

AUTO-MOTO
Mercedes-Benz C-Class Estate: Βελτιώσεις από το μέλλον
H Mercedes-Benz C-Class βρίσκεται ανάμεσά μας από το 2021. Εν τω μεταξύ εμφανίστηκε η νέα γενιά της E-Class η οποία επεφύλαξε σημαντικούς νεολογισμούς σε τεχνολογικό και ψηφιακό επίπεδο για τους αγοραστές της.

Με δεδομένο το πρώτο και κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού η Mercedes-Benz ετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή της C-Class που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στην πρακτικότερη Estate εκδοχή της ενώ με φόντο το δεύτερο μπορούμε να έχουμε ήδη μια ιδέα σε σχέση με το τι ετοιμάζουν οι Γερμανοί για το διαχρονικό best-seller τους.
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, στις λεπτομέρειες ξεχωρίζει μια πολύ διαφορετική εκδοχή της γρίλιας Panamericana η οποία δείχνει μεγαλύτερη κατά μήκος και κατά πλάτος και έχει προφανώς έχει συμπαρασύρει το σύνολο της σχεδίασης του μπροστινού τμήματος.


Το γκρο πλαν των φωτιστικών σωμάτων δίνει μια σαφή εικόνα της διαμόρφωσης των γραφικών στο εσωτερικό τους που παραπέμπουν στο Concept CLA Class και όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσουν ως design κοινό παρονομαστή όλων των νέων Mercedes.


Στο πίσω τμήμα διακρίνεται ένα μοτίβο σχεδιαστικών χαρακτηριστικών που παραπέμπει στην πρόσφατη CLE Coupe ενώ συνολικά, οι καθαρά σχεδιασμένες επιφάνειες δείχνουν να διατηρούν μια σύνδεση με όσα η Mercedes-Benz έχει αφήσει να εννοηθούν σε σχεδιαστικό επίπεδο για την νέα CLA η οποία θα παρουσιαστεί σύντομα.


Σε ό,τι αφορά την ψηφιακή τεχνολογία του εσωτερικού η ανανεωμένη C-Class θα μιμηθεί τις προδιαγραφές της της πρόσφατης CLE, υιοθετώντας αντίστοιχο layout αποτελούμενο από δύο οθόνες 11,9 και 12,3 ιντσών σε συνδυασμό προαιρετικά με HUD, ωστόσο αναμένονται αλλαγές σε επίπεδο εφαρμογών και δυνατοτήτων αλλά και ρυθμίσεων.
Η ανανεωμένη C-Class θα εφοδιάζεται με μια σειρά αναβαθμισμένων τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και diesel με κοινό παρονομαστή την ήπια υβριδική τεχνολογία σε βελτιωμένη εκδοχή ενώ από τις επιλογές της δεν θα λείψει φυσικά η plug-in υβριδική τεχνολογία στην οποία εξίσου αναμένονται βελτιώσεις που θα έχουν ως αποτέλεσμα αφενός αυξημένη ισχύ αλλά και αυξημένα οφέλη σε επίπεδο αποδοτικότητας.


Εκτός από τον κύριο όγκο των εκδόσεων, να σημειωθεί ότι αναφορικά με την κορυφαία έκδοση AMG 63, η γερμανική φίρμα δεν αποκλείεται με την ανανέωση της επίμαχης έκδοσης η οποία θα πρέπει να αναμένεται στα τέλη του 2026 να εγκαταλείψει την plug-in υβριδική τεχνολογία επαναφέροντας τον V8 κινητήρα, ωστόσο αυτό μένει να αποδειχθεί στην πράξη.
Φωτογραφίες: Automedia

-
ΕΛΛΑΔΑ20 ώρες ago
Σαντορίνη: Στο νησί μονάδες του ΕΚΑΒ – Έφτασαν μετασχηματιστές και γεννήτριες μεγάλης ισχύος
-
ΕΛΛΑΔΑ3 ώρες ago
Βόλος: Στο νοσοκομείο με ιογενή μηνιγγίτιδα μαθητής Δημοτικού
-
ΕΛΛΑΔΑ8 ώρες ago
Κρήτη: Σφοδρό τροχαίο στο Ηράκλειο με εγκατάλειψη – Δύο τραυματίες, αναζητείται οδηγός ΙΧ
-
ΕΛΛΑΔΑ11 ώρες ago
Σαντορίνη – Λέκκας: Θα ήθελα έναν σεισμό 5,3 Ρίχτερ για να εκτονωθούν πιο γρήγορα οι δυνάμεις
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ21 ώρες ago
Δεν γλίτωσε την καταδίκη η μητέρα από χωριό του Νοτίου Πηλίου..
-
ΕΛΛΑΔΑ20 ώρες ago
Σαντορίνη: Σείεται η γη – Κατολισθήσεις στην καλντέρα – Προστατευτικά πλέγματα σε επικίνδυνα σημεία
-
ΕΛΛΑΔΑ10 ώρες ago
Το in στη Σαντορίνη: Σείεται η γη – 4,9 Ρίχτερ τα ξημερώματα της Τρίτης ανοιχτά της Αμοργού
-
ΕΛΛΑΔΑ22 ώρες ago
Δύσκολες ώρες για τον Νίνο: «Έφυγε» από τη ζωή ο πατέρας του