Connect with us

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Συγκέντρωση και πορεία μηλοπαραγωγών της Αγιάς έξω από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης (φώτο)

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων πραγματοποίησαν σήμερα το μεσημέρι παραγωγοί μήλων από διάφορες περιοχές της χώρας, μεταξύ αυτών και από την περιοχή της Αγιάς.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Οι μηλοπαραγωγοί διεκδικούν να δουλεύουν, να μπορούν να παράγουν και να εξασφαλίζουν βιώσιμο εισόδημα που να τους επιτρέπει να ζήσουν τις οικογένειές τους και να συνεχίσουν την καλλιεργητική δραστηριότητα.

Αντιπροσωπεία των μηλοπαραγωγών πραγματοποίησε συνάντηση με την ηγεσία του ΥπΑΑΤ προκειμένου να καταθέσουν τα αιτήματά τους.

Τα αιτήματα των αγροτών είναι:

  • Να ισχύσει μέχρι το 2027, όπως είχε δεσμευτεί πέρυσι η κυβέρνηση, η καταβολής συνδεδεμένης ενίσχυσης σε μήλα, κάστανα, αμύγδαλα, καρύδια, ροδάκινα, φιστίκια.
  • Αναπλήρωση του χαμένου εισοδήματος. Χρήματα υπάρχουν, αλλά είναι πολιτική επιλογή της να μπουκώνει με δισ. ευρώ τους επιχειρηματίες και να πετάει ψίχουλα που δεν καλύπτουν τη ζημιά στους παραγωγούς του πρωτογενούς τομέα.
  • Άμεσα μέτρα μείωσης του κόστους παραγωγής. Αφορολόγητο πετρέλαιο όπως το δίνουν στους εφοπλιστές.
  • Πλαφόν 0,07 λεπτά/Kwh στο αγροτικό ρεύμα, κατάργηση του χρηματιστηρίου Ενέργειας και του προστίμου ρύπων. Φθηνή Ενέργεια για τα χωράφια, τους στάβλους, τα σπίτια μας. Επιδότηση των μέσων και εφοδίων και των ζωοτροφών και κατάργηση του ΦΠΑ.
  • Τιμές που να καλύπτουν το κόστος παραγωγής και να μας αφήνουν βιώσιμο εισόδημα να ζήσουμε τις οικογένειές μας και να συνεχίσουμε τις καλλιέργειές μας.
  • Αλλαγή κανονισμού του ΕΛΓΑ που να ασφαλίζει και αποζημιώνει στο 100% την παραγωγή και το κεφάλαιο από όλες τις φυσικές καταστροφές και νόσους.

Δείτε φωτογραφίες από την κινητοποίηση:

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Όταν η Λάρισα πρωτοστατούσε στην ανάπτυξη των κινηματογραφικών αιθουσών, τη στιγμή που τα νοικοκυριά δεν είχαν καν ρεύμα

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Σε λίγες ημέρες, συμπληρώνονται 127 χρόνια από τη γέννηση του κινηματογράφου, με τη μορφή που έχει σήμερα (σύγχρονος κινηματογράφος). Ήταν 28 Δεκεμβρίου 1895, όταν η 7η τέχνη εισέβαλε στη ζωή μας, με 10 φιλμ συνολικής διάρκειας 15 λεπτών, που προβλήθηκαν στο «Grand Café de Paris», από τους αδερφούς Lumière, από μια μηχανή δικής τους κατασκευής.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Η συσκευή ονομαζόταν «cinématographe», είχε δυνατότητα καταγραφής και προβολής και ουσιαστικά σε αυτή οφείλεται το όνομα της 7ης τέχνης: Κινηματογράφος.

Αδερφοί “Lumière”

Έκτοτε, η εξάπλωση της 7ης τέχνης στις χώρες της Ευρώπης και σε όλο τον κόσμο, ήταν αστραπιαία. Μάλιστα, ο κινηματογράφος εξαπλώθηκε πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με άλλες υποδομές (πιθανώς πιο απαραίτητες για τη βελτίωση της καθημερινότητας των ανθρώπων στις αρχές του 20ου αι.), ακόμη και στην περιφέρεια χωρών, όπως η Ελλάδα, που δεν ανήκαν στις ραγδαία αναπτυσσόμενες χώρες της Ευρώπης, εκείνη την περίοδο. Μάλλον το αντίθετο. Ωστόσο, γύρω στο 1910, περίπου μόλις 15 χρόνια μετά την εμφάνιση του σύγχρονου κινηματογράφου στη Γαλλία το 1895, τοποθετούνται οι πρώτες κινηματογραφικές προβολές στην πόλη μας, στη Λάρισα. Αναμφισβήτητα, πρόκειται για ένα δεδομένο ιδιαίτερα εντυπωσιακό, αν σκεφτεί κανείς ότι οι Λαρισαίοι είδαν για πρώτη φορά ηλεκτρικό φως, το 1909. Όπως προκύπτει, ηλεκτρισμός και κινηματογράφος στην πόλη μας, «γεννήθηκαν» και αναπτύχθηκαν «χέρι-χέρι».

Πράγματι, στο βιβλίο «Χρυσή βίβλος του Δήμου Λαρίσης» του δημοσιογράφου Β. Καλογιάννη αναφέρεται ότι επί δημαρχίας Αχιλ. Αστεριάδου (1907-1911), «…έκανε έναρξη δια πρώτη φορά ο πρώτος εν Ελλάδι ηλεκτροκίνητος κινηματογράφος που εγκαταστάθηκε εις το κέντρο «Παράδεισος» με γενικό εισιτήριο 65 λεπτά». Επίσημα πια, το 1916, ο θερινός κινηματογράφος μπήκε οριστικά στη ζωή των Λαρισαίων, και αποτέλεσε σημαντικό κομμάτι της ψυχαγωγίας τους. Κάθε καλοκαίρι, ο κινηματογράφος από το κέντρο «Παράδεισος» μεταφερόταν στο κέντρο διασκέδασης του Πέτρου Χαλιμάγα, στον χώρο του «Κήπου των Ανακτόρων», όπου σήμερα συναντάμε το Δημοτικό Ωδείο με τη μικρή πλατεία. Τον χώρο αυτό, ο Πέτρος Χαλίμαγας τον είχε νοικιάσει από τον Δήμο Λαρίσης.

Δύο χρόνια αργότερα, το 1918, ο Κωνσταντίνος Πάλτσος νοίκιασε ισόγειο κατάστημα στην Κεντρική πλατεία (το οποίο στέγαζε αρχικά την μπυραρία των αδερφών Μπουσινιώτη και στη συνέχεια το καφενείο Πανελλήνιο), όπου έκανε το κοσμικό κέντρο «Ντορέ». Στο βάθος του κέντρου, δημιουργήθηκε ο πρώτος χειμερινός κινηματογράφος της πόλης, ο οποίος τα καλοκαίρια μεταφέρονταν απέναντι, στην Κεντρική πλατεία. Για την ιστορία, αξίζει να αναφερθεί ότι ο πρώτος χειριστής των μηχανών του χειμερινού εκείνου κινηματογράφου ήταν ο Σταύρος Κυρίμης, ενώ του θερινού, ο Ανδρέας Γιουρμετάκης (ο παππούς του δημοσιογράφου Ανδρέα Γιουρμετάκη).

Η δεκαετία του 1920, ήταν η δεκαετία της άνθισης των θερινών κινηματογράφων για τη Λάρισα, καθώς τρεις επιπλέον θερινοί κινηματογράφοι λειτούργησαν στην πόλη στα τότε κέντρα ψυχαγωγίας «Πάνω Φρούριο», «Κάτω Φρούριο» ή «Καλλιθέα», και «Τιτάνια», που πρωτολειτούργησε στο τότε οικόπεδο της Εθνικής Τράπεζας, υπό την εκμετάλλευση, ενός από τους πρώτους κινηματογραφιστές της Ελλάδας, του Κίμωνα Βαλτά. Ο Βαλτάς είχε έρθει από την Αθήνα, έχοντας ως συνεργάτη, κάποιον με το όνομα Φωκέας.

Κινηματογράφος “Τιτάνια”, 1949, Αρχείο Κώστα Τζεζαϊρλίδη.

Όμως,  η τομή στα κινηματογραφικά δρώμενα της πόλης, επιτεύχθηκε από τον Μιχάλη Τζεζαϊρλίδη και τον αδελφό του Αναστάση, οι οποίοι μέχρι τότε, λειτουργούσαν κινηματογράφο στην Αγιά, γεγονός ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Το 1927, ερχόμενοι στη Λάρισα, νοίκιασαν τον χώρο «Ολύμπια» στην πλατεία Ταχυδρομείου, από τον Ασλάνη. Μέχρι το 1927, στο χώρο Ολύμπια παρουσιάζονταν στο κοινό της πόλης αποκλειστικά θεατρικές παραστάσεις, σε ξύλινη κατασκευή, όπου τα αδέρφια Τζεζαϊρλίδη εγκατέστησαν κινηματογράφο προβάλλοντας βουβές ταινίες.

Η οδός Κούμα από το ύψος του κινηματοθεάτρου “Πάλλας” με κατεύθυνση προς την Κεντρική Πλατεία. Επιστολικό δελτάριο ταχυδρομημένο από τη Λάρισα με ημερομηνία 27 Οκτωβρίου 1932. (Αρχείο: Νίκος Παπαθεοδώρου)

H δεκαετία του 1930 μπορεί βάσιμα να θεωρηθεί δεκαετία – σταθμός για την πορεία του κινηματογράφου στη Λάρισα. Η εξέλιξη του ρεύματος (από συνεχές σε τριφασικό) και οι -πάσης φύσεως- επενδύσεις της οικογένειας Τζεζαϊρλίδη στην 7η τέχνη, ανοίγουν νέους κινηματογραφικούς ορίζοντες στην πόλη: «A new cinema era».

ΣIΝΕ “ΑΧΙΛΛΕΙΟΝ”, Λάρισα

Πράγματι, το 1936 ο κ. Κώστας Τζεζαϊρλίδης έχτισε τον κινηματογράφο «Πάλλας», ο οποίος για την εποχή ήταν ιδιαίτερα επιβλητικός και πολυτελής, για ντόπιους και ξένους. Χειριστές του κινηματογράφου ήταν ο Μιχάλης Γιουρμετάκης και ο Κώστας Ανδρέου. Στη συνέχεια από το 1938 έως το 1952, ένας ακόμη κινηματογράφος άφησε τη «σφραγίδα» του. Αυτός ήταν ο «Ρεξ», ο οποίος λειτουργούσε υπό τη διεύθυνση των Φώτη Καρύδα, Ανδρέα Λεόντιο και Δημήτρη Ευθυμίου, επί της οδού Παναγούλη (πρώην Βασιλέως Κωνσταντίνου), λίγο πριν η οδός Παναγούλη συναντήσει την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου. Ο κ. Κώστας Τζεζαϊρλίδης συνέδεσε το όνομά του και με τον θερινό κινηματογράφο «Ορφεύς», ο οποίος άρχισε να λειτουργεί υπό τη διεύθυνσή του, επί κατοχής, με χειριστή τον Νίκο Γιουρμετάκη. Το 1947, ο Χρήστος Δροσόπουλος έχτισε και τον χειμερινό κινηματογράφο «Ορφεύς», ο οποίος λειτούργησε για αρκετά χρόνια, παράλληλα με τον ομώνυμο θερινό. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1950, η Λάρισα διέθετε τρεις χειμερινούς κινηματογράφους: «Πάλλας, Ολύμπια, Ορφέας»: Όλοι τους ήταν άρρηκτα συνδεδεμένοι με το όνομα, Κώστας Τζεζαϊρλίδης.

Κινηματογράφος “Πάλλας”, 1949. Αρχείο Κώστα Τζεζαϊρλίδη

Η εμβληματική αυτή περίοδος του κινηματογράφου για την πόλη της Λάρισας, διάρκειας περίπου 50 ετών, άρχισε ως κύκλος να ολοκληρώνεται κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 1970. Η μαζική είσοδος της τηλεόρασης στα νοικοκυριά αποτέλεσε ίσως ένα από τα πιο ισχυρά πλήγματα στην εξέλιξη και την ανάπτυξη των κινηματογραφικών αιθουσών στην πόλη, ιδιαίτερα των θερινών.

Είναι ωστόσο, απορίας άξιο, πώς μια πόλη όπως η Λάρισα, η οποία πρωτοστάτησε στα κινηματογραφικά δρώμενα της εποχής, και μάλιστα μία περίοδο, όπου τα νοικοκυριά της επαρχίας δεν είχαν καν ρεύμα, διαθέτει πια μόνο έναν θερινό κινηματογράφο. Μήπως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για δεύτερη φορά, να επανατοποθετηθεί η πόλη στον χώρο της 7ης τέχνης, επενδύοντας σε περισσότερες κινηματογραφικές αίθουσες, και δη θερινές; Αν για τις προηγούμενες γενιές των Λαρισαίων ο κινηματογράφος αποτέλεσε καινοτομία και αφορμή κοινωνικοποίησης, για τις νεότερες γενιές των Λαρισαίων, είναι βέβαιο ότι θα αποτελέσει ανάγκη, και αφορμή για ουσιαστική κοινωνικοποίηση.

Σινέ Μύλος, Θερινός Κινηματογράφος, Μύλος του Παππά, Λάρισα

Ρεπορτάζ: Κατερίνα Δημηνίκου

Πληροφορίες – Φωτογραφίες: Μιχάλης Τζεζαϊρλίδης, Παναγιώτης Δομούζης (Φωτοθήκη Λάρισας), Αρχείο Νίκου Παπαθεοδώρου, Ανδρέας Γιουρμετάκης (βιβλίο του Γεωργίου Ζιαζιά, «Αναζητώντας τη χαμένη Λάρισα: 50 χρόνια μνήμες και αναπολήσεις, 1900-1950», έκδοση 1994).

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Δείτε τα σημαντικότερα «murals» στους τοίχους της Λάρισας! (φωτο) –

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Σύμφωνα με τον Cedar Lewisohn, η «street art» (τέχνη του δρόμου) εμφανίστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1970, ως ανάγκη έκφρασης νεαρών καλλιτεχνών, οι οποίοι, αντιλαμβανόμενοι την πόλη ως μια απέραντη γκαλερί, άρχισαν να εκθέτουν τα έργα τους σε δρόμους της πόλης -μέσω των graffiti- χωρίς να αναμένουν καταρχήν την αποδοχή τους, από το εκάστοτε καλλιτεχνικό κατεστημένο. Στη συνέχεια, περίπου 15 χρόνια αργότερα,  η τέχνη του δρόμου σταδιακά καθιερώθηκε. Στο ομότιτλο βιβλίο του Allan Schwartzman, οι «street artists» -γνωστοί και ως urban artists, guerilla artists, graffiti artists- είναι αυτοί που έχουν ακαδημαϊκή καλλιτεχνική εκπαίδευση κι επιλέγουν να εξασκούν την τέχνη τους στο δρόμο.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Όπως όλες οι μορφές τέχνης, που περιλαμβάνουν, από απολύτως συμβατικές με την εκάστοτε πραγματικότητα καλλιτεχνικές δημιουργίες, μέχρι τις πλέον αντισυμβατικές, έτσι και η «street art» εξελίσσεται, μετασχηματίζεται, αποκτά νέες διαστάσεις και επίπεδα. Και παρόλο που από τα πρώτα χρόνια της εμφάνισής της (το 1970), το κύριο είδος στη συνείδηση όλων είναι τα graffities, τα τελευταία χρόνια φαίνεται ότι το νέο είδος «street art» που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε πόλεις της Περιφέρειας, μεταξύ των οποίων και η Λάρισα είναι τα «murals»: Οι τοιχογραφίες σε δημόσιους χώρους.

Ένας από τους κορυφαίους καλλιτέχνες του είδους, αναγνωρισμένος από την παγκόσμια καλλιτεχνική κοινότητα, ήταν ο Nikita Nomerz ή αλλιώς «Ρώσος Banksy», όπως τον βάφτισε η Telegraph,, ο οποίος έγραψε τη δική  του ιστορία στην τέχνη του δρόμου, ως ο πλέον ανατρεπτικός καλλιτέχνης του δρόμου!

Και παρόλο που η τεχνική βάση των graffities και όλων των καλλιτεχνικών δημιουργιών που ανήκουν στην κατηγορία “street art” (όπως τα “murals”) είναι κοινή, η παραβατικότητα -δηλαδή η μη ανάθεση για την καλλιτεχνική δημιουργία σε ιδιωτική ή δημόσια περιουσία- είναι αυτό που διαφοροποιεί τις αναγνωρισμένες και με άδεια, καλλιτεχνικές δημιουργίες του δρόμου, από τα «παράνομα» “graffities”.

Η νέα λοιπόν -αναγνωρισμένη και νόμιμη- τάση της τέχνης του δρόμου, τα «murals», κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, καθώς χαίρει μεγάλης αποδοχής από το ευρύ κοινό των αστικών κέντρων ανά την Ελλάδα. Και πώς να μην ισχύει αυτό άλλωστε, όταν μια προσεγμένη τοιχογραφία, σε έναν αδιάφορο μέχρι εκείνη τη στιγμή τοίχο της πόλης σου, σου προσφέρει τόσες συγκινήσεις, και έχει τη δύναμη να σε προβληματίσει ή να σε κινητροδοτήσει ώστε να «ψαχτείς» ιστορικά, καλλιτεχνικά, πολιτισμικά… Η τάση λοιπόν των «murals», είναι έντονα παρούσα και στην πόλη μας τα τελευταία χρόνια. Kυριότερα και χαρακτηριστικότερα καλλιτεχνικά έργα, τα οποία θα τα συναντήσουμε διάσπαρτα, σε διάφορα σημεία της πόλης μας, είναι τα εξής:

1. Η τοιχογραφία-αφιέρωμα στον φωτογράφο Τάκη Τλούπα: Η φωτογραφία που χρησιμοποιήθηκε ως πρότυπο για την τοιχογραφία, προέρχεται από ένα ταξίδι του Τάκη Τλούπα στη Γαλλία το 1953 (για να δει τον αδελφό του, τον διάσημο γλύπτη Φιλόλαο Τλούπα, που ζούσε εκεί). Κοσμεί από τον Ιούνιο του 2020 τον τοίχο του 4ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας. Δημιουργοί της τοιχογραφίας είναι τρεις Λαρισαίοι εικαστικοί: ο Αστέριος Λάσκαρης, ο Χρήστος Λάσκαρης και η Δήμητρα Καλογήρου, που δούλεψαν υπό την επιμέλεια της εικαστικής επιμελήτριας και μουσειολόγου Βαλεντίνης Μαργαριτοπούλου.

2. Η τοιχογραφία αφιέρωμα στον ζωγράφο Αγήνορα Αστεριάδη: Η τοιχογραφία με τίτλo «Σύνθεσις -‘21» (Πόλις) κοσμεί τον τοίχο της πολυκατοικίας στην οδό Ανθίμου Γαζή 37 στη Λάρισα. Οι δημιουργοί της είναι : Ο γραφίστας- εικονογράφος Γιάννης Πέτρου και ο visual designer Κωστής Τσιάχας, σε επιμέλεια της εικαστικής επιμελήτριας – μουσειολόγου Βαλεντίνης Μαργαριτοπούλου. Σχεδιαστική καθοδήγηση για την τοιχογραφία αποτέλεσε ο εμβληματικός πίνακας του Αγήνορα Αστεριάδη (1898-1977), «Πολιτεία» (Λάρισα), 1969. Υλοποίηση: Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών του Δήμου Λαρισαίων σε συνεργασία με την εταιρεία χρωμάτων KRAFT Paints (χορηγός) (ως συνέχεια στην 1η τοιχογραφία-αφιέρωμα στον Τάκη Τλούπα).

3. Η τοιχογραφία στον Μύλο του Παππά: Δημιουργός: Demetrio di Grado, Project: “Inside the Myth” – Συνδιοργάνωση: Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών Δήμου Λαρισαίων, σύλληψη και επιμέλεια του Francesco Piazza με την καλλιτεχνική διεύθυνση του Βασίλη Καραμπάτσα, και την υποστήριξη του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών, του συλλόγου Mansourcing και της Ελληνικής Κοινότητας Σικελίας «Τρινακρία».

4. Η τοιχογραφία στην όχθη Πηνειού, στην Πεζογέφυρα Αρχιεπισκόπου Αναστασίου, με θέμα: «Το Ποτάμι»: Δημιουργοί: Ομάδα ΕΤουΚρου του Project ΙππόΚαμπος (Ιlion Afeslari, Grigoris Daskoulidis, Adonis Gagaras, Thomas Kefalas, Alexandros Kiskinis, Giannis Samarinas, Paris Tournavitis, Ioannis Tsetsilas). Project: “Inside the Myth” – Συνδιοργάνωση: Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών Δήμου Λαρισαίων, σύλληψη και επιμέλεια του Francesco Piazza με την καλλιτεχνική διεύθυνση του Βασίλη Καραμπάτσα, και την υποστήριξη του Ιταλικού Μορφωτικού Ινστιτούτου Αθηνών, του συλλόγου Mansourcing και της Ελληνικής Κοινότητας Σικελίας «Τρινακρία».

5. Η τοιχογραφία «Nuovo Cinema Paradiso» προς τιμήν του μεγάλου συνθέτη, Ennio Morricone: Η τοιχογραφία βρίσκεται σε τοίχο της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου. Η δημιουργία της τοιχογραφίας αποτελεί πρωτοβουλία του Πολιτιστικού Συλλόγου Φίλων Μουσικής Ennio Morricone Ελλάδος, σε συνεργασία με την ομάδα Urbanact.gr, που τελεί υπό την αιγίδα και υποστήριξη του Istituto Italiano di Cultura di Atene. Αφιερώνεται ειδικά στη σύζυγο του Maestro Ennio Morricone, Maria Travia Morricone και στον σκηνοθέτη Giuseppe Tornatore Centro di documentazione. Υλοποιήθηκε από τον εικαστικό καλλιτέχνη Pupet. Φωτογραφίες: Χρήστος Νανούλης

6. Τοιχογραφία – απεικόνιση του Ιταλού συνθέτη Ennio Morricone: H τοιχογραφία βασίστηκε σε σπάνιο εξώφυλλο της δισκογραφικής τους συλλογής. Κοσμεί τοίχο πολυκατοικίας που βρίσκεται στην οδό Μανωλάκη, έναντι της υπόγειας ρωμαϊκής δεξαμενής του Διοκλητιανού. Φιλοτεχνήθηκε από τους εικαστικούς Αστέριο Λάσκαρη, Χρήστο Λάσκαρη και Δήμητρα Καλογήρου. Η δημιουργία της τοιχογραφίας αποτελεί πρωτοβουλία του Πολιτιστικού Συλλόγου Φίλων Μουσικής Ennio Morricone Ελλάδος.

7. Τοιχογραφία με θέμα «Μνήμες». Η τοιχογραφία βρίσκεται σε κτίριο της οδού Λάμπρου Κατσώνη. Δημιουργήθηκε τον Ιανουάριο 2021 και φέρει την υπογραφή: «Μνήμες», Σ. Μπόμπολος, Γ. Ζώρας, Ομάδα 184

8. Τοιχογραφία- προσωπογραφία: Η τοιχογραφία κοσμεί τοίχο κτιρίου, επί της οδού Παπαναστασίου, στο ανοικτό δημοτικό Parking. Δημιουργοί: Αστέριος Λάσκαρης, Χρήστος Λάσκαρης και Δήμητρα Καλογήρου.

Κατά γενική ομολογία, πρόκειται για μια νέα τάση της τέχνης του δρόμου, που πολύ μας αρέσει, και ομορφαίνει τις βόλτες μας στην πόλη. Προς τέρψη όλων λοιπόν, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Πάνος Σάπκας, μας διαβεβαίωσε ότι τα «murals» ήρθαν για να μείνουν στην πόλη και θα έχουν και συνέχεια!

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

Σοκ στην Σκιαθο 37χρονη έγκυος εχασε το 9 μηνών μωρό της στην εντατική η ίδια σε κρίσιμη κατάσταση

ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες ago

Συγκλονίζει ο πατέρας της 21χρονης φοιτήτριας: Τη θέλω κοντά μου αλλά ξέρω ότι δεν γίνεται

LIFESTYLE6 ημέρες ago

Αποκαλύψεις – φωτιά από την Τζούλια Νόβα: «Στον Τροχό της Τύχης όλοι ξεσπούσαν σε εμένα, έγινε κάτι και…» (vid)

ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες ago

Πρώην παίκτης ριάλιτι: «Ήμουν ο πιο επιτυχημένος άνδρας escort με 1.000€ την βραδιά, είχα πελάτες ηθοποιούς»

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ7 ημέρες ago

ΑΡΑΧΩΒΑ: ΦΩΤΑΓΩΓΗΘΗΚΕ Η ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

LIFESTYLE7 ημέρες ago

Ο Νίκος Παπαδάκης αποκαλύπτει – «Με έπιασε ένας πόνος, είπα ότι αν θα τη βγάλω θα το κόψω»

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Έφυγε από την ζωή ο Γιωργος Κόταλης

LIFESTYLE7 ημέρες ago

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ -ΑΡΑΧΩΒΑ:Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΗΜΙΝΑ ΧΑΤΖΗΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΛΑΚΚΑ

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Τα πρώτα χιόνια στα Χανια Πηλιου και στο χιονοδρομικό

LIFESTYLE5 ημέρες ago

Ο Κώστας Βουτσάς βρέθηκε στην «Παριζιάνα» γιατί ήταν στα «μέλια» με την Έρρικα Μπρόγιερ

Δημοφιλή