Connect with us

OIKONOMIA

Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα: Έρχονται πριν το Πάσχα

Published

on

Μοιράσου το αρθρο!

Έρχονται τον Απρίλιο τα τέλη κυκλοφορίας με το μήνα για πάνω από 120.000 φορολογούμενους οι οποίοι έχουν καταθέσει ψηφιακά τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους.

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αν και η προθεσμία υποβολής της δήλωσης ακινησίας οχημάτων εκπνέει στις 28 Φεβρουαρίου 2023, στο υπουργείο Οικονομικών έχουν αρχίζει να ετοιμάζουν τη διάταξη για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας με το μήνα με στόχο το μέτρο να ενεργοποιηθεί πριν από το Πάσχα.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα τέλη κυκλοφορίας

Όταν η ΑΑΔΕ θα ανοίξει την πλατφόρμα myCar οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα μπορούν να κάνουν ψηφιακή άρση της ακινησίας του οχήματός τους  καταβάλλοντας  τα δωδεκατημόρια των ετήσιων τελών κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στους μήνες της άρσης.

Για την άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 1 μηνός, καταβάλλεται το 1/12 των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας, για την άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 2 μηνών, καταβάλλονται τα 2/12 του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας, για την άρση ακινησίας χρονικής διάρκειας 3 μηνών, καταβάλλονται τα 3/12 του ποσού των αναλογούντων στο όχημα ετήσιων τελών κυκλοφορίας, κ.ο.κ..

Διάστημα άρσης ακινησίας μικρότερο του μηνός λογίζεται ως ολόκληρος μήνας και καταβάλλεται για αυτό ποσό ίσο με ένα δωδεκατημόριο των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

Αυτό σημαίνει ότι εάν ο ιδιοκτήτης ενός  Ι.Χ. με ετήσια τέλη 120 ευρώ, προχωρήσει σε ψηφιακή άρση της ακινησίας του οχήματός τους για ένα μήνα, για παράδειγμα τον Απρίλιο, θα πληρώσει τέλη 10 ευρώ.

Ένας άλλος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με ετήσια τέλη κυκλοφορίας 615 ευρώ, εάν κάνει άρση ακινησίας για 4 μήνες θα καταβάλει 205 ευρώ, ενώ για 7 μήνες θα πληρώσει 358,75 ευρώ.

Το δικαίωμα άρσης ακινησίας χορηγείται μόνο μία φορά εντός του έτους ενώ όταν λήξει το διάστημα κίνησης για το οποίο έχουν καταβληθεί αναλογικά τέλη κυκλοφορίας το όχημα θα πρέπει να τεθεί άμεσα σε ψηφιακή ακινησία αλλιώς θα κληθεί να πληρώσει τσουχτερά πρόστιμα.

Ψηφιακή άρση ακινησίας

Η άρση της ακινησίας γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας myCar της ΑΑΔΕ. Με τους κωδικούς TAXISnet, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα μπαίνουν στην πλατφόρμα θα επιλέγουν το όχημα που είναι σε ψηφιακή ακινησία και θα πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας για τους μήνες που θέλουν.

Στη συνέχεια θα γίνεται online έλεγχος εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο και στο τέλος θα υποβάλλεται το αίτημα  για άρση της ακινησίας.

Πηγή: ΟΤ

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA

Ρέι Ντάλιο: Τι λέει για επιτόκια και μετρητά

Published

on

Μοιράσου το αρθρο!

Την άποψη ότι τα μετρητά δεν είναι πλέον σκουπίδια, εκφράζει ο Ρέι Ντάλιο, ο οποίος τα αποκαλεί πιο ελκυστικά από τις μετοχές και τα ομόλογα. Ο ιδρυτής της Bridgewater Associates, δεν πιστεύει πλέον ότι «τα μετρητά είναι σκουπίδια». Στην πραγματικότητα, θεωρεί ακριβώς το αντίθετο.

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, τα μετρητά έγιναν «αρκετά ελκυστικά» σε σχέση με τις μετοχές και τα ομόλογα, δήλωσε ο διάσημος διαχειριστής hedge-fund, κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο CNBC.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ενώ τα ομόλογα μπορεί να προσφέρουν στους επενδυτές υψηλότερη απόδοση, τα διογκωμένα χρέη του δημόσιου τομέα στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ιαπωνία και οι αρνητικές πραγματικές αποδόσεις έχουν κάνει τους χρεωστικούς τίτλους λιγότερο ελκυστικούς, ανέφερε ο μεγαλοεπενδυτής.

Η αλλαγή της στάσης του είναι αξιοσημείωτη, καθώς τον περασμένο Μάιο, όταν είχε δηλώσει ότι τα μετρητά ήταν ακόμα «σκουπίδια» και ότι οι μετοχές ήταν «πιο σκουπίδια» καθώς ξεκίνησε η κατάρρευση της αγοράς το 2022. Ο Ντάλιο μετατοπίστηκε από την αρχική του άποψη τον Οκτώβριο, όταν έγραψε στο Twitter ότι είχε αλλάξει γνώμη για τα μετρητά και πλέον τα θεωρούσε «σχετικά ουδέτερα».

Ο Ντάλιο έχει συνδεθεί στενά με τη γραμμή «τα μετρητά είναι σκουπίδια» αφού τη χρησιμοποίησε σε πολλές συνεντεύξεις του που χρονολογούνται τουλάχιστον από το 2019. Τότε, τα χαμηλά επιτόκια ενίσχυαν τις αποτιμήσεις τόσο των μετοχών όσο και των ομολόγων.

Το bitcoin

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του, άσκησε επικρίσεις για το bitcoin, το οποίο, όπως και οι μετοχές, έχει ανακάμψει από την αρχή του έτους.

«Πιστεύω ότι θα δείτε την ανάπτυξη κερμάτων που δεν έχετε δει και θα είναι ελκυστικά, βιώσιμα νομίσματα… αλλά δεν νομίζω ότι είναι το bitcoin», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο δισεκατομμυριούχος πρόσφατα αποχώρησε από το «τιμόνι» Bridgewater Associates, το πρωτοποριακό hedge fund που δημιούργησε, το μεγαλύτερο στον κόσμο όσον αφορά τα υπό διαχείριση περιουσιακά στοιχεία.

Η Bridgewater ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η εταιρεία προήγαγε την Karen Karniol-Tambour στη θέση της διευθύντριας επενδύσεων μαζί με τον Bob Prince και τον Greg Jensen.

O «δρόμος» προς την καταξίωση

 Το 1975, σε ηλικία μόλις 26 ετών,  ίδρυσε την Bridgewater Associates με έδρα το διαμέρισμα του στη Νέα Υόρκη. Η εταιρεία αρχικά ήταν καθαρά συμβουλευτική, κυρίως όσον αφορά τα επιτόκια και τις ισοτιμίες.Το μεγάλο «άλμα» της Bridgewater πραγματοποιήθηκε όταν η McDonald’s υπέγραψε ως πελάτης της εταιρείας. Στην συνέχεια, η εταιρεία άρχισε να γιγαντώνεται υπογράφοντας συνεχώς μεγάλους εταιρικούς πελάτες εταιρεία υπέγραψε με μεγαλύτερους πελάτες.

Το 1991, ξεκίνησε η δεύτερη φάση της περαιτέρω ανάπτυξης με κύριο όπλο το«Pure Alpha»,  το οποίο στην γλώσσα των αγορών αντιπροσωπεύει το επιπλέον κέρδος που μπορεί να αποκομίσει ένας διαχειριστής χρημάτων πάνω από ένα συγκεκριμένο σημείο αναφοράς, όπως ο δείκτης NASDAQ.

Υποστηρικτής της μεταρρύθμισης του καπιταλισμού

Ο Ντάλιο έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι ο καπιταλισμός είναι το καλύτερο οικονομικό σύστημα που υπάρχει, αλλά έχει αναφέρει ότι πρέπει να υποστεί μεταρρυθμίσεις επειδή στην παρούσα μορφή του δεν λειτουργεί προς όφελος των περισσότερων Αμερικανών. Το 2019, ζήτησε για πολλοστή φορά τη βελτίωση του και χαρακτήρισε την οικονομική ανισότητα ως έκτακτη ανάγκη.

Ένα χρόνο αργότερα, το 2020, τόνισε την σημασία των μεταρρυθμίσεων, όχι όμως και της εγκατάλειψής του καπιταλισμού. Προειδοποίησε ότι η ανισότητα ολοένα και αυξάνεται και υποστήριξε ότι ο δρόμος της βελτίωσης του καπιταλισμού θα βοηθήσει στη δημιουργία μιας μεγαλύτερης πίτας, καθώς και στην πιο δίκαιη αναδιανομή της. 

Φιλανθρωπικό έργο

Τον Απρίλιο του 2011, ο Ντάλιο και η σύζυγός του εντάχθηκαν στο Giving Pledge του Bill Gates και του Warren Buffett, δηλώνοντας ότι πρόκειται να δωρίσουν εν ζωή περισσότερη από την μισή τους περιουσία σε φιλανθρωπίες . Εχει ιδρύσει το Dalio Foundation, το οποίο διαχειρίζεται περιουσιακά στοιχεία 840 εκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον, μέσω του Dalio Foundation έχει προβεί σε δωρές εκατομμυρίων υπέρ του ιδρύματος David Lynch, το οποίο χρηματοδοτεί την έρευνα για τον Υπερβατικό Διαλογισμό.

Βραβεύσεις

Το 2012, έλαβε το βραβείο Golden Plate της Αμερικανικής Ακαδημίας Επιτεύξεων. Το CNBC κατέταξε το Principles, συγγραφέας του οποίου είναι ο Ντάλιο, ανάμεσα στα 13 καλύτερα επιχειρηματικά βιβλία του 2017.

 Ο «Στιβ Τζομπς» των επενδύσεων, όπως τον αποκαλούν στις ΗΠΑ, «έδειξε» τον δρόμο των μετρητών ως τον πιο ασφαλή για το 2023.

Αν επαληθευτεί ή διαψευστεί είναι κάτι που θα το κρίνει ο χρόνος.

Μέχρι στιγμής πάντως, ο Αμερικανός γκουρού έχει αποδείξει ότι σπάνια «πέφτει έξω».

 Πηγή: ΟΤ

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

OIKONOMIA

Κλιματική αλλαγή: Φιλόδοξα σχέδια για μόνιμη αποθήκευση του CO2 στο υπέδαφος της Ελλάδας

Published

on

Μοιράσου το αρθρο!

Ρόλο «κλειδί» αναμένεται ότι θα έχουν σε λίγα χρόνια οι αποθήκες δέσμευσης άνθρακα στην επίτευξη των κλιματικών στόχων της Ελλάδας για μηδενικές εκπομπές, αλλά και στον περιορισμό του κόστους της βιομηχανίας για αγορά δικαιωμάτων εκπομπών CO2 (διοξειδίου του άνθρακα) ή για διάθεση των ρύπων σε υποδομές στο εξωτερικό.

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ήδη η Energean έχει σχεδιάσει το πρώτο έργο αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα στην Ελλάδα, στον Πρίνο.  Όπως είχε δηλώσει στο «euronews» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Μαθιός Ρήγας, η λύση για τη βιομηχανία είναι «η δέσμευση του διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπεται από τις βιομηχανίες, η υγροποίησή του, η μεταφορά του με πλοία και η επαν-εισπίεση του πίσω στη γη από όπου και ξεκίνησε».

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ο Πρίνος

Το έργο προωθείται μέσω του «Ελλάδα 2.0» ώστε να  αξιοποιηθεί ο χώρος από το πετρελαϊκό κοίτασμα του Πρίνου και,  όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ Θεόδωρος Σκυλακάκης από την Καβάλα όπου βρέθηκε στα μέσα Ιανουαρίου,  να εξελιχθεί σε αποθήκη CΟ2, για 10 χρόνια, αρχής γενομένης από το 2025. Σύμφωνα με τη μελέτη που εκπόνησε η εταιρεία Halliburton για λογαριασμό της Energean θα ήταν δυνατό να ξεκινήσει να λειτουργεί με δυναμικότητα περί το 1 εκατ. τόνους CΟ2  ετησίως με την επένδυση να υπολογίζεται αρχικά σε 500 εκατ. ευρώ και να φτάσει σταδιακά στο 1 δισ. ευρώ όσο θα αυξάνεται η δυναμικότητα της αποθήκης, η οποία μπορεί σε πλήρη ανάπτυξη   να «υποδέχεται»  6 εκατ. τόνους.  Το έργο έχει χαρακτηριστεί καταρχήν επιλέξιμο από το Ταμείο Ανάκαμψης για 400 εκατ. ευρώ.

Η τεχνολογία δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (γνωστή ως CSS – Carbon Capture and Storage) προωθείται ως καινοτομία για την ενεργειακή μετάβαση της βιομηχανίας της χώρας (κυρίως για τις τσιμεντοβιομηχανίες και τις εταιρείες διύλισης και λιπασμάτων) και από το υπό αναθεώρηση Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ), το οποίο βρίσκεται στο στάδιο της διαβούλευσης με τους επιστημονικούς φορείς. Ωστόσο, οι συντάκτες της μελέτης επισημαίνουν ότι, δεδομένης της έλλειψης κλίμακας των ελληνικών επιχειρήσεων, θα απαιτηθεί εθνικό πλάνο και συντονισμός, όπως συμβαίνει σε  άλλα κράτη στην Ευρώπη και την Αμερική.

Τρεις κατάλληλες τοποθεσίες  στη Δυτική Μακεδονία

Υποσχόμενες περιοχές με μεγάλους γεωλογικούς σχηματισμούς και καταλληλόλητα προσρόφησης διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έχουν εντοπιστεί στις περιοχές Πενταλόφου, Επταχωρίου και Τσοτυλίου της Δυτικής Μακεδονίας,   σε βάθος μεγαλύτερο των 850 μέτρων.  Αυτό προέκυψε από τις ερευνητικές εργασίες του ευρωπαϊκού προγράμματος  «Strategy CCUS»  σχετικά με τη δέσμευση, αποθήκευση και αξιοποίηση CO2.

Όπως αναφέρει ο Δρ. Νικόλαος Κούκουζας, διευθυντής Ερευνών στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), το οποίο είναι ένας από τους εταίρους του προγράμματος,  για την ταυτοποίηση των πιθανών τοποθεσιών για αποθήκευση CO2 στη Δυτική Μακεδονία υπήρχαν σοβαρές ενδείξεις από διαθέσιμα γεωλογικά δεδομένα και από παλαιότερες σεισμικές έρευνες και πιλοτικές γεωτρήσεις στην περιοχή. Μάλιστα, όπως επισημαίνει ο ερευνητής, υπάρχουν ενδείξεις και για  την ύπαρξη του απαραίτητου υπερκείμενου γεωλογικού σχηματισμού που θα διασφαλίζει τη  στεγανότητα από τυχόν διαρροές CO2.

Σε κάθε περίπτωση, απαιτούνται νέες σεισμικές έρευνες και γεωτρήσεις που θα επιβεβαιώσουν τα αρχικά επιστημονικά ευρήματα. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει κι άλλο ευρωπαϊκό πρόγραμμα, το «Pilot Strategy», με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026, στο οποίο  οι επιστήμονες που συμμετέχουν θα αξιολογήσουν την προοπτική γεωλογικής αποθήκευσης CO2 σε βαθιούς αλατούχους υδροφόρους ορίζοντες (deep saline aquifers – DSA), που φέρονται να έχουν μεγάλη χωρητικότητα αποθήκευσης CO2.

Γαλλία, Πορτογαλία και Ισπανία

Το πρόγραμμα Pilot Strategy θα διεξάγει εκτενείς μελέτες σε τρεις πολλά υποσχόμενες περιφέρειες της Γαλλίας, της Πορτογαλίας και της Ισπανίας, ενώ θα ενισχυθούν και οι  γνώσεις σχετικά με τις επιλογές αποθήκευσης CO2 στις  περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας στην Ελλάδα και της Άνω Σιλεσίας στην Πολωνία για  την ανάπτυξη δυνατοτήτων αποθήκευσης. Σκοπός είναι να επιτευχθεί ο χαρακτηρισμός των περιοχών ώστε στη συνέχεια να ληφθούν οι επενδυτικές αποφάσεις και να δοθούν οι αδειοδοτήσεις για την αποθήκευση και έγκριση των έργων.

Επίσης, η Ελληνική Διαχειριστική Εταιρεία Υδρογονανθράκων και Ενεργειακών Πόρων (ΕΔΕΥΕΠ), σύμφωνα με πληροφορίες, θα διερευνήσει περαιτέρω τα έως σήμερα ευρήματα στον ελλαδικό χώρο αλλά και τις δυνατότητες ανάπτυξης και άλλων έργων δέσμευσης και αποθήκευσης CO2, εκτός του Πρίνου, όπως π.χ. στο Κατάκολο, το οποίο επίσης έχει παραχωρηθεί στην Energean κ.ά.

Σημαντικές ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν την ερχόμενη Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου, στην ημερίδα του   Κέντρου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΚΑΠΕ) με τίτλο «Προς μια κοινωνικά αποδεκτή γεωλογική αποθήκευση του διοξειδίου του άνθρακα σε μεγάλη κλίμακα, με καινοτόμες τεχνολογίες γεωφυσικών μετρήσεων». Η εκδήλωση διοργανώνεται στο πλαίσιο του έργου DigiMon «Ψηφιακή παρακολούθηση έργων αποθήκευσης CO2 » που στοχεύει στην ανάπτυξη και επίδειξη ενός έξυπνου και κοινωνικά αποδεκτού συστήματος μετρήσεων και έγκαιρης προειδοποίησης για την παρακολούθηση πεδίων γεωλογικής αποθήκευσης CO2.

Πώς λειτουργεί η αποθήκευση

Όπως αναφέρει ο κ. Κούκουζας η δέσμευση και η αποθήκευση άνθρακα CO2 είναι μια διαδικασία μείωσης των εκπομπών, που έχει σχεδιαστεί για να αποτρέψει την έκλυση μεγάλων ποσοτήτων διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. «Το CO2 διαχωρίζεται από άλλα αέρια στη πηγή των εκπομπών, με τεχνολογίες δέσμευσης. Μπορεί να πρόκειται για σταθμό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ή βιομηχανική εγκατάσταση (χαλυβουργία, παραγωγή τσιμέντου).  Αφού δεσμευθεί και διαχωριστεί το CO2 , συμπιέζεται και ετοιμάζεται για μεταφορά, μέσω αγωγού ή πλοίου», εξηγεί.

Σύμφωνα με τον ερευνητή του ΕΚΕΤΑ,  μόνιμη αποθήκευση μπορεί να γίνει σε βαθιά γεωλογικά στρώματα πορωδών και περατών σχηματισμών, των οποίων υπέρκεινται (και υπόκεινται) αδιαπέρατα πετρώματα, που εμποδίζουν τη διαφυγή του CO2 στην επιφάνεια  και στο βάθος (ιζηματογενείς λεκάνες, πεδία πετρελαίου και φυσικού αερίου που έχουν εξαντληθεί και σχηματισμοί αλατούχου υδροφόρου ορίζοντα).  «Οι πιθανοί ταμιευτήρες θα πρέπει να πληρούν πολλά κριτήρια. Να είναι πορώδεις, με διαπερατότητα και αποθηκευτική ικανότητα, να έχουν υπερκείμενο αδιαπέρατο στρώμα (πέτρωμα κάλυμμα), να βρίσκονται σε μεγάλο βάθος (υψηλές πιέσεις και θερμοκρασίες) και να μην έχουν πόσιμο νερό», σημειώνει ο κ. Κούκουζας.

Τα οφέλη για τη βιομηχανία

Το κόστος των δικαιωμάτων εκπομπών CO2 για όσους ρυπαίνουν κινείται  από τον Δεκέμβριο του 2021 έως και σήμερα πάνω από τα 70 ευρώ/τόνο, ενώ συχνά «φλερτάρει» με τα 100 ευρώ/τόνο, όπως τον περασμένο Αύγουστο και Σεπτέμβριο που έφτασε τα 97,75 ευρώ/τόνο. Έτσι, το κόστος σήμερα για τις βιομηχανίες είναι τεράστιο τόσο για να αγοράσουν δικαιώματα εκπομπών, αλλά ακόμη κι εάν επιλέξουν να τα αποθηκεύσουν σε αποθήκες το κόστος είναι μεγάλο λόγω των μεταφορικών, καθώς δεν υπάρχουν υποδομές στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου. Σε αποθήκες στην Ελλάδα η μεταφορά θα μπορούσε να γίνεται με αγωγούς, αντί πλοίων ή ειδικών φορτηγών.

Το  2019 είχαν καταγραφεί 51  έργα δέσμευσης και μόνιμης αποθήκευσης άνθρακα ανά τον κόσμο, εκ των οποίων τα 19 βρίσκονταν σε εμπορική λειτουργία. Μικρής κλίμακας μονάδες γεωλογικής αποθήκευσης CO2 λειτουργούν Βόρεια θάλασσα και τη θάλασσα του Μπάρεντς, ενώ μια μονάδα μεγάλης κλίμακας κατασκευάζεται στη Βόρεια Θάλασσα.

Στις αδυναμίες των projects αποθήκευσης CO2 παραμένουν το μεγάλο κόστος της αρχικής επένδυσης, ο μεγάλος χρόνος περιβαλλοντικής αδειοδότησης και η ελλιπής πληροφόρηση του κοινού, ενώ στις απειλές περιλαμβάνονται οι σεισμοί, ο κίνδυνος διαφυγής του CO2 από τον χώρο αποθήκευσης και οι κυβερνοεπιθέσεις.

Πηγή: OT.gr

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
ΕΛΛΑΔΑ44 δευτερόλεπτα ago

Χιόνια στην Αθήνα: Σε ετοιμότητα και τα νοσοκομεία

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ3 λεπτά ago

Το σήκωσε για 5η φορά ο Ολυμπιακός!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ5 λεπτά ago

Τα “ζαχαρωτά” του Λίβερπουλ ήταν… πικρά για την Άρσεναλ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ11 λεπτά ago

Τρόμαξαν όλοι με τον Σέρχιο “Τότο” Νούνιες! (imgs)

LIFESTYLE12 λεπτά ago

Η Σαμαρά εξομολογείται – «Δε νομίζω ότι θα είμαι ποτέ καλά με την απώλειά του. Μου λείπει πολύ.»

ΕΛΛΑΔΑ19 λεπτά ago

Κακοκαιρία Μπάρμπαρα: Σε επιφυλακή από τα ξημερώματα της Κυριακής ο μηχανισμός του Δήμου Αθηναίων

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ26 λεπτά ago

Κλείνει τον αδερφό του Μαντσίνι ο Παναθηναϊκός

ΚΟΣΜΟΣ28 λεπτά ago

ΗΠΑ: Στο πιο ήσυχο δωμάτιο του κόσμου δεν μπορεί κανείς να μείνει για πάνω από μία ώρα

LIFESTYLE32 λεπτά ago

Ανακοινώθηκε πότε θα κυκλοφορήσει το sequel της θρυλικής ταινίας

ΠΟΛΙΤΙΚΗ38 λεπτά ago

Πειραιάς: Συλλαλητήριο του ΚΚΕ ενάντια στον ελλιμενισμό του αμερικανικού αεροπλανοφόρου «George W. Bush»

ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago

Πέθανε οδηγός ταξί στον Βόλο

MEDIA2 ημέρες ago

«Μεγάλη Εικόνα» με τη Νίκη Λυμπεράκη: καλεσμένος ο ολυμπιονίκης Πύρρος Δήμας, Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου στις 00:10

MEDIA4 ημέρες ago

«Μαύρο Ρόδο»- Έβαλε φωτιά το ζεϊμπέκικο του Θέμη Καστρινού

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ6 ημέρες ago

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα της ιστορικής διοργάνωσης

MEDIA6 ημέρες ago

Ο Καμπούρης ξεσκίζει τον Τατσόπουλο – «Άθλιε υβριστή του καρκίνου της αδερφής μου θα σε…»

LIFESTYLE3 ημέρες ago

Στα προηγούμενα Survivor έκαναν όργια… όλων των ειδών στο νοσοκομείο

ΣΤΟΙΧΗΜΑ6 ημέρες ago

Best Picks Δευτέρας με Super League και NBA

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ5 ημέρες ago

Άκου! Η παράσταση αρχίζει: «Καγκουρώ» του Βασίλη Κατσικονούρη

LIFESTYLE7 ημέρες ago

Δεν κρύβονται πλέον. Συγκατοίκηση και στο βάθος οικογένεια για Ντάνο – Βαμβακούση…

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ3 ημέρες ago

ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ 2023: Η ΤΗΝΟΣ ΓΙΟΡΤΑΣΕ τα 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ – ΤΑ «ΦΑΝΑΡΑΚΙΑ» ΕΛΑΜΨΑΝ !!

Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Δημοφιλή