OIKONOMIA
ΟΠΕΚΑ: Η διαδικασία των ραντεβού και οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πολιτών

Μία σειρά από υπηρεσίες που διευκολύνουν την ενημέρωση των πολιτών και την επικοινωνία τους με τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχει αναπτύξει ο Οργανισμός, με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών.

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΠΕΚΑ, οι δυνατότητες εξυπηρέτησης για τους πολίτες είναι οι ακόλουθες:

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Α) Ο πολίτης εξυπηρετείται με φυσική παρουσία στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνον κατόπιν ραντεβού. Τα ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν, καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, τηλ. 210 6241888 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Β) Ο πολίτης ανά πάσα στιγμή μπορεί να αναζητήσει και να βρει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στη χορήγηση επιδομάτων, αλλά και όλων των δικαιωμάτων που έχει στη διάθεσή του σε περίπτωση απόρριψης της αίτησής του, στην ιστοσελίδα του Οργανισμού www.opeka.gr, στο www.gov.gr, έχοντας παράλληλα και τη δυνατότητα συμπλήρωσης της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ.
Γ) Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τα επιδόματα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί με το πανελλήνιας εμβέλειας τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, στο τηλ. 210 6241888, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα.
Δ) Ο πολίτης μπορεί να ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων του και να παρακολουθεί την πορεία της αίτησής του για τα επιδόματα για τα οποία έχει υποβάλει αίτηση, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
Ε) Σε περίπτωση που κάποιος πολίτης αδυνατεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο ή δεν έχει πρόσβαση σε αυτό μπορεί να απευθύνεται στα Κέντρα Κοινότητας του δήμου στον οποίο κατοικεί. Στα Κέντρα Κοινότητας μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για τα εξής επιδόματα:
- ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα,
- επίδομα στέγασης,
- επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης
- ανασφάλιστων υπερηλίκων,
- επίδομα στεγαστικής συνδρομής,
- αναπηρικά προνοιακά επιδόματα και
- επίδομα γέννησης.
Στα ίδια Κέντρα Κοινότητας μπορεί να υποβάλει το σύνολο των δικαιολογητικών που απαιτούνται για κάθε ένα από τα αιτούμενα επιδόματα και να πληροφορηθεί για την πορεία των αιτήσεών του.
Ζ) Όσον αφορά τις αιτήσεις οικονομικής ενίσχυσης ορεινών και μειονεκτικών περιοχών και τις παροχές του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνον στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

-
VIDEO5 ημέρες ago
Λάρισα: Έκαναν «φτερά» ΑΤΜ και χρηματοκιβώτιο από τη Γιάννουλη
-
VIDEO3 ημέρες ago
Στην εισαγγελία κάτοικοι της Δράκειας υπέστη ζημιές από την κακοκαιρία η περιοχή του Πηλίου
-
ΕΛΛΑΔΑ2 ημέρες ago
«Έρχεται κακοκαιρία που θα θυμίζει Daniel» λέει ο Κλέαρχος Μαρουσάκης
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago
Διπλό market pass για τους κατοίκους της Μαγνησίας
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ3 ημέρες ago
Η τσίπα δεν αγοράζεται κύριε Αγοραστέ –
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ5 ημέρες ago
Άδικα έκαναν τους …δύτες οι διαρρήκτες που άνοιξαν πολυκατάστημα την ώρα που η περιοχή βούλιαζε- “Την πάτησαν” με τα… ψεκασμένα χαρτονομίσματα (φωτο) –
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ4 ημέρες ago
Στέφανος Κασσελάκης: Πώς μπορεί να μπει στη Βουλή
-
ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες ago
Λιβύη: Ποια ήταν η νοσηλεύτρια που σκοτώθηκε στο φονικό τροχαίο – Η τραγική ιστορία της