Connect with us
banner epikhirisis

ΕΛΛΑΔΑ

Μέχρι τέλος Οκτωβρίου τα πρόστιμα από τις κάμερες

Published

on

kameres dromoi lewforeiodromoi.jpg
Για την εφαρμογή προστίμων από τις κάμερες AI στη χρήση των λεωφορειολωρίδων, τις νέες κινητοποιήσεις των ταξί, την κατάργηση των τρόλεϊ, την 24ωρη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς αλλά και για το αν υπάρχουν κενά στις προσλήψεις οδηγών στα ΜΜΜ μίλησε στα Παραπολιτικά 90,1 και την εκπομπή «Απέναντι Μικρόφωνα», με τους Βασίλη Σκουρή και Σωτήρη Ξενάκη, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης

«Στους λεωφορειοδρόμους, η απόφαση δεν αλλάζει, θα αρχίσουν να έρχονται κλήσεις, τόνισε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Μέχρι σήμερα, έχουν μπει 10 κάμερες, βγαίνει διαγωνισμός για 600 ακόμη, που θα μπουν όταν συμβασιοποιηθεί. Σε αυτήν τη φάση, εκπαιδεύεται ο αλγόριθμος της τεχνητής νοημοσύνης, κάτι που θέλει χρόνο, προκειμένου να αντιληφθεί πότε υπάρχει παράβαση. Μια κάμερα πιάνει χιλιάδες παραβιάσεις του ΚΟΚ σε μία ημέρα, οι οποίες ενδεχομένως δεν υπάρχουν, χρειάζεται φιλτράρισμα. Δεν είμαστε σήμερα έτοιμοι, αλλά μέχρι τέλος Οκτωβρίου θα ανοίξουμε έναν από τους κανόνες παραβάσεων και οι κλήσεις στη θυρίδα του gov.gr θα έρθουν μέχρι τέλος Οκτωβρίου», είπε ο κ. Κυρανάκης.

Κυρανάκης: Αλλάζει όλος ο στόλος των λεωφορείων, το επόμενο καλοκαίρι δεν θα κυκλοφορεί στην Αθήνα λεωφορείο χωρίς air condition – Θα αυξηθούν οι έλεγχοι στα εισιτήρια

Ένα μεγάλο αίτημα για τη λειτουργία των ΜΜΜ υλοποιήθηκε, με την 24ωρη λειτουργία το Σάββατο. 59.000 άνθρωποι έκαναν χρήση των ΜΜΜ, κάτι που αφορά πρωτίστως τους νέους και τους γονείς, προκειμένου να μην έχουν αγωνία για την ασφαλή επιστροφή των παιδιών τους. Αυτήν τη στιγμή, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα για τους οδηγούς των λεωφορείων, ο κ. Κυρανάκης είπε πως 3.100 οδηγοί έχουν προσληφθεί στον ΟΣΥ και υπάρχουν επιπλέον 700. Υπάρχουν 1050 λεωφορεία στην Αθήνα, έχει ανανεωθεί ο μισός στόλος (560 λεωφορεία) και μέχρι το τέλος του χρόνου στόχος είναι τα 950 και μέχρι το 2027 θα είναι 1500. Το επόμενο καλοκαίρι δεν θα κυκλοφορεί στην Αθήνα λεωφορείο χωρίς air condition.

Ο λόγος που βγαίνουν κυμαινόμενα τα λεωφορεία (άλλοτε περισσότερα, άλλοτε λιγότερα), είναι γιατί τα παλιά βγάζουν βλάβες. Πλέον, στόχος είναι καθημερινά να βγαίνουν στους δρόμους 1000 λεωφορεία. Θα συμπυκνώσουμε τα δρομολόγια, με τον χρήστη του λεωφορείου να βλέπει πως θα πηγαίνουν πιο γρήγορα (λόγω των λεωφορειολωρίδων), με τα δρομολόγια να είναι πιο πυκνά (λόγω του νέου στόλου). Παράλληλα, όμως, θα αυξηθούν οι έλεγχοι στα εισιτήρια, ξεκαθάρισε ο κ. Κυρανάκης. 

Ο λόγος που βγαίνουν κυμαινόμενα τα λεωφορεία (άλλοτε περισσότερα, άλλοτε λιγότερα), είναι γιατί τα παλιά βγάζουν βλάβες. Πλέον, στόχος είναι καθημερινά να βγαίνουν στους δρόμους 1000 λεωφορεία. Θα συμπυκνώσουμε τα δρομολόγια, με τον χρήστη του λεωφορείου να βλέπει πως θα πηγαίνουν πιο γρήγορα (λόγω των λεωφορειολωρίδων), με τα δρομολόγια να είναι πιο πυκνά (λόγω του νέου στόλου). Παράλληλα, όμως, θα αυξηθούν οι έλεγχοι στα εισιτήρια, ξεκαθάρισε ο κ. Κυρανάκης.



Advertisement

Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πρέπει να έχουν εισιτήριο, γιατί ό,τι είναι δωρεάν απαξιώνεται, τόνισε ο κ. Κυρανάκης. Το ίδιο συμβαίνει και με τους βανδαλισμούς στα Πανεπιστήμια, δεν είναι δωρεάν, τα πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος.

Προχωρά η κατάργηση των τρόλεϊ

Για τα τρόλεϊ, προχωρά η κατάργησή τους, τόνισε ο κ. Κυρανάκης. Προχθές, έπεσαν καλώδια στο Μαρούσι και ένας άνθρωπος τραυματίστηκε. «Λόγω των καλωδίων στον Πειραιά, το τραμ δεν φτάνει στο λιμάνι», σημείωσε. Τα έργα ξηλώματος των καλωδίων σε Πειραιά και Αθήνα ξεκινούν από το τέλος του 2025, η απόφαση ελήφθη τώρα, γιατί ορισμένα τρόλεϊ πάνε για απόσυρση και έπρεπε να υπάρξει απόφαση, η αντικατάσταση καλωδίων κοστίζει 20 εκ. ευρώ. Το τρόλεϊ κοστίζει σαφώς περισσότερο από τα ηλεκτρικά λεωφορεία (με το ίδιο κόστος μπορούν να αγοραστούν 3 ηλεκτρικά λεωφορεία αντί για 2 τρόλεϊ), κάποια βέβαια θα μείνουν, σε ευθείες, καθώς δεν δημιουργούν ζητήματα.

«Επειδή έχουμε δεχθεί καταγγελίες για 16ωρα, υπάρχουν έλεγχοι», τόνισε ο κ. Κυρανάκης. Η υπόθεση με τους 47 τραυματίες στη σύγκρουση των λεωφορείων στη Βούλα είναι στη Δικαιοσύνη, σημείωσε.

Για τις επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είπε πως «9.000 και 10.000 για ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν πολύ ακριβό, τώρα είναι 3.000, οι πολύτεκνοι έχουν μια παραπάνω στήριξη, μπορεί ο καθένας να επιδοτηθεί». Αφού τελείωσε ο προϋπολογισμός, υπήρξαν πολλοί που πάτησαν το κουμπί της υποβολής αίτησης, αλλά δεν προχώρησε, καθώς δεν υπήρχαν χρήματα, οπότε δεν έγινε και η αίτηση.

“Πυρά” Κυρανάκη στον Θύμιο Λυμπερόπουλο: “Δεν θέλει να λύνονται τα προβλήματα”

Ερωτηθείς αν υπάρχει ενδεχόμενο να αποσυρθεί η ΚΥΑ για τα ταξί, ο κ. Κυρανάκης είπε πως:

Advertisement

«Υπάρχει εδώ και εβδομάδες μια τεράστια παραφιλολογία, λέει ο ΣΑΤΑ ότι ξαφνικά η κυβέρνηση νομιμοποίησε τα τουριστικά βανάκια. Τα τουριστικά βανάκια υπάρχουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια στην Ελλάδα. Έχουν γίνει πολλά διότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση. Ο τουρισμός κάθε χρόνο στην Ελλάδα μεγαλώνει. Τα βανάκια δεν λειτουργούν μόνο στην Αθήνα, λειτουργούν παντού και επειδή υπάρχουν και κάποια νησιά στα οποία οι άδειες ταξί είναι 2-4 οι τουρίστες δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν, δεν μπορούν να μετακινηθούν. Υπήρχε μια λογική ότι όλο αυτό τον κλάδο πρέπει με παράλογη γραφειοκρατία, με υπερβολικές απαιτήσεις στην χαρτούρα δηλαδή έπρεπε ο πολίτης ο οποίος θα κλείσει ένα τουριστικό βανάκι να συμπληρώσει μια ολόκληρη σύμβαση λες και αγοράζει ένα σπίτι, ένα παράλογο πράγμα το οποίο προφανώς είχε γίνει για λόγους σκοπιμότητας. Εμείς απλοποιήσαμε τη γραφειοκρατία και εξομοιώσαμε και τα πρόστιμα για τις ίδιες ποινές που κάνουν οι υπόλοιποι επαγγελματίες του κλάδου, αυτό έγινε δεν άλλαξε κάτι άλλο. Το ότι μειώσαμε τη γραφειοκρατία σε έναν κλάδο είναι και ιδεολογικό στοίχημα της κυβέρνησης, δεν το κάνουμε μόνο για τα τουριστικά βανάκια το κάνουμε και για τα ταξί. Για παράδειγμα το αίτημα το οποίο μας έχουν κάνει για τα πειρατικά γιατί υπάρχει πολύ πειρατεία, εμένα μου το είπανε τον Απρίλιο 10 Σεπτεμβρίου βγήκε μια άλλη ΚΥΑ η οποία λεει ότι ψηφιοποιήθηκε το μητρώο των νομίμων αδειών και άρα έχουν ξεκινήσει οι έλεγχοι και με ένα απλό έγγραφο το οποίο βρίσκεις στο gov.gr μπορείς να βλέπεις αν είναι νόμιμος ο ταξιτζής ή αν είναι πειρατικό. Ένα αίτημα του κλάδου ικανοποιήθηκε, το ίδιο θα γίνει και με τις μετατροπές που θέλουν σε 9θέσια. Θέλουν για παράδειγμα οι οδηγοί ταξί να ανταγωνίζονται τα βανάκια και θέλουν να μετατρέπουν όποτε θέλουν εκείνοι τις άδειές τους από 4θέσια σε 9θέσια, να τα κάνουν οι ίδιο βανάκια, τους το επιτρέπουμε αυτό. Δεν τα λένε αυτά όμως!

Για τον κ. Λυμπερόπουλο, τόνισε:

Κ.ΚΥΡΑΝΑΚΗΣ: Καταλαβαίνω ότι μάλλον υπάρχει μια διάθεση από έναν συγκεκριμένο άνθρωπο όχι γενικά από τους οδηγούς ταξί, από τους συνδικαλιστές ξεκινάει αυτό και συγκεκριμένα από έναν ο οποίος θρέφεται από την κόντρα. Θέλει να μην λυθούν τα προβλήματα γιατί όσο δεν λύνονται τα προβλήματα υπάρχει και ο ίδιος. Ο κ. Λυμπερόπουλος δεν θέλει να λυθούν τα προβλήματα, ο άνθρωπος είναι ανίκανος για διάλογο. Θρέφεται από την κόντρα.

Κ.ΚΥΡΑΝΑΚΗΣ: Με ποιο σκεπτικό πήγε και ξήλωσε αυτός και η ομάδα του την πινακίδα που ενημερώνει τους τουρίστες από το αεροδρόμιο πόσο είναι η σταθερή τιμή μετακίνησης από το αεροδρόμιο προς την Αθήνα. Με ποια λογική έβαλε συνδικαλιστή του σε τηλεοπτική εκπομπή να πει ψέματα ότι δήθεν δεν έχουν λύσει το θέμα με τα πειρατικά ενώ βγήκε η ΚΥΑ στις 10 Σεπτεμβρίου; Ενημέρωσε το κοινό και τους συναδέλφους του;

210 καταγγελίες σε μία ημέρα στο report.oasa.gr – Τα προβλήματα θα διορθώνονται

Μιλώντας για τη νέα εφαρμογή report.oasa.gr, ο κ. Κυρανάκης αναφέρει πως μπορεί να κάνει καταγγελία για οποιοδήποτε ζήτημα και να ανεβάσει φωτογραφίες και βίντεο. Την πρώτη ημέρα, είχαμε 210 καταγγελίες. Είδαμε για παράδειγμα μια καταγγελία για οδηγούς που κάπνιζαν και μιλούσαν στο κινητό, για προβλήματα σε έναν σταθμό του μετρό. Οι καταγγελίες θα λαμβάνονται υπόψιν και τα προβλήματα θα διορθώνονται.

Advertisement

Αυτήν τη στιγμή, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα για τους οδηγούς των λεωφορείων, ο κ. Κυρανάκης είπε πως 3.100 οδηγοί έχουν προσληφθεί στον ΟΣΥ και υπάρχουν επιπλέον 700. Υπάρχουν 1050 λεωφορεία στην Αθήνα, έχει ανανεωθεί ο μισός στόλος (560 λεωφορεία) και μέχρι το τέλος του χρόνου στόχος είναι τα 950 και μέχρι το 2027 θα είναι 1500. Το επόμενο καλοκαίρι δεν θα κυκλοφορεί στην Αθήνα λεωφορείο χωρίς air condition.

Ο λόγος που βγαίνουν κυμαινόμενα τα λεωφορεία (άλλοτε περισσότερα, άλλοτε λιγότερα), είναι γιατί τα παλιά βγάζουν βλάβες. Πλέον, στόχος είναι καθημερινά να βγαίνουν στους δρόμους 1000 λεωφορεία. Θα συμπυκνώσουμε τα δρομολόγια, με τον χρήστη του λεωφορείου να βλέπει πως θα πηγαίνουν πιο γρήγορα (λόγω των λεωφορειολωρίδων), με τα δρομολόγια να είναι πιο πυκνά (λόγω του νέου στόλου). Παράλληλα, όμως, θα αυξηθούν οι έλεγχοι στα εισιτήρια, ξεκαθάρισε ο κ. Κυρανάκης. 

Επί Βασίλη Οικονόμου, αυξήθηκαν οι ελεγκτές, είπε ο κ. Κυρανάκης, λέγοντας επίσης πως 700 οδηγοί εκ των 3100 δεν είναι στο τιμόνι, καθώς δηλώνουν μόνιμο πρόβλημα. Θα γίνει σε συνεργασία με το υπ. Υγείας εξέταση και σε όσους πιστοποιηθεί ότι έχουν πρόβλημα υγείας, θα τους αφαιρεθεί το δίπλωμα, καθώς αρκετοί δουλεύουν παράλληλα σε ιδιωτικές εταιρίες. Αν είναι όλοι οι οδηγοί, φτάνουν, δεν χρειάζονται προσλήψεις.

«Η παρούσα κυβέρνηση έχει κάνει τη μεγαλύτερη ανανέωση του στόλου, στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν 314 λεωφορεία, ενώ το 2019 ήταν 220», τόνισε ο κ. Κυρανάκης.

Μιλώντας για τον ΗΣΑΠ, ο κ. Κυρανάκης είπε πως είναι σε εξέλιξη η πλήρης ανακαίνιση των συρμών από το 1980, αλλάζουν πλήρως τον μηχανισμό, το aircondition κ.α. Τα πρώτα 14 θα ξεκινήσουν να έρχονται από το επόμενο καλοκαίρι, οι πολίτες θα δουν αλλαγή από το 2026, φεύγουν τα τρένα που υπάρχουν από το 1980.

Advertisement

Κυρανάκης: Προχωρά η κατάργηση των τρόλεϊ – Τα έργα ξηλώματος των καλωδίων ξεκινούν από το τέλος του 2025 σε Αθήνα και Πειραιά

Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πρέπει να έχουν εισιτήριο, γιατί ό,τι είναι δωρεάν απαξιώνεται, τόνισε ο κ. Κυρανάκης. Το ίδιο συμβαίνει και με τους βανδαλισμούς στα Πανεπιστήμια, δεν είναι δωρεάν, τα πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος.

Για τα τρόλεϊ, προχωρά η κατάργησή τους, τόνισε ο κ. Κυρανάκης. Προχθές, έπεσαν καλώδια στο Μαρούσι και ένας άνθρωπος τραυματίστηκε. «Λόγω των καλωδίων στον Πειραιά, το τραμ δεν φτάνει στο λιμάνι», σημείωσε. «Τα έργα ξηλώματος των καλωδίων σε Πειραιά και Αθήνα ξεκινούν από το τέλος του 2025, η απόφαση ελήφθη τώρα, γιατί ορισμένα τρόλεϊ πάνε για απόσυρση και έπρεπε να υπάρξει απόφαση, η αντικατάσταση καλωδίων κοστίζει 20 εκ. ευρώ», σημείωσε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Το τρόλεϊ κοστίζει σαφώς περισσότερο από τα ηλεκτρικά λεωφορεία (με το ίδιο κόστος μπορούν να αγοραστούν 3 ηλεκτρικά λεωφορεία αντί για 2 τρόλεϊ), κάποια βέβαια θα μείνουν, σε ευθείες, καθώς δεν δημιουργούν ζητήματα.

«Επειδή έχουμε δεχθεί καταγγελίες για 16ωρα, υπάρχουν έλεγχοι», τόνισε ο κ. Κυρανάκης. Η υπόθεση με τους 47 τραυματίες στη σύγκρουση των λεωφορείων στη Βούλα είναι στη Δικαιοσύνη.

Για τις επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είπε πως «9.000 και 10.000 για ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν πολύ ακριβό, τώρα είναι 3.000, οι πολύτεκνοι έχουν μια παραπάνω στήριξη, μπορεί ο καθένας να επιδοτηθεί». Αφού τελείωσε ο προϋπολογισμός, υπήρξαν πολλοί που πάτησαν το κουμπί της υποβολής αίτησης, αλλά δεν προχώρησε, καθώς δεν υπήρχαν χρήματα, οπότε δεν έγινε και η αίτηση.

Για το άνοιγμα της ΝΔ στον κ. Σαμαρά, ανέφερε πως είναι πολύ κοντά του πολιτικά, καθώς εκείνος τον έβαλε στο ευρωψηφοδέλτιο. «Η παράταξη πρέπει να είναι ενωμένη», σημείωσε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης.

Advertisement

Περισσότερα Εδω

Advertisement
web banner
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο