Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

AUTO-MOTO

MotoGP™ test Misano: σημαντικό τελευταίο τεστ της χρονιάς

Published

on

morb222d.jpg
BANNER ME POS 1000x200px

Το MotoGP™ επέστρεψε στο Misano τη Δευτέρα σε ένα τεστ, με πολλά να συμβαίνουν στην pitlane!

Η επίσημη Δοκιμή στο Misano για το MotoGP™ (η τελευταία για το 2024) ολοκληρώθηκε και είναι ένα γνωστό όνομα βρέθηκε στην κορυφή: ο Πρωταθλητής Francesco Bagnaia (Ομάδα Ducati Lenovo). Ο Ιταλός μπήκε στην πίστα με σταθερό χρόνο στο 1:30 σε μια ημέρα με καλό ρυθμό και κρίσιμο χρόνο πίστας για πολλούς κατασκευαστές, μπροστά από τους Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) και Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team), οι οποίοι ολοκλήρωσαν τις τρεις πρώτες θέσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την 2η θέση ολοκλήρωσε το τεστ ο franky Morbidelli

Advertisement

Υπήρχαν πολλά να δούμε στην pitlane, από τη μοτοσυκλέτα του δοκιμαστή της KTM, αλλά και από την Yamaha και τα νέα εξαρτήματα της Honda που δοκιμάστηκαν τη Δευτέρα.

 

O Enea Bastianini δοκίμασε λιγότερα νέα πράγνατα

Ducati Lenovo Team, Prima Pramac Racing, Pertamina Enduro VR46 Racing Team & Gresini Racing

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Advertisement

Αν και η Ducati συνεχίζει να κυριαρχεί, δεν υπάρχει εφησυχασμός στο Ιταλικό εργοστάσιο, καθώς ο Bagnaia δούλεψε σκληρά όλη την ημέρα, με μερικά νέα εξαρτήματα να δοκιμάζονται καθώς και ένα νέο πλαίσιο. Από την άλλη πλευρά του γκαράζ, ο Bastianini είχε επίσης μια κουραστική μέρα, αλλά δεν υπήρχαν σημαντικά νέα εξαρτήματα για το #23, που θα φύγει από το εργοστάσιο στο τέλος της σεζόν. Υπήρχαν επίσης πολύ λίγες αλλαγές στην Pramac, αλλά ο Morbidelli ολοκλήρωσε πάνω από 40 γύρους στην απογευματινή περίοδο, καταλαμβάνοντας τη 2η θέση. Εν τω μεταξύ, ο επικεφαλής του Πρωταθλήματος Jorge Martin (Prima Pramac Racing) ολοκλήρωσε την ημέρα στην 6η θέση. Δεν υπήρχαν πολλά νέα εξαρτήματα για τον Marco Bezzecchi, αλλά είχε επίσης μια σταθερή μέρα στην πίστα – καταλαμβάνοντας την 8η θέση. Ο Ιταλός ήταν ο μοναδικός με την Pertamina Enduro VR46 Racing Team στην πίστα αφού ο Fabio Di Giannantonio αποφάσισε να επικεντρωθεί στην ξεκούραση του αριστερού ώμου του. Στην Gresini Racing MotoGP™, η δουλειά συνεχίστηκε για τον νικητή του GP του Αγίου Μαρίνου, Marc Marquez, ο οποίος κατέκτησε την 7η θέση, με τον Alex Marquez στη 12η.

Το επόμενο βήμα αναζητά η ΚΤΜ με Pedro Acosta, αλλά και με Dani Pedrosa

Red Bull KTM Factory Racing & Red Bull GASGAS Tech3

Ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) είχε μία πειραματική μοτοσυκλέτα για να δοκιμάσει, την οποία έχουμε δει στο παρελθόν στα χέρια του δοκιμαστή Pol Espargaro στο GP του Αγίου Μαρίνου. Η “νέα” μοτοσυκλέτα έχει διαφορετικό κινητήρα, διαφορετικό αεροδυναμικό πακέτο και εξάτμιση, και ο Νοτιοαφρικανός τελείωσε τελικά τη δοκιμή στην 11η θέση. Εν τω μεταξύ, ο δοκιμαστής αναβάτης και θρύλος Daniel Pedrosa (Red Bull KTM Factory Racing) ανέλαβε την πλευρά του Miller στο γκαράζ καθώς το #26 επέστρεψε στη δράση και τερμάτισε στην 13η θέση. Ο Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) συμμετείχε στην απογευματινή δοκιμή, τερματίζοντας το τεστ στην 15η θέση. Στην Tech3, υπήρχαν μερικά νέα εξαρτήματα βελτίωσης για τον Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3), ο οποίος έδειξε καλό ρυθμό όλη την ημέρα – τερματίζοντας στην 4η θέση. Μία από τις μοτοσυκλέτες του #31 εντοπίστηκε με διαφορετική μονάδα ουράς με νέα εξάτμιση και ο Acosta είχε επίσης μία από τις πειραματικές μοτοσυκλέτες για να δοκιμάσει, όπως και ο συναθλητής του 2025 Brad Binder. Εν τω μεταξύ, ο Augusto Fernandez (Red Bull GASGAS Tech3) συμμετείχε μόνο στις πρωινές Δοκιμές, μοιράζοντας την ημέρα με τον Miller και τερμάτισε 20ος.

O Fabio Quartararo ήταν καλός στο τεστ

Advertisement

Monster Energy Yamaha MotoGP™ Team

Η Yamaha είχε πολλά να δουλέψει κατά τη διάρκεια της Δοκιμής, φέρνοντας νέα εξαρτήματα στο Misano, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου κινητήρα και πλαισίου. Το εργοστάσιο της Iwata είχε ήδη δοκιμάσει πολλά εξαρτήματα σε ιδιωτικές δοκιμές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, εκμεταλλευόμενη πλήρως τις παραχωρήσεις τους. Αυτό επέτρεψε στον Ιάπωνα κατασκευαστή να κάνει μερικούς συνεχόμενους γύρους για να επιβεβαιώσει πού βοηθούν οι βελτιώσεις. Ο Fabio Quartararo της ομάδας Monster Energy Yamaha MotoGP™ έδειξε εξαιρετικό ρυθμό και στα φύλλα χρόνου, ολοκληρώνοντας τη μέρα στην 5η θέση αφού βελτιώθηκε στην τελευταία ώρα δράσης. Εν τω μεταξύ, ο συναθλητής του Alex Rins ήταν “ικανοποιημένος” με τα μέρη που δοκιμάστηκαν τη Δευτέρα και ολοκλήρωσε το τεστ πιο πίσω στην 16η θέση.

Προσπαθεί να βρει τι δεν πήγε καλά στον Αγώνα ο Vinales και όλοι οι οδηγοί της Ιταλικής μοτοσυκλέτας

Aprilia Racing & Trackhouse Racing

Ήταν πολύ απασχολημένοι στην Aprilia, με τον Maverick Viñales (Aprilia Racing) και τον συναθλητή του Aleix Espargaro να περνούν τη μέρα τους προσπαθώντας να βρουν βελτιώσεις με το “set-up” και την εργονομία καθώς πλησιάζει το Grand Prix Emilia-Romagna. Ο Viñales είπε επίσης ότι βασική εστίαση ήταν η βελτίωση στο φρενάρισμα. Πήρε την 9η θέση καθώς ο Espargaro κατέλαβε την 14η θέση. Ο Lorenzo Savadori (Aprilia Racing) ήταν επίσης εντός πίστας, εργαζόμενος για την ανάπτυξη του πακέτου του 2025. Στην Trackhouse Racing, ο Raul Fernandez έκανε πολλούς γύρους, με το #25 να έχει και μία RS-GP23 και μία RS-GP24 στο γκαράζ του και μερικά διαφορετικά εξαρτήματα για δοκιμή κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κέρδισε την 11η θέση, ενώ ο συναθλητής του Miguel Oliveira (Trackhouse Racing) ολοκλήρωσε επίσης πολλούς γύρους και ήταν 17ος στο τέλος της ημέρας καθώς το #88 προσπάθησε να βελτιώσει το τρέχον πακέτο εξαρτημάτων στη μοτοσυκλέτα του.

Advertisement

 

 

Taka Nakagami

Luca Marini

Repsol Honda Team και CASTROL/IDEMITSU Honda LCR

Advertisement

Η μεγαλύτερη προσοχή δόθηκε στην HRC και οι Joan Mir και Luca Marini της Repsol Honda Team επέστρεψαν στη δράση μετά από ασθένειες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του GP του Αγίου Μαρίνου. Ο Mir είχε τρείς μοτοσυκλέτες του γκαράζ, συμπεριλαμβανομένης μίας του δοκιμαστή Stefan Bradl, και ήταν 22ος στο τέλος της ημέρας, τερματίζοντας πίσω από τον Marini στην 21η. Ο Bradl δούλευε επίσης πάνω σε μία μοτοσυκλέτα.

Στην LCR, ο Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) δοκίμασε ένα νέο φέρινγκ, χρησιμοποιώντας το πρώτα κατά την πρωινή Δοκιμή. Ήταν θετικός για το σύνολο των αλλαγών και ανέφερε ότι έχουν βρει επίσης, σε κάποια αντίθεση με τα σχόλια από τον Mir – αρκετές βελτιώσεις. Ο Takaaki Nakagami (IDEMITSU Honda LCR) εντοπίστηκε επίσης με μερικά εξαρτήματα από ανθρακονήματα τη Δευτέρα, με όλα να δείχνουν ότι η Honda αρχίζει να προχωρά προς τον Αγώνα για την πρώτη δεκάδα.

Αυτά είναι συνοπτικά όσα συνέβησαν στο Misano Test, αλλά όχι όλα όσα περιμένουμε στο κλασικό Misano που φιλοξενεί το Grand Prix Emilia-Romagna σε λίγο περισσότερο από μιάμιση εβδομάδα και υπάρχουν πολλά αποτελέσματα που πρέπει να διευθετηθούν. Ποιος θα βγει στην κορυφή; Θα δούμε περισσότερα από τις 20 έως τις 22 Σεπτεμβρίου!

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement
BANNER ME POS 300x250px
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο