Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

AUTO-MOTO

Toyota: Πότε έρχεται το ηλεκτρικό Hilux και με πόση αυτονομία;

Published

on

toyota hilux revo bev2.jpg

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

O Akio Toyoda έχει δηλώσει αρκετές φορές πως τα ηλεκτρικά οχήματα δεν πρόκειται ποτέ να επικρατήσουν στο 100%, και πως στην καλύτερη περίπτωση θα αποτελούν το 30% του της παγκόσμιας αγοράς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για αυτό και η Toyota δεν βιάζεται όπως άλλες εταιρίες να επενδύσει σε αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα και παίρνει το χρόνο της, επενδύοντας παράλληλα σε νέα υβριδικά αλλά και diesel.

Advertisement

Το Hilux της Toyota, είναι ένα από τα πιο ικανά και σκληροτράχηλα pick-up στον κόσμο και διατίθεται μέχρι και με υβριδικό ντίζελ κινητήρα. Η εταιρία λέει πως είναι έτοιμη το 2025 να λανσάρει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά την παρουσίαση ενός concept στα τέλη του 2022, η Toyota αναφέρει επίσημα ότι το Hilux Revo BEV θα ξεκινήσει την παραγωγή του στα τέλη του επόμενου έτους. Η σημαντική αποκάλυψη έγινε από στέλεχος της εταιρείας σε συνέντευξη που παραχώρησε αυτή την εβδομάδα στο Reuters. Το αμιγώς ηλεκτρικό Pick-up θα συναρμολογείται στην Ταϊλάνδη, όπου αυτής της κατηγορίας τα οχήματα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% του συνόλου των πωλήσεων. Αργότερα θα ξεκινήσει η εξαγωγή του και σε άλλες αγορές του πλανήτη.

Οι τεχνικές προδιαγραφές δεν αποκαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, αλλά η Toyota έχει δηλώσει προηγουμένως ότι η αυτονομία είναι λίγο πάνω από τα 200χλμ., χωρίς να διευκρινίσει τον κύκλο δοκιμών. Το one-off concept με την μπαταρία στο πάτωμα ήταν ένα Hilux με μονή καμπίνα, διάταξη 4×2 και μεγάλη καρότσα, βασισμένο στο μοντέλο που πωλείται στην Ταϊλάνδη. Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota Motor Asia, Pras Ganesh, δήλωσε στο Reuters ότι το βάρος αποτελεί πρόβλημα: «Εάν θέλουμε να έχουμε μεγαλύτερη αυτονομία, πρέπει να βάλουμε μεγαλύτερη μπαταρία, άρα το βάρος θα μεγαλώσει αρκετά, άρα θα μειωθεί και το βάρος που θα μπορούν οι πελάτες να φορτώνουν».

Ας ελπίσουμε ότι οι μηχανικοί της Toyota θα βρουν μια καλή ισορροπία μεταξύ του να αποφύγουν να στριμώξουν μια τεράστια μπαταρία που θα εμπόδιζε την πρακτικότητα, αλλά και να μην καταφύγουν σε μια μικρή μπαταρία που θα προσφέρει περιορισμένη αυτονομία.

Advertisement

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Anassa
Advertisement
Dei
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή