Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

AUTO-MOTO

Νέα Plug-in υβριδική Mercedes AMG E 53 4MATIC+ με 612 άλογα και ηλεκτρική αυτονομία 100χλμ.

Published

on

mercedes amg e 53 hybrid 2024 1.jpg

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Συνήθως όταν ένα μοντέλο αποκτά υβριδικό σύστημα, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μειώνεται σε μέγεθος και απόδοση. Κάτι τέτοιο δε συμβαίνει στη περίπτωση της νέας Plug-in υβριδικής Mercedes AMG E 53, η οποία όχι μόνο εξακολουθεί να διαθέτει έναν εν σειρά εξακύλινδρο, αλλά ο βενζινοκινητήρας των 3,0 λίτρων αποδίδει ακόμη και περισσότερη ισχύ από πριν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (449 άλογα) συνεργάζεται πλέον με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 163 ίππων, επιτρέποντας μια συνολική απόδοση του συστήματος 585 ίππων. Ενεργοποιώντας το Race Start, που είναι η ορολογία του μάρκετινγκ για το launch control, η συνδυασμένη απόδοση αυξάνεται προσωρινά στους 612 ίππους με την ροπή να έχει φτάσει πλέον στα 750 Nm.

Advertisement

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα Plug-in υβριδική Mercedes AMG E 53 4MATIC+ θα προσφέρεται τόσο σε αμάξωμα σεντάν όσο και σε βάγκον. Στην περίπτωση του σεντάν αμαξώματος, το 0-100 έρχεται σε 3.8 δευτ. ενώ σε αυτή του βάγκον απαιτούνται μόλις 0.1 δευτ. παραπάνω. Και τα δύο περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250χλμ./ώρα, αλλά το προαιρετικό πακέτο AMG Driver’s Package πηγαίνει τον περιοριστή στα 280χλμ./ώρα.

Κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ είναι τοποθετημένο ένα πακέτο μπαταριών με ωφέλιμη χωρητικότητα 21,22 kWh η οποία μπορεί να κινήσει το όχημα για έως και 100χλμ. αμιγώς ηλεκτρικά. Η μπαταρία παρέχει την ενέργειά της σε έναν ηλεκτρονικό κινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων για εξοικονόμηση χώρου.

Σε σύγκριση με μια μη-AMG E-Class, η “53” έχει πιο άκαμπτο αμάξωμα, μεγαλύτερα φρένα και στάνταρ σύστημα  τετραδιεύθυνσης. Παράλληλα αποκτά ελαφρώς πιο επιθετική σχεδίαση με φωτιζόμενη μάσκα που μοιάζει με πλέγμα και τετραπλές στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον ότι ο μπροστινός άξονας είναι ελαφρώς φαρδύτερος από ό,τι στην κανονική E-Class.

Για την ώρα η τιμή είναι άγνωστη, όμως το μοντέλο μπορεί να παραγγελθεί στην αποκλειστική έκδοση λανσαρίσματος «Edition 1».

Advertisement

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Anassa
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή