ΚΟΣΜΟΣ
Πειραιώς: Διαφορετική καμπάνια της ΝΔ για τις εθνικές εκλογές

Eντελώς διαφορετική καμπάνια θα κάνει η Νέα Δημοκρατία τις επόμενες πέντε εβδομάδες, σύμφωνα με ενημέρωση της ΝΔ. Όπως προέκυψε από τη χθεσινή συνέντευξη του προέδρου του κόμματος, Κυριάκου Μητσοτάκη, στον ΑΝΤ1, αντί για τις καθιερωμένες ανοιχτές συγκεντρώσεις που κυριάρχησαν σε όλη τη διάρκεια της Μεταπολίτευσης, η ΝΔ επιλέγει να διοργανώσει μία σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων, στις οποίες ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης θα συνομιλεί αδιαμεσολάβητα με τους πολίτες.

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Όπως αναφέρει η ενημέρωση της ΝΔ, μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει να αναδείξει πιο αποτελεσματικά απ’ ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού σχεδίου του, και παράλληλα να εμπλουτίσει τον προγραμματικό λόγο της ΝΔ από τις παρεμβάσεις των πολιτών.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αυτή η επιλογή, αν και φαντάζει παράδοξη για τα προεκλογικά ειωθότα της χώρας μας, δεν είναι ξένη στη ΝΔ, σύμφωνα με την ενημέρωση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης: «Ο κ. Μητσοτάκης πολύ συνειδητά τον τελευταίο 1,5 χρόνο επέλεξε αυτόν τον νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες. Αντί συγκεντρώσεων, η ΝΔ έχει οργανώσει πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο όμως διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με τη μορφή των ερωταπαντήσεων. Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας. Άλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους».
Η στόχευση της ΝΔ είναι να απευθυνθεί όχι μόνο σε όσους την εμπιστεύθηκαν στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. Να μπορούν, δηλαδή, όλοι να αξιολογήσουν με νηφάλιο τρόπο και χωρίς τις γνωστές κορώνες της προεκλογικής αντιπαράθεσης, τόσο τις προτεραιότητες της πολιτικής πρότασης της Νέας Δημοκρατίες όσο και τους τρόπους με τους οποίους θα επιχειρήσει να τις υλοποιήσει αν οι πολίτες την εμπιστευθούν.
Παράλληλα, στην Πειραιώς προσδίδουν τεράστια σημασία και στα social media, καθώς μέσω αυτών ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες, οι οποίες είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας. Και η τακτική που έχει επιλεγεί εκεί είναι διαφορετική από τις παλιότερες κλασικές καμπάνιες των κομμάτων. Στη θέση της μαύρης προπαγάνδας, όπως λένε στην Πειραιώς, προτιμήθηκε στις τελευταίες εκλογές η επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεων της Νέας Δημοκρατίας με εύληπτο και πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά, τα οποία κλικάροντάς τα οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεων της ΝΔ.
Το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης, που έφερε για πρώτη φορά τη ΝΔ να προηγείται και σε αυτές τις ηλικίες, ήταν μία δικαίωση για το τμήμα που έχει αναλάβει την καμπάνια του κόμματος στο ίντερνετ, ενώ ήδη από σήμερα στο youtube προβάλλεται ακόμη ένα νέο σποτάκι της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που επιδιώκει να έχει συνεχή παρουσία στους διαδικτυακούς τόπους με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα νέων.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

-
VIDEO13 ώρες ago
Βόλος: Η εικόνα της πόλης με το πρώτο φώς της ημέρας
-
ΕΛΛΑΔΑ3 ημέρες ago
Κακοκαιρία Elias: Έσπασε ξανά ο Κραυσίδωνας – Πλημμυρίζουν σπίτια
-
MEDIA5 ημέρες ago
«Μάγισσα» – Χαμός με τις βρισιές. «Θα μου κλάσεις τον π@@τσο» στις 22:00 στην τηλεόραση; – NassosBlog – Celebrity News | Exclusives
-
VIDEO12 ώρες ago
Βόλος: Ξεχείλισε ο κραυσίδωνας στη Ζάχου με Αναλήψεως
-
VIDEO20 ώρες ago
H παραλιακή οδό της Άγριας πριν λίγη ώρα
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago
Market Pass: Ποιοι πληρώνονται μέχρι την Παρασκευή
-
ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες ago
Σε ετοιμότητα για την κακοκαιρία Elias: Ποιες περιοχές είναι στο «κόκκινο»
-
VIDEO23 ώρες ago
Αυτοψία Μπέου &συνομιλεί με πολίτη..65% του λέει..άστα αυτά απαντά ο Αχιλλέας…να καθαρίσουμε τη πόλη