Τρεις ημέρες, 50 περιστατικά άκρως επείγοντα εξυπηρετήθηκαν από τις υπηρεσίες του Δήμου Αμαρουσίου από την περασμένη Δευτέρα που ξεκίνησε η χιονόπτωση

Περισσότερα από 50 περιστατικά άκρως επείγοντα εξυπηρέτησαν οι Κοινωνικές Υπηρεσίες και οι δυνάμεις Πολιτικής Προστασίας εν γένει του Δήμου Αμαρουσίου, κατά τις ημέρες (24, 25, 26 Ιανουαρίου) της κακοκαιρίας «Ελπίς». Τοκετοί, αιμοκαθάρσεις, εγκεφαλικά & καρδιακά επεισόδια, δηλητηριάσεις κ.α. είναι συμβάντα που εξυπηρετήθηκαν με συνδυαστικές ενέργειες εκχιονισμού και στη συνέχεια μεταφοράς με ειδικά οχήματα στα αρμόδια νοσοκομεία.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιπλέον σε ευάλωτους δημότες παρασχέθηκε κάθε δυνατή βοήθεια όπως είδη πρώτης ανάγκης και μερίδες φαγητού, που είτε ανήκουν στους υποστηριζόμενους δημότες από τις κοινωνικές υπηρεσίες, είτε αδυνατούν να έχουν από οπουδήποτε αλλού οποιαδήποτε βοήθεια.

Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Θεόδωρος Αμπατζόγλου επισημαίνει πως προτεραιότητα έχει η προάσπισης της ανθρώπινης ζωής δεδομένης της εύλογης απαίτησης από τους πολίτες να εκχιονιστούν οι δρόμοι των κατοικιών τους το συντομότερο δυνατό.

Παράλληλα ο Δήμος Αμαρουσίου ενημερώνει τους δημότες του πως καλούνται να επικοινωνούν με τη Γραμμή Δημότη 15321 προκειμένου να αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην περιοχή τους ή να επικοινωνούν με τον ΔΕΔΔΗΕ στο 11500 ή 2111900500 ή  να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους  ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)

Αναφορικά με το γεγονός κατά το οποίο δημότης που τηλεφώνησε στο Δήμο για να ζητήσει εκχιονιστικό έλαβε την απάντηση πως είναι αργία, υπάρχει διάψευση από τον Δήμο.

«Ο Δήμος Αμαρουσίου διαψεύδει κατηγορηματικά τα όσα καταγγέλθηκαν  από πολίτη με το όνομα «κ. Αντώνης» σε ενημερωτική τηλεοπτική εκπομπή , κατά την οποία ακούστηκε πως ο εν λόγω κάτοικος Αμαρουσίου κατά δήλωσή του, επικοινώνησε με τον Δήμο προκειμένου να ζητήσει τη συνδρομή του για τη διακοπή ηλεκτροδότησης για την οποία έχει ευθύνη ο ΔΕΔΔΗΕ και έλαβε την απάντηση της «αργίας» των δημοτικών υπηρεσιών.

Μία τέτοια «ανώνυμη» καταγγελία αποτελεί τεράστια προσβολή τόσο για τους εργαζόμενους στην Πολιτική Προστασία, στις Υπηρεσίες Καθαριότητας και Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Αμαρουσίου, που δίνουν μάχη νυχθημερόν απέναντι σε μία πρωτοφανή κακοκαιρία αλλά και στους εργαζόμενους της Γραμμής Δημότη 15321 που δέχονται τα αιτήματα των πολιτών και τα διαβιβάζουν στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Σε κάθε περίπτωση καλούμε τον «κ. Αντώνη» να επικοινωνήσει με τον Δήμο Αμαρουσίου και να καταγγείλει συγκεκριμένα το περιστατικό με όλα τα απαραίτητα πληροφοριακά στοιχεία προκειμένου να διαταχθεί ΕΔΕ για την εξακρίβωση της αλήθειας».

Συνέβη ή όχι το γεγονός, κάθε Δήμος οφείλει να διαθέτει προσωπικό επί 24ωρο καθώς είναι τελείως αφύσικο το γεγονός στον εγγύτερο με τον πολίτη Θεσμό της χώρας την Αυτοδιοίκηση, μετά τις 3 το απόγευμα να βρίσκονται στους Δήμους ελάχιστοι άνθρωποι και αυτοί όχι υπάλληλοι. Γνωστό πως δεν υπάρχει πρόβλεψη για κάτι τέτοιο, ωστόσο όσο οι Δήμοι αδυνατούν να εξυπηρετήσουν πολίτες μετά το μεσημέρι τόσο θα παραμένουν ευάλωτοι σε κριτική και οι πολίτες θα τρέχουν να διακπεραιώσουν όλες τις δουλειές τους στους Δήμους συγκεκριμένες ώρες επιβαρύνοντας το κυκλοφοριακό με όλες του τις συνέπειες.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr
Η Γραμμή Ψυχολογικής Στήριξης ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων επέστρεψε, όμως δεν έπρεπε να έχει λείψει ποτέ