Παίκτης της Ρετζιάνα έγινε το Σάββατο ο Ντέρεκ Ογκμπέιντε. Ο Νιγηριανός, πρώην σέντερ του ΠΑΟΚ τη σεζόν 2021-2022, συμφώνησε με την ομάδα που κοουτσάρει ο Δημήτρης Πρίφτης για τον επόμενο χρόνο.
Ο 29χρονος Αφρικανός ξεκίνησε την ευρωπαϊκή καριέρα του από την ΑΕΚ Λάρνακας κι, εκτός του «δικεφάλου», έχει αγωνιστεί σε δέκα διαφορετικές ομάδες.



















