Connect with us
banner epikhirisis

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τα 5 συχνότερα λάθη στο SEM και πώς να τα αποφύγεις

Published

on

5lathestosem

Έχεις νιώσει ποτέ την απογοήτευση να βλέπεις τον προϋπολογισμό των διαφημίσεών σου να εξαντλείται χωρίς να αποδίδει στο αναμενόμενο; Υπάρχουν συγκεκριμένα λάθη που γίνονται συνεχώς στο Search Engine Marketing (SEM) και μπορούν να πάνε πίσω ακόμα και τις πιο φιλόδοξες προσπάθειες. Ας δούμε τα πέντε πιο σημαντικά λάθη και πώς μπορείς να τα αποφύγεις.

1. Δεν χρησιμοποιείς negative keywords

Πολλοί διαφημιζόμενοι επικεντρώνονται αποκλειστικά στο ποιες λέξεις-κλειδιά θέλουν να στοχεύσουν και αγνοούν εντελώς ποιες πρέπει να αποκλείσουν. Αυτό οδηγεί σε άσχετα κλικ που εξαντλούν τον προϋπολογισμό σου χωρίς να φέρνουν αποτελέσματα.

Η λύση: Ανάλυσε τακτικά τα search terms στα insights των καμπανιών και αναγνώρισε λέξεις που προκαλούν κλικ αλλά όχι μετατροπές. Πρόσθεσέ τες στη λίστα αρνητικών λέξεων-κλειδιών μαζί με άλλες λέξεις που δεν έχουν intent πώλησης και είναι μη σχετικές με το περιεχόμενο της σελίδας σου.

2. Παραβλέπεις τη συνέργεια μεταξύ SEM και SEO

Όταν αντιμετωπίζεις το SEM σαν μια εντελώς απομονωμένη στρατηγική, χάνεις πολύτιμες ευκαιρίες. Οι πετυχημένοι marketers γνωρίζουν ότι η αρμονική συνεργασία μεταξύ πληρωμένων και οργανικών αποτελεσμάτων δημιουργεί έναν πολλαπλασιαστικό αντίκτυπο.

Η λύση: Χρησιμοποίησε τα insights από τις SEO προσπάθειές σου για να εμπλουτίσεις τις καμπάνιες SEM. Για παράδειγμα, αν έχεις ισχυρή οργανική κατάταξη για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, ίσως είναι καλύτερο να επικεντρώσεις τον διαφημιστικό προϋπολογισμό σου σε άλλους τομείς όπου η οργανική σου παρουσία είναι πιο αδύναμη.

Advertisement

Αντίστροφα, χρησιμοποίησε τα δεδομένα απόδοσης των καμπανιών SEM για να εντοπίσεις πιθανές ευκαιρίες για να βελτιώσεις το περιεχόμενο σου.

3. Δημιουργείς μία μόνο διαφήμιση ανά ομάδα διαφημίσεων

Όταν ετοιμάζεις την καμπάνια με μια μόνο διαφήμιση, χάνεις σημαντικές ευκαιρίες.

Η λύση: Δημιούργησε τουλάχιστον τρεις διαφορετικές εκδοχές διαφημίσεων σε κάθε ομάδα με διαφορετικούς τίτλους, περιγραφές και CTA (Call-to-Action). Άφησε τον αλγόριθμο να τις δοκιμάσει και να συλλέξει δεδομένα.

Μετά από ένα διάστημα, θα αναδειχθούν οι πιο αποτελεσματικές και με αυτό τον τρόπο μπορείς να βελτιστοποιήσεις περαιτέρω με βάση τα χαρακτηριστικά αυτών που αποδίδουν καλύτερα. Για παράδειγμα βάζεις μεγαλύτερο budget στην διαφήμιση που σου φέρνει τις περισσότερες μετατροπές.

4. Αμελείς την ποιότητα που έχουν οι σελίδες προορισμού

Ακόμα και η πιο έξυπνη διαφημιστική καμπάνια θα αποτύχει αν οδηγεί σε μια απογοητευτική σελίδα προορισμού. Η αλήθεια είναι ότι η εμπειρία μετά το κλικ είναι εξίσου σημαντική με την ίδια τη διαφήμιση.

Advertisement

Η λύση: Βελτιστοποίησε τις σελίδες προορισμού εφαρμόζοντας αρχές SEO όπως η ταχύτητα φόρτωσης, mobile friendly σχεδιασμό και σαφής δομή περιεχομένου. Διασφάλισε ότι το μήνυμα της διαφήμισης αντικατοπτρίζει το περιεχόμενο της σελίδας προορισμού.

Αν αυτά που “υπόσχεσαι” δεν φαίνονται στην σελίδα προορισμού και η εμπειρία της σελίδας οδηγεί σε υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης τότε πληρώνεις διαφημίσεις χωρίς να παίρνεις καλή απόδοση.

5. Στοχεύεις υπερβολικά ευρύ κοινό ή γεωγραφική περιοχή

Η επιθυμία για μεγαλύτερη προβολή συχνά οδηγεί σε υπερβολικά ευρεία στόχευση. Παρόλο που αυτό μπορεί να αυξήσει τις εμφανίσεις των διαφημίσεών σου, συνήθως μειώνει το ποσοστό μετατροπής και σπαταλά πολύτιμους πόρους.

Η λύση: Ξεκίνα με πιο στενή στόχευση στο κοινό που είναι πιο πιθανό να αγοράσει από εσένα. Χρησιμοποίησε τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές για να δημιουργήσεις στοχευμένα κοινά.

Όσο για τη γεωγραφική στόχευση, επικεντρώσου στις περιοχές όπου έχεις ήδη παρατηρήσει ισχυρότερη απόδοση, είτε από προηγούμενες καμπάνιες είτε από τα δεδομένα του SEO σου. Μόνο αφού βελτιστοποιήσεις την απόδοση σε αυτά τα πιο στοχευμένα κοινά, σκέψου να διευρύνεις την εμβέλειά σου.

Advertisement

Αποφεύγοντας αυτά τα πέντε συνηθισμένα λάθη, θα δεις σημαντική βελτίωση στην απόδοση που έχουν οι καμπάνιες σου.

Να θυμάσαι πως η επιτυχία στο digital marketing δεν έρχεται από μεμονωμένες, προσπάθειες αλλά από μια ολοκληρωμένη στρατηγική όπου κάθε κανάλι λειτουργεί αρμονικά με τα υπόλοιπα, είτε πρόκειται για SEM, βελτιστοποίηση της σελίδας σου ή backlinks που ενισχύουν την αξιοπιστία του ιστότοπου σου.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για το SEM και το SEO επικοινώνησε με το EnigmaSEO.

Advertisement
FESTIVAL25 200x350
300X250 GIF
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο