Connect with us
Hyundai1.jpg Hyundai1.jpg

AUTO-MOTO

Τα Νέα της Πιάτσας #431

Published

on

BANNER ME POS 1000x200px

Δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι, φίλοι των αγώνων Ράλλυ τις τρείς αγωνιστικές ημέρες, έφταναν στις ειδικές διαδρομές τέσσερις και πέντε ώρες πριν την εκκίνηση για να δουν τα εντυπωσιακά περάσματα των πρωταθλητών στο WRC με τα εργοστασιακά της πρώτης κατηγορίας αλλά και να παρακολουθήσουν τις προσπάθειες των αγωνιζομένων στο WRC2 και WRC3.

Θα ξεκινήσουμε με τα θετικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το φετινό ράλλυ ήταν άριστα στημένο με εξαίρεση την 2η ημέρα (Σάββατο). Είναι σημαντικό ότι ο κόσμος ήταν πειθαρχημένος. Οι θεατές κάθονταν στα σημεία που υποδείκνυαν οι κριτές και έτσι δεν είχαμε καμιά ακύρωση Ε.Δ

Advertisement

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ήταν ένα σκληρό Ακρόπολις με χαρακτήρα. Προγνωστικά δεν μπορούσες να κάνεις αφού οι θέσεις άλλαζαν διαρκώς. Άρα ήταν ανατρεπτικό. Ενώ όλοι περιμέναμε τον Evans πιο ψηλά είχε την Παρασκευή κλαταρίσματα και την επόμενη ημέρα μια …τούμπα. Ο μαχητικός Elfyn Evans σε μια δεξιά στροφή το παράκανε και ανατράπηκε με λίγα χιλιόμετρα. Μπράβο στους θεατές που τον βοήθησαν και τον επανάφεραν στο δρόμο.  ‘Ήταν ενημερωμένοι και δεν ακούμπησαν το Yaris πριν δουν το πράσινο φωτάκι. Το ίδιο έκαναν και στην περίπτωση του Ogier.

 

Ο Ogier που ετοιμαζόταν για το τρίτο σκαλοπάτι τουμπάρισε στην τελευταία ειδική. Έχασε βαθμούς και λογικά απομακρύνεται από το φετινό τίτλο που τον ήθελε τόσο πολύ για να κατακτήσει τον 8ο παγκόσμιο τίτλο.

Ο αγέλαστος Εσθονός Ot. Tanak που από 4βρέθηκε 3ος ενδεχομένως θα ήταν ακόμη πιο ψηλά αν στην αρχή δεν είχε δύο κλαταρίσματα στην ίδια διαδρομή.

Advertisement

Σωστά κινήθηκε στη συνέχεια αμυντικά γιατί ένα τρίτο κλατάρισμα θα τον άφηνε εκτός συναγωνισμού. Θα μπορούσε να ήταν στο 2ο σκαλοπάτι.

Ο Neuville έδειξε την κλάση του. Ξεπέρασε -χωρίς γκρίνια αυτή τη φορά τα προβλήματα της πρώτης ημέρας και επέστρεψε στην 1η θέση που κράτησε μέχρι τον τερματισμό.

Πανηγύρια στο στρατόπεδο της Hyundai. Τρία i20 στις τρείς πρώτες θέσεις δεν είναι εύκολο αν σκεφθεί κανείς ότι τα Yaris αν δεν είχαν τόσες αναποδιές οι Evans και Katsuta θα μπορούσαν να φιγουράριζαν στις πρώτες θέσεις.

Σημαντικό είναι ότι τα περισσότερα πληρώματα φέτος μετά το εξαντλητικό Σάββατο δήλωναν ότι θέλουν να φθάσουν αλώβητοι στον τερματισμό.

Το Σάββατο ήταν εξαντλητικό. Τα πληρώματα ξεκίνησαν τα ξημερώματα από τη Λαμία και επέστρεψαν τα μεσάνυκτα. Σίγουρα οι εργοστασιακές ομάδες δέχθηκαν να γίνει αυτός ο κύκλος προκειμένου να διεξαχθεί η Υπερειδική στο Σείριο. Για να δούμε αν θα το σχολιάσουν οι οδηγοί και πως;

Advertisement

Απορούμε όμως γιατί η εκκίνηση δεν έγινε απο την Ακρόπολη. Άλλο ο Ιερός Βράχος και άλλο η Λαμία. Εκτός αν η Λαμία έχει κάτι άλλο που δεν το έχουμε μάθει. Και μετά την εκκίνηση της Πέμπτης απο την Ακρόπολη να γινόταν αμέσως η Υπερειδική. Όπως γίνεται σε όλα τα WRC. Η υπερειδική μετά το Shakedown. Την πρώτη ημέρα. Εμείς πρωτοτυπήσαμε. Κάναμε την Υπερειδική τη 2η ημέρα αφού τα πληρώματα έκαναν έναν τεράστιο κύκλο απο τη Λαμία το Λουτρακι τη Θήβα. Και φυσικά μετά την υπερειδική στο Σείριο επέστρεψαν στη Λαμία.

default

Για την υπερειδική θα αρκεστούμε στα σχόλια του κόσμου. Κακός φωτισμός μεγάλη ταλαιπωρία για να φθάσουν έως τον Σείριο.

Ο συνάδελφος που έγραψε για το άδειο Κέντρο στη Λαμία, στο στρατηγείο του αγώνα, σωστά το έγραψε. Οι φωτογραφίες είναι έξω από τα μαγαζιά. Οι μαγαζάτορες που πλήρωσαν για να μπουν στο χώρο του στρατηγείου του αγώνα γκρίνιαζαν. Και κάνουμε αυτή την επισήμανση γιατί κάποιοι που προφανώς είχαν το λόγο τους είπαν ότι δεν είμαστε αντικειμενικοί.

https://www.zougla.gr/automoto/acropolis/eko-rally-acropolis-krima-gia-to-service-park-sti-lamia-adeio-kai-erimo-oli-tin-imera/

Advertisement

Κακά σχόλια ακούσαμε και για την μασκότ του Λεωνίδα. Έλεος…

Η οργανωτική επιτροπή του EKO Rally Acropolis 2024 ζήτησε να αφήσουν οι θεατές καθαρά τα βουνά, όπως ακριβώς τα βρήκαν. Έτσι έγινε. Οι θεατές συνειδητοποιημένοι και πειθαρχημένοι μάζεψαν τα άδεια κουτάκια και δεν άφησαν ούτε χαρτάκι στα βουνά. Μόνο που σε τέσσερις ειδικές που πήγαμε για να παρακολουθήσουμε τον αγώνα δεν βρήκαμε ούτε ένα πλαστικό κάδο.

Η ζέστη ταλαιπώρησε τα πληρώματα που έτρεχαν στον αγώνα. Οι οδηγοί έλεγαν. «Πρέπει να διαλέξουμε. Η ανοικτά παράθυρα και σκόνη η κλειστά παράθυρα και …σάουνα».

Ο Λάμπρος Αθανασούλας έχει δύο στα δύο αποτυχίες. Πέρυσι τούμπαρε και το έλιωσε το αγωνιστικό του και φέτος δεν μπόρεσε να κρατηθεί στο δρόμο αφού πήγαινε με περισσότερα χιλιόμετρα και ευτυχώς σταμάτησε με τα πλάγια πάνω σε ένα δένδρο. Ευτυχώς το πλήρωμα δεν έπαθε τίποτα αλλά στράβωσε ακόμη και το ρολλ κέιτζ με αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να συνεχίσουν τον αγώνα. Κρίμα κάτι συμβαίνει…

Συγχαρητήρια πρέπει να δώσουμε στον Ιορδάνη Σερδερίδη. Έτρεξε με το δικό του εργοστασιακό Ford Puma. Έτρεξε γιατί αγαπάει τους αγώνες. Δεν έχει σημασία που τερμάτισε στην 14η θέση της γενικής κατάταξης με ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Σημασία έχει ότι ο Σερδερίδης είναι πάντα χαμογελαστός και μετριόφρων. Πηγαίνει με όσα χιλιόμετρα μπορεί και χαίρεται αυτό που κάνει. Δεν τον έχουμε ακούσει ποτέ να κάνει βαρύγδουπες δηλώσεις αλλά ούτε να διαμαρτύρεται για το αυτοκίνητο του.

Advertisement

Πολύ καλή ήταν η παρουσία της Αστυνομίας. Σωστή ενημέρωση είχαν και οι κριτές. Κατά τη δική μα ςεκτίμηση στις ειδικές Ελευθεροχώρο (στη λίμνη) και στην Ειδική Ταρζάν (λίμνη) χρειάζονταν και άλλοι κριτές. Το ήξενα ν όλοι οτι σ αυτά τα δύο σημεία θα υπάρχουν χιλιάδες θεατές.

Και θα κλείσουμε με τους κακούς θεατές. Και γιατί είναι κακοί; Γιατί είναι άσχετοι. Όταν πέρναγαν τα αγωνιστικά της 1 και 2 κατηγορίας (WRC και WRC2) ακολουθούσαν τα WRC3. Υπήρχαν κάποιοι λοιπόν που όταν περνούσαν ‘Έλληνες και ξένοι φώναζαν …’Άντε κουλέ …κοιμήθηκες ταξιτζή… πήγαινε να πουλήσεις πατάτες…

Αναφέρω τα πιο γλυκά σχόλια. Τα άλλα είναι σε άπταιστα γαλλικά.. Να τους πληροφορήσουμε λοιπόν σε αυτούς που σχολιάζουν ότι άλλο πέρασμα κάνει ένα αυτοκίνητο με 400 ίππους που υποστηρίζεται από εργοστασιακές ομάδες και άλλο πέρασμα κάνει ένα αυτοκίνητο με 180 ίππους που το πλήρωμα δεν έχει καμιά οικονομική στήριξη.

 

Να πληροφορήσουμε όλους αυτούς τους αδαείς -που δεν έχουν καθίσει σε αγωνιστικό μπάκετ- ότι αυτούς που κοσμούν με διάφορους επιθετικούς προσδιορισμούς- είναι οι πραγματικοί ήρωες. Που τρέχουν από αγάπη, χωρίς να έχουν κανένα κέρδος. Και είναι αυτοί που στηρίζουν το δικό μας αγώνα. Γιατί φαντασθείτε το Ράλλυ των Θεών να γινόταν με 25 πληρώματα αντί 72 που είχε φέτος ο αγώνας.

Advertisement

 

 

 

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement
BANNER ME POS 300x250px
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο