AUTO-MOTO
Νέα Εταιρική Ταυτότητα για τον Όμιλο Σφακιανάκη
Η νέα οπτική ταυτότητα του Ομίλου Σφακιανάκη εμπνέεται από τη διαχρονική πορεία της εταιρείας, εκφράζοντας παράλληλα το όραμα του μέλλοντος που ατενίζει με σιγουριά και αισιοδοξία. Το ανανεωμένο λογότυπο χαρακτηρίζεται από στιβαρότητα και σταθερότητα, αξίες που αντανακλούν τους βασικούς πυλώνες του Ομίλου Σφακιανάκη: αξιοπιστία, ασφάλεια, εμπιστοσύνη.
Ο όμιλος έχει ηγετική παρουσία άνω των 65 χρόνων στην ελληνική αγορά. Με δραστηριότητες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αυτοκίνησης, έχοντας την αποκλειστική εισαγωγή, διανομή και εμπορία μίας ευρύτατης γκάμας προϊόντων κορυφαίων κατασκευαστών. Διαθέτει υπηρεσίες μακροχρόνιας και βραχυχρόνιας μίσθωσης, ασφαλιστικές υπηρεσίες, βαρέα οχήματα και βιομηχανικό εξοπλισμό, ταχυμεταφορές και προϊόντα τεχνολογίας. Προσφέρει ολοκληρωμένες και πρωτοποριακές λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε πελάτη. Δραστηριοποιείται σήμερα σε 14 χώρες, ενώ απασχολεί περισσότερους από 1.500 υπαλλήλους, που αποτελούν και την κινητήρια δύναμη της λειτουργίας του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Εμπνευσμένο από το αρχικό γράμμα της επωνυμίας Σφακιανάκη και περικλείοντας αλληλένδετες με αυτήν έννοιες όπως η ένωση και η συνέχεια, το νέο σήμα αποτυπώνει τη δυναμική διαδρομή του Ομίλου, σαν μια σφραγίδα εμπιστοσύνης. ( Η νέα εταιρική ταυτότητα και το brand reveal video αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία οπτικής επικοινωνίας G Design).
Η προσωπικότητα του Ομίλου, αποτυπώνεται σχεδιαστικά σε μια φρέσκια εταιρική ταυτότητα, όπου ένα σύγχρονο τυπογραφικό σύστημα εναρμονίζεται με μια μπλε χρωματική παλέτα πολλαπλών διαβαθμίσεων αποτυπώνοντας την τόλμη (Sfakianakis Blue), τον εκσυγχρονισμό (Modern Blue) και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα (Humanistic Light Blue) της φιλοσοφίας του Ομίλου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Τέλος, η γραμματοσειρά του λογοτύπου είναι δυναμική, μοντέρνα και σαφής, με διαφορετικά βάρη χαρακτήρων, διαμορφώνοντας ένα επικοινωνιακό όχημα που παραμένει τόσο ομοιογενές όσο και ποικιλόμορφο μέσω κωδικοποιήσεων σε δευτερεύοντα γραφικά και μοτίβα.
Tα θεμελιώδη στοιχεία της νέας εταιρικής ταυτότητας υπογράφει το motto: ‘’Passion for Motion’’, το οποίο εκφράζει απόλυτα το DNA του Ομίλου για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία.
Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, κ. Σταύρος Π. Τάκη, σημείωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη νέα εταιρική μας ταυτότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τις αξίες που μας οδηγούν καθημερινά : το πάθος, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό προς τον πελάτη. Η αλλαγή αυτή υπογραμμίζει ακόμα πιο έντονα την αφοσίωση στον στόχο μας να πρωταγωνιστούμε στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε, μέσα από τη συνεχή εξέλιξη. Με γνώμονα την καινοτομία, την πρωτοπορία και την τεχνογνωσία, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις, θέτοντας ως κορυφαία προτεραιότητά μας την υψηλής ποιότητας εμπειρία του πελάτη, ξεπερνώντας πάντοτε τις προσδοκίες του».
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ16 ώρες ago
Ακριβότερος κατά 1 ευρώ ο οβελίας – Αιχμές κτηνοτρόφων για αισχροκέρδεια των κρεοπωλών
-
ΕΛΛΑΔΑ13 ώρες ago
Καταγγελία σοκ από μητέρα για δασκάλες νηπιαγωγείου – «Έκοψαν τα μαλλιά του γιου μου γιατί δεν τους άρεσε η κοτσίδα»
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Άστατος ο καιρός τη Μεγάλη Εβδομάδα – Οι πρώτες εκτιμήσεις για την Κυριακή του Πάσχα
-
VIDEO9 ώρες ago
Συναντήθηκαν με τον Χατζηδάκη ιδιοκτήτες ταξί στο Βόλο
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ16 ώρες ago
Ο Δήμος Σκιαθου καθαρίζει τις ακτές εν όψει της σεζόν
-
LIFESTYLE23 ώρες ago
Καλομοίρα: «Είχα δύσκολες εγκυμοσύνες – Ο σύζυγός μου είχε τρομάξει»
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ8 ώρες ago
Η ωρολογιακή βόμβα του δημογραφικού και το νέο τοπίο στο ασφαλιστικό
-
ΚΟΣΜΟΣ15 ώρες ago
Ζευγάρι «παράτησε» τη Βρετανία και ζει με τα παιδιά του σε σκάφος στην Ελλάδα