώρο δημιουργικών συνταγών.
Οι εταιρείες μπορούν να προσθέτουν περισσότερες γεύσεις και να εισάγουν νέα προϊόντα πιο γρήγορα.
Πάει καλά
Η στροφή αυτή φαίνεται πως πήγε καλά. Η αμερικανική αλυσίδα εστιατορίων Chipotle αύξησε τις πωλήσεις της κατά 7%.
Η Taco Bell παρουσίασε μια καντίνα κοτόπουλου και έδειξε τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 2%. ίδε αύξηση πωλήσεων 21,6% και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην καινοτομία, ιδιαίτερα γύρω από το ζεστό σάντουιτς κοτόπουλου με μέλι.
Η αλυσίδα κοτόπουλου Wingstop ανέφερε αύξηση 21,6% στις εγχώριες πωλήσεις των καταστημάτων της το τελευταίο τρίμηνο, λόγω της αύξησης των παραγγελιών.
Η Chick-fil-A, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες γρήγορου φαγητού στις ΗΠΑ πραγματοποίησε πέρυσι πωλήσεις κατά μέσο όρο 7,5 εκατ. δολαρίων σε κάθε μια από τις τοποθεσίες της στις ΗΠΑ, αυξημένες κατά 10% από το 2022,
Η Tyson πωλεί περίπου 20 δισεκατομμύρια κοτομπουκιές και 5,5 δισεκατομμύρια φτερούγες κοτόπουλο ετησίως. Δήλωσε ότι προσθέτει 16 νέα καρυκευμένα και μαριναρισμένα προϊόντα κοτόπουλου, μοσχαρίσιου και χοιρινού κρέατος στο οικονομικό έτος 2024, επτά εκ των οποίων είναι κοτόπουλο.
Πηγή: ΟΤ
![astratv](https://www.astratv.gr/wp-content/uploads/2023/11/mainlogo.png)
![BANNER ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ver1 01](https://www.astratv.gr/wp-content/uploads/2024/07/BANNER_ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ-ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ-ΕΚΘΕΣΗ_ver1-01.jpg)
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ώρες ago
Ασύλληπτη τραγωδία στην άσφαλτο – Ξεκληρίστηκαν δύο οικογένειες στο σοκαριστικό τροχαίο με την νταλίκα
-
ΕΛΛΑΔΑ14 ώρες ago
Δικαστική Αστυνομία: Ορκίστηκαν στην Κομοτηνή 426 αρχιφύλακες και φρουροί
-
ΕΛΛΑΔΑ10 ώρες ago
Ζάκυνθος: Άγρια συμπλοκή τουριστών στον Λαγανά – Συνελήφθη 19χρονος Σέρβος για ξυλοδαρμό Άγγλου
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ22 ώρες ago
ΣΦΕΕ: Μόνο 1 στα 5 νέα φάρμακα φτάνει στην Ελλάδα
-
ΕΛΛΑΔΑ13 ώρες ago
Δυστύχημα στην εθνική οδό Πύργου – Κυπαρισσίας: Νταλίκα καταπλάκωσε οχήματα, 4 νεκροί και 2 τραυματίες
-
VIDEO19 ώρες ago
ΣΤΗ ΜΕΘ ΣΤΟ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 3ΧΡΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕ ΜΕ ΠΝΙΓΜΟ
-
ΕΛΛΑΔΑ12 ώρες ago
Πτώση ατόμου στις γραμμές του ΗΣΑΠ – Ακινητοποίηση συρμών προς Πειραιά
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ώρες ago
Τροχαίο στη Μεσσηνία: Χαροπαλεύει ο 19χρονος που έχασε πατέρα και αδερφή – Συνελήφθη ο οδηγός της νταλίκας