OIKONOMIA
Πώς φτάσαμε στο 1:1 για ευρώ και δολάριο – Τι σημαίνει για την Ευρώπη


Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ζήτημα χρόνου είναι, όπως όλα δείχνουν, η ισοτιμία του ευρώ έναντι του δολαρίου να φτάσει στο απόλυτο ένα προς ένα και να υποχωρήσει και κάτω από το συγκεκριμένο όριο. Είναι δε η πρώτη φορά μετά το 2002 που θα συμβαίνει κάτι τέτοιο, προκαλώντας εύλογα ερωτήματα αναφορικά με τις αιτίες, αλλά και ανησυχίες για τις συνέπειες που μπορεί αυτή η εξέλιξη.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κρίση
Το σίγουρο είναι ότι εάν τότε το ευρώ ήταν ένα νεαρό και… άβγαλτο νόμισμα στις διεθνείς αγορές, σήμερα δεν υπάρχει αυτή η δικαιολογία. Έχοντας ήδη καταγράψει πορεία δύο και πλέον δεκαετιών, έχουμε να κάνουμε με μια κρίση η οποία προκαλείται από τα πραγματικά δεδομένα, με επιπτώσεις τόσο υλικές όσο και ψυχολογικές.
Διαβάστε επίσης Δολάριο: Σε υψηλό δύο ετών με φόντο το κλίμα ανασφάλειας στις αγορές
Αναμφίβολα δε, η εικόνα και οι προοπτικές του ενιαίου νομίσματος της ευρωζώνης είναι από τα ζητήματα που κυριαρχούν στις συζητήσεις και τους σχεδιασμούς που γίνονται στη Φρανκφούρτη, έδρα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, όπως επίσης στα κυβερνητικά επιτελεία των 19 άμεσα ενδιαφερόμενων χωρών (που θα γίνουν επισήμως 20 από την 1η Ιανουαρίου 2023, με την προσθήκη της Κροατίας) και τα επιτελεία των επιχειρήσεων.
Όλοι, λοιπόν, θέτουν ορισμένα βασικά ερωτήματα στο τραπέζι, επιχειρώντας να δώσουν όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές απαντήσεις. Ιδού ορισμένα από αυτά, συνοδευόμενα με όσα γνωρίζουμε – και χωρίς ποτέ να λησμονούμε ότι κάθε νόμισμα αντανακλά την πραγματικότητα στην οικονομία και αποτελεί εργαλείο μιας συγκεκριμένης οικονομικής πολιτικής. Αποτυπώνοντας παράλληλα, τη γενικότερη συγκυρία της περιόδου – που σήμερα φέρνει την Ευρώπη να κάνει βήματα προς τα πίσω σε σύγκριση με τις ΗΠΑ.
Γιατί υποχωρεί το ευρώ;
Ο πόλεμος στην Ουκρανία που κοντεύει να συμπληρώσει πέντε μήνες, η απειλή που αντιπροσωπεύει για την Ευρώπη και το μέλλον της (σαφώς μεγαλύτερη σε σύγκριση με τις ΗΠΑ), καθώς και οι διαφορές στη νομισματική πολιτική της ΕΚΤ και της Fed θεωρούνται ως οι βασικές αιτίες για την συνεχή υποχώρηση της ισοτιμίας του ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αμερικανική κεντρική τράπεζα έχει ξεκινήσει πρώτη τις επιθετικές αυξήσεις των επιτοκίων, έχοντας ανακοινώσει ήδη τρεις εντός του 2022, ενώ σχεδιάζει άλλες τέσσερις τουλάχιστον στο πλαίσιο της τακτικής που έχει εκπονήσει για την τιθάσευση του πληθωρισμού. Η ΕΚΤ, από την άλλη, προχωρά στον ίδιο δρόμο αλλά με σαφώς βραδύτερο ρυθμό.
Έτσι, σε συνδυασμό με την εκτίμηση του επικεφαλής οικονομολόγου της Τράπεζας Διεθνών Διακανονισμών, Ρόμπιν Μπρουκς, ότι «καθίσταται ολοένα σαφέστερο ότι η ευρωζώνη οδεύει προς μια ύφεση», το δολάριο αντιμετωπίζεται ακόμη περισσότερο ως «ασφαλές καταφύγιο», ενώ παράλληλα καθίσταται ελκυστικότερο για τους επενδυτές.
Είναι σημαντική η ισοτιμία 1:1 και γιατί;
«Ναι, είναι σημαντική», απαντά κατηγορηματικά το Bloomberg, τονίζοντας ότι αυτό ισχύει και για τις αγορές και για την ψυχολογία των Ευρωπαίων. «Είναι μια πληγή στην περηφάνεια των Ευρωπαίων, που έβλεπαν εξαρχής στο ευρώ ένα σημαντικό πολιτικό επίτευγμα και έναν ανταγωνιστή του κυρίαρχου δολαρίου», σημειώνει η ίδια ανάλυση.
Εκτιμά, πάντως, ότι η κρίση που αντιμετωπίζει το ευρώ σήμερα δεν έχει «υπαρξιακά» χαρακτηριστικά, ενώ η ευρωζώνη έχει αντιμετωπίσει και άλλες σημαντικές στο παρελθόν και μπορεί να κάνει το ίδιο. Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι ο πόλεμος και οπ συνδυασμός όλων των άλλων κρίσεων δημιουργεί μια μάλλον πρωτόγνωρη κατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση, όπως έχει σημειώσει ο νομπελίστας οικονομολόγος Ρόμπερτ Μαντέλ, καθώς η ισοτιμία ανάμεσα στο ευρώ και το δολάριο είναι η πιο σημαντική σε όλο τον κόσμο, οι επιπτώσεις είναι σοβαρές όταν αυτή σημειώνει σημαντικές αυξομειώσεις. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις αναγκάζονται να δαπανούν μεγαλύτερα ποσά για να προστατευθούν απέναντι σε κινδύνους στην αγορά συναλλάγματος, ενώ επηρεάζεται σαφώς και ο δανεισμός τους.
Ως πού μπορεί να υποχωρήσει το ευρώ;
Σε αυτό το σημείο δεν μπορούν να γίνουν ασφαλείς προβλέψεις, ειδικά καθώς η ισοτιμία με το αμερικανικό νόμισμα διαμορφώνεται από τον συνδυασμό αρκετών παραγόντων, αρκετοί από τους οποίους είναι απρόβλεπτοι. Μια πιο επιθετική πολιτική από τη Φρανκφούρτη δε μπορεί επίσης να αλλάξει τα δεδομένα, τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό.
Ορισμένοι αναλυτές εκτιμούν πως η ισοτιμία μπορεί να υποχωρήσει κατά επιπλέον 10% περίπου, φτάνοντας στα 90 σεντς του δολαρίου ανά ευρώ. Οι αναλυτές της Deutsche Bank, από την πλευρά τους, θεωρούν ότι στο πιο κακό σενάριο – το οποίο θα παρέπεμπε στις πιο ακραίες καταστάσεις που έχουν δημιουργηθεί μετά την κατάργηση του συστήματος Μπρέτον Γουντς που συνέδεε σταθερά την αξία των περισσότερων νομισμάτων με το δολάριο – η υποχώρηση θα μπορούσε να φτάσει ως τα 0,97-0,95 δολάρια ανά ευρώ.
Ποιες είναι οι άμεσες και ορατές συνέπειες;
Τα στοιχεία της Eurostat δείχνουν ότι σχεδόν τα μισά από τα αγαθά που εισάγονται στην ευρωζώνη τιμολογούνται σε δολάρια, έναντι ποσοστού μικρότερου του 40% σε ευρώ. Ειδικά η «ενέργεια», δηλαδή πετρέλαιο και φυσικό αέριο, πληρώνονται παραδοσιακά σε δολάρια – έτσι, καθώς τόσο οι τιμές των δύο αγαθών όσο και η ισοτιμία του δολαρίου έχουν εκτιναχθεί στα ύψη, απαιτούνται ολοένα περισσότερα ευρώ από τους προϋπολογισμούς για να καλυφθούν οι ανάγκες.
Το αποτέλεσμα είναι, όπως διαπίστωσε και τον Μάιο η κεντρική τράπεζα της Γαλλίας, ότι η συνεχιζόμενη αποδυνάμωση του ευρώ περιπλέκει και δυσκολεύει τις προσπάθειες που καταβάλει η ΕΚΤ για να τιθασεύσει τον πληθωρισμό.
Την ίδια στιγμή, ενώ οι επιχειρήσεις που στηρίζονται στις εισαγωγές έχουν σαφές μειονέκτημα, οι προσανατολισμένες στις εξαγωγές ελπίζουν να επωφεληθούν, καθώς τα προϊόντα τους γίνονται πιο ανταγωνιστικά σε αρκετές διεθνείς αγορές. Αυτό, όμως, κάθε άλλο παρά δεδομένο μπορεί να θεωρείται.
Από τη μία, όπως σημειώνει η Washington Post, «κάθε όφελος από τις εξαγωγές ενδέχεται να εξανεμιστεί από την αύξηση του πληθωρισμού στα 19 κράτη-μέλη της ευρωζώνης». «Η κυρίαρχη αντίληψη ότι το αδύναμο ευρώ ενισχύει τις ευρωπαϊκές εξαγωγές αποδεικνύεται ήδη λανθασμένη», εκτιμά και η Wall Street Journal, παραπέμποντας στο πρώτο εμπορικό έλλειμα σε μηνιαία βάση που κατέγραψε η Γερμανία μετά το 1991.
Τι θέλει και τι μπορεί να κάνει η ΕΚΤ;
«Ό,τι χρειαστεί», είχε πει ο Μάριο Ντράγκι στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας. Η φράση του έμεινε στην ιστορία, καθώς σηματοδότησε την αποφασιστικότητα της ΕΚΤ και του ίδιου ως επικεφαλής της για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους και την προστασία του ευρώ.
Παρά δε τα σοβαρά λάθη που έγιναν τότε και τις αδικίες που διαπράχθηκαν – και τα οποία αρκετοί πρωταγωνιστές έχουν παραδεχθεί εκ των υστέρων – ο στόχος που είχε θέσει η Φρανκφούρτη επετεύχθη. Σήμερα, όμως, τα δεδομένα είναι διαφορετικά. Το χειρότερο από όλα, όμως, είναι ότι η «ανισόμετρη ανάπτυξη» και οι αντιθέσεις εντός της ζώνης του ευρώ δεν επιτρέπουν στην κεντρική τράπεζα και την Κριστίν Λαγκάρντ να χαράξουν μια επιθετική πολιτική και να την ακολουθήσουν ενιαία.
Οι ανάγκες της Ιταλίας, για παράδειγμα, όπως σε μεγάλο βαθμό και της Γαλλίας, είναι διαφορετικές από εκείνες της Γερμανίας και της Ολλανδίας. Κι αυτό αποτυπώνεται και στις αποφάσεις που λαμβάνονται και θα ληφθούν και για τα επιτόκια και για τα πακέτα αγοράς κρατικών ομολόγων.
Πηγή ΟΤ

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA
Fuel Pass 2: Σήμερα οι πληρωμές στους δικαιούχους


Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ξεκινά σήμερα η καταβολή των χρημάτων στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων για το Fuel Pass 2.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Το Fuel Pass 2 αφορά τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο και με τη χρήση της ψηφιακής κάρτας έχει ένα «μπόνους» 15 ευρώ.
Σύμφωνα με τελευταία ενημέρωση:
Έχουν υποβληθεί συνολικά 1.544.633 αιτήσεις για κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, και 581.087 για έκδοση άυλης ψηφιακής κάρτας.
Έως και χθες, είχαν εγκριθεί και αποσταλεί στις Τράπεζες για πληρωμή 333.010 αιτήσεις δικαιούχων, για το ποσό των 23.867.235 ευρώ.
Εξ αυτών, οι 221.377 αιτήσεις δικαιούχων, αφορούν καταθέσεις σε τραπεζικούς λογαριασμούς, στους οποίους έχει ήδη καταβληθεί το ποσό των 14.811.345 ευρώ.
Με τη μορφή της άυλης χρεωστικής κάρτας, έως και χθες είχαν αποσταλεί στις Τράπεζες 111.633 εγκρίσεις για έκδοση άυλης ψηφιακής κάρτας,συνολικού ύψους 9.055.890 ευρώ.
Σήμερα θα γίνει η πληρωμή των υπολοίπων δικαιούχων για το Fuel Pass 2.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο συνολικός αριθμός των αιτήσεων αναμένεται να ξεπεράσει τα 3.500.000 μετά και τη σημαντική αύξηση των εισοδηματικών κριτηρίων για την ένταξη νέων δικαιούχων στο πρόγραμμα επιδότησης καυσίμων.
Πρώτα οι φορολογικές δηλώσεις
Βασική προϋπόθεση για να κάνει κάποιος αίτηση για το Fuel Pass 2 είναι να έχει προηγηθεί η υποβολή της φορολογικής δήλωσής του, ενώ με την εισαγωγή των κωδικών taxisnet μαθαίνει αμέσως αν είναι δικαιούχος ή όχι βάσει των νέων κριτηρίων. Οσοι είναι δικαιούχοι θα πρέπει να επιβεβαιώσουν τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου τους και το προσωπικό τους email, ενώ αν θέλουν τα χρήματα να μπουν σε τραπεζικό λογαριασμό και όχι να γίνει χρήση της άυλης ψηφιακής κάρτας θα πρέπει να αναγράψουν και το IBAN του τραπεζικού λογαριασμού τους.
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Δημοσθένη Αναγνωστόπουλο «στο Fuel Pass o καθένας υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση και αυτόματα αντλούνται χωρίς να χρειαστεί να προσκομιστούν τα εξής: πρώτον, αν το αυτοκίνητο που δηλώνεται είναι όντως δικό του, δεύτερον, αν είναι σε κυκλοφορία, τρίτον, αν οφείλει τέλη κυκλοφορίας, τέταρτον, αν είναι ασφαλισμένο, πέμπτον, αν το οικογενειακό εισόδημα είναι έως το όριο που έχει τεθεί, έκτον, αν ο τραπεζικός λογαριασμός που δηλώνεται είναι όντως δικός του».
Οι δικαιούχοι
Δικαιούχοι του Fuel Pass 2 είναι το σύνολο των φυσικών προσώπων, συμπεριλαμβανομένων και ελευθέρων επαγγελματιών, που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2021 έως 30.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 3.000 ευρώ για τον/τη σύζυγο ή μέλος συμφώνου συμβίωσης και επιπλέον κατά 3.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο του νοικοκυριού και έως του ποσού των 45.000 ευρώ, με σκοπό τη συμβολή στην κάλυψη του κόστους κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2022.
H καταβολή του ποσού γίνεται είτε μέσω έκδοσης άυλης ψηφιακής κάρτας (Viva Wallet ή Alpha Bank) που χρησιμοποιείται με κατάλληλο smartphone που υποστηρίζει απαραιτήτως την τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών NFC είτε μέσω κατάθεσης σε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό που κατέχει ο δικαιούχος ή σε λογαριασμό στον οποίο ο δικαιούχος είναι συνδικαιούχος.
Τα ποσά ενίσχυσης
Ποσό επιδότησης ΙΧ: 65 ευρώ ηπειρωτική χώρα (από 40 ευρώ) 85 ευρώ στα νησιά (από 50 ευρώ)
Ιδιοκτήτες μηχανής: 45 ευρώ ηπειρωτική χώρα (από 30 ευρώ) 55 ευρώ στα νησιά (από 35 ευρώ)
Προσαύξηση επιδότησης: 15 ευρώ με άυλη ψηφιακή κάρτα (από 5 ευρώ)

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
OIKONOMIA
Μέτρα στήριξης: Έως 2,5 δισ. ευρώ στο καλάθι της ΔΕΘ


Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Χωρίς να αλλάζει τον στόχο για το πρωτογενές έλλειμμα, που θα παραμείνει στο 2% του ΑΕΠ, το οικονομικό επιτελείο ετοιμάζει τον συμπληρωματικό προϋπολογισμό, με βάση τον οποίο θα ενισχυθούν περαιτέρω νοικοκυριά και επιχειρήσεις που πλήττονται από την ενεργειακή κρίση και την πληθωριστική έκρηξη.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Η καλή εικόνα στο μέτωπο των φορολογικών εσόδων λόγω και των υψηλών πτήσεων που σημειώνουν οι τουριστικές εισπράξεις χτίζουν το δημοσιονομικό χώρο για το νέο πακέτο παρεμβάσεων το οποίο θα ξεδιπλώσει στη ΔΕΘ ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Σύμφωνα με πληροφορίες τα νέα μέτρα ενδεχομένως να αγγίξουν 2,5 δισ. ευρώ και θα αφορούν το 2022 και το 2023 ενώ είναι πολύ πιθανό να υπάρξει και προαναγγελία φορολογικών ελαφρύνσεων για μετά το 2023.
Πρόγευση των μέτρων στήριξης
Μια πρόγευση των μέτρων στήριξης που σχεδιάζονται με επίκεντρο τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα, έδωσε χθες ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας (στο Mega) ο οποίος έκανε λόγο για σημαντική αύξηση των συντάξεων από την 1η Ιανουαρίου 2023.
«Είναι δεδομένη η αύξηση των συντάξεων το 2023, η οποία θα είναι πολύ μεγαλύτερη από τις αρχικές εκτιμήσεις, λόγω του πληθωρισμού» τόνισε ο υπουργός Οικονομικών. Έτσι, σχεδόν 1 εκατομμύριο συνταξιούχοι αναμένεται να δουν αύξηση στο εισόδημά τους από την 1η Ιανουαρίου 2023, τόσο από το ξεπάγωμα των συντάξεων μετά από 12 χρόνια όσο και από την κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης.
Στα πρόσθετα μέτρα του 2022 που θα περιλαμβάνει το καλάθι της ΔΕΘ εξετάζεται να είναι τα εξής:
- Επιταγή ακρίβειας. Η καταβολή του έκτακτου βοηθήματος φαίνεται να έχει κλειδώσει οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα διαμορφωθεί σε επίπεδα των 200 ευρώ ενώ θα αυξηθεί ο αριθμός των δικαιούχων αφού εκτιμάται ότι θα χορηγηθεί σε μεγαλύτερη περίμετρο νοικοκυριών από όσα έλαβαν την πρώτη επιταγή ακρίβειας το περασμένο Πάσχα. Στόχος είναι σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη να στηριχθούν οι ευάλωτοι πολίτες αλλά και όσοι πλήττονται περισσότερο από το τσουνάμι της ακρίβειας. Το εύρος των δικαιούχων θα αποφασιστεί έως το τέλος του μήνα μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας του συνολικού πακέτου των παροχών που θα εξαγγείλει ο πρωθυπουργός από το βήμα της ΔΕΘ.
- Αύξηση του επιδόματος θέρμανσης και της βεντάλιας των δικαιούχων.
- Χορήγηση Fuel Pass 3 εάν οι τιμές των καυσίμων δεν αποκλιμακωθούν σημαντικά. Άλλωστε η ακρίβεια και το ενεργειακό τσουνάμι που έρχεται από τον χειμώνα χρειάζεται ανάχωμα και η επιδότηση καυσίμων περιλαμβάνεται σε αυτή τη στρατηγική.
Οι ενεργειακές επιδοτήσεις
Σε κάθε περίπτωση οι ενεργειακές επιδοτήσεις θα είναι αυτές που θα κρίνουν ποια από τα μέτρα στήριξης των νοικοκυριών και επιχειρήσεων θα προστεθούν στο καλάθι της ΔΕΘ.
Στο υπουργείο Οικονομικών ,παρά τις αβεβαιότητες εκφράζουν μια συγκρατημένη αισιοδοξία λόγω της πολύ καλής εικόνας που καταγράφεται στο μέτωπο του τουρισμού, στην φορολογική συνέπεια που δείχνουν πολίτες και επιχειρήσεις στην πληρωμή των υποχρεώσεων τους κόντρα στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν από την ακρίβεια αλλά και την πορεία των επενδύσεων που εξελίσσεται ικανοποιητικά.
Το τοπίο θα ξεκαθαρίσει πλήρως στις αρχές Σεπτεμβρίου με τις ανακοινώσεις από την ΕΛΣΤΑΤ για την ταχύτητα της οικονομίας στο β’ τρίμηνο μετά το 7,1% της ανάκαμψης που σημειώθηκε στο πρώτο τρίμηνο. Εαν διατηρηθεί ένας ρυθμός ανάπτυξης άνω του 5% και το β΄τρίμηνο τότε θα αναθεωρηθεί ο στόχος για υψηλότερη ανάπτυξη το 2022 που για την ώρα παραμένει στο 3,1%.
Πηγή: ot.gr

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago
Πέθανε η Μαριάνα Καρακίτσου Σαραφοπούλου από Βόλο σε ηλικία 64 ετών.
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago
58 χρόνος έπεσε σε χαράδρα και σκοτώθηκε στο σεσκλο
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago
Fuel Pass 2: Καθυστέρηση στην πληρωμή του επιδόματος
-
LIFESTYLE3 ημέρες ago
ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΜΑΡΙΝΑ ΑΣΛΑΝΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ ΣΤΟ BARACOA ΤΗΣ ΣΚΙΑΘΟΥ
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ15 ώρες ago
Fuel Pass 2: Ξεκινά η καταβολή του στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων
-
MEDIA14 ώρες ago
Κόβει την ανάσα στα 55 της: Η Κατερίνα Λέχου μόλις ανέβασε τη φωτό που στέλνει στο ταμείο… ανεργίας τις instagrammers (Pic)
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ20 ώρες ago
36χρονος απείλησε τη γυναίκα του με κατσαβίδι – «θα πάθεις ό,τι και οι άλλες γυναίκες που δείχνουν οι ειδήσεις»
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ15 ώρες ago
Έρχεται διπλός «Τειρεσίας» για χρέη σε Εφορία, ΕΦΚΑ, Δήμους, ΔΕΚΟ και Τράπεζες