AUTO-MOTO
Porsche Cayenne GTS: Aθλητική προσθήκη
Hγερμανική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα της προσφάτως ανανεωμένης Cayenne με τη νέα αθλητικότερη έκδοση GTS. Σχεδιασμένη για να αποτελέσει την πλέον σπορ και δυναμική παραλλαγή της Cayenne, η GTS φιλοξενεί στα σπλάχνα της έναν V8 κινητήρα χωρίς υβριδική «υποβοήθηση» και υιοθετεί βελτιώσεις στο πλαίσιο που προέρχονται από τα πλέον αθλητικά μοντέλα και εκδόσεις της φίρμας.
Ξεκινώντας από τον κινητήρα, πρόκειται για τον V8 των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει και την Cayenne S με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 500 ίππους -40 επιπλέον σε σχέση με την S- και 440 Nm ροπής (+40 Nm). Συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η GTS υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα καθώς και μέγιστη ταχύτητα 275 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας, ωστόσο όπως ισχύει για κάθε μοντέλο Porsche με τα συγκεκριμένα διακριτικά, η GTS διαθέτει μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων στο πλαίσιο που εγγυώνται μια συνολικά πιο δυναμική και σπορ εμπειρία.
Στις βελτιώσεις συγκαταλέγεται η αποκλειστική για την έκδοση ρύθμιση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αερανάρτησης η οποία μειώνει τη διαδρομή της και την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για την νέα ανάρτηση που εφοδιάζει την ανανεωμένη Cayenne η οποία διαθέτει αμορτισέρ δύο βαλβίδων και διάταξη δύο θαλάμων που επιτρέπει περισσότερη παραμετροποίηση από ποτέ.
Για του λόγου το ακριβές, ανάμεσα στις ρυθμίσεις που μπορεί να κάνει ο οδηγός είναι και η μεταβολή της γωνίας camber των τροχών του μπροστινού άξονα έως και κατά 58 μοίρες αναλόγως το set-up που επιθυμεί και αποκτώντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια από μέρους του συστήματος διεύθυνσης όσο και αυξάνοντας τα επίπεδα πρόσφυσης.
Τα παραπάνω συμπληρώνει η παρουσία ενός σοφιστικέ διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης για τον πίσω άξονα ενώ ως προαιρετική επιλογή υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης του συστήματος PDCC για την περαιτέρω ρύθμιση του πλαισίου καθώς και οι ενεργές αντιστρεπτικοί ράβδοι για την ανάρτηση.
Τη διαφορετικότητα της έκδοσης αναλαμβάνουν να σηματοδοτήσουν και οπτικά στοιχεία όπως οι σκούρες λεπτομέρειες Sport Design, οι τροχοί των 21 ιντσών καθώς και ένα νέο σύστημα εξαγωγής επίσης με σκούρο φινίρισμα που αλλάζει σε κεντρικά τοποθετημένο για την Coupe έκδοση – στην παραδοσιακή SUV έκδοση αμαξώματος οι εξατμίσεις είναι ακροβολισμένες.
Στα ενδότερα, κυριαρχούν επίσης οι σκουρόχρωμες λεπτομέρειες σε αντιδιαστολή με τις χρωματιστές ραφές ενώ οι επενδύσεις αποτελούνται από Race-Tex όπως ονομάζει η Porsche τη δική της εκδοχή για το δέρμα, Alcantara.
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ18 ώρες ago
Η Βραζιλία «βαπτίστηκε» Καρδίτσα – Στους 136 οι νεκροί από τις έντονες πλημμύρες (video)
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ21 ώρες ago
Η Ταβερνα ο Πλατανος στην Σκιάθο με την μοναδική θεα σας περιμένει
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ20 ώρες ago
Σκόπελος: Νέο Διοικητικό Συμβούλιο για τον Σύλλογο Υποστήριξης Καρκινοπαθών και Βαριά Ασθενών «Φάρος Σκοπέλου»
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ώρες ago
ΣΚΙΑΘΟΣ: Κατασκευή ξύλινων ντέκ για την ασφαλή πρόσδεση πλοίων αναψυχής
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ5 ώρες ago
Eurovision 2024: Νικήτρια η Ελβετία, 11η η Ελλάδα, 15η η Κύπρος – Αναλυτικά τα αποτελέσματα
-
MEDIA23 ώρες ago
Την Τετάρτη 15 Μαΐου 2014 ο Σάκης Τζήμας στην εκπομπή του αποκαλύπτει, πως νίκησε τα funds κόντρα σε αποφάσεις του Αρείου Πάγου και γιατί φιλοξενεί συγκεκριμένους, υποψήφιους Ευρωβουλευτές.
-
ΑΘΛΗΤΙΚΑ21 ώρες ago
Conference League : Στον αέρα ο μεγάλος τελικός αν δεν ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ22 ώρες ago
Πανδαισία χρωμάτων στη Σεούλ: Το φαντασμαγορικό «Φεστιβάλ του Λωτού» (Φωτογραφίες – Βίντεο)