Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Turkaegean: Γραφείο της ΕΕ στην Ισπανία – όχι ιδιώτης – κατοχύρωσε το σήμα στην Τουρκία, λέει το ΠΑΣΟΚ

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Βαθύτατα εκτεθειμένη είναι η κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης από το νήμα των αποκαλύψεων σχετικά με την ευρωπαϊκή κατοχύρωση του σήματος «Turkaegean» από τον Τουριστικό Οργανισμό της Τουρκίας, τονίζει σε ανακοίνωσή του το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Όπως σημειώνει η Χαριλάου Τρικούπη, «η ολιγωρία και η σοβαρή υστέρηση επαγρύπνησης είναι αδικαιολόγητη και αναμφίβολα δεν καμουφλάρεται πίσω από την επιχειρηματολογία του πρωθυπουργού ότι το εν λόγω σήμα δεν είχε τουριστική απήχηση».

Μάλιστα, υπενθυμίζεται στην ανακοίνωση πως το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής, είχε επισημάνει από την Τετάρτη ότι «ο φορέας που το κατοχύρωσε, είναι το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, EUIPO, με έδρα το Alicante της Ισπανίας και όχι κάποιο ‘ιδιωτικό δικηγορικό γραφείο στη Μαδρίτη’, κατά τους κυβερνητικούς ισχυρισμούς».

Και υπογραμμίζεται πως ενώ η αίτηση δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021, μέχρι και τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους που ολοκληρώθηκε η διαδικασία, «οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης δεν προέβησαν σε καμιά απολύτως ενέργεια για να σταματήσουν την κατοχύρωση του εν λόγω σήματος».

Ζήτησε συγγνώμη ο Άδωνις Γεωργιάδης

«Λυπούμαι πάρα πολύ για αυτό που συνέβη, ζητώ συγγνώμη από όσους στεναχώρησα για το ότι συνέβη αυτό το πράγμα, αλλά δεν είχα καμία απολύτως ενημέρωση, το έμαθα αφού είχε συμβεί», δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

«Το θέμα του Turkaegean είναι πολύ πιο μπλεγμένο θέμα και δεν θα ήθελα εύκολα να τοποθετηθώ, γιατί έχω διατάξει και μια ΕΔΕ και σέβομαι τις διαδικασίες τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις ενδεχόμενες ευθύνες του υπουργείου Ανάπτυξης», ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης, διαβεβαιώνοντας ότι η Ελλάδα θα προχωρήσει στις απαραίτητες νομικές ενέργειες που δικαιούται, προκειμένου να καταργηθεί η κατοχύρωση.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κικίλιας: 11% αύξηση στις αφίξεις σε 14 αεροδρόμια σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος ενισχύει την οικονομία, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, τροφοδοτεί εκατοντάδες επαγγέλματα και στηρίζει τη μέση ελληνική οικογένεια.

Στα οφέλη που προκύπτουν για την ελληνική οικογένεια από την άνοδο του τουρισμού αναφέρεται σε ανάρτηση του στο Twitter ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, με αφορμή την αύξηση κατά 11% των αφίξεων εφέτος τον Ιούλιο στα 14 αεροδρόμια της Fraport σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Όπως λέει ο κ. Κικίλιας, η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος ενισχύει την οικονομία, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας, τροφοδοτεί εκατοντάδες επαγγέλματα και στηρίζει τη μέση ελληνική οικογένεια.

Ακολουθεί η ανάρτηση του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια:

Ιούλιος 2022: 12% αύξηση των αφίξεων στα 14 αεροδρόμια της Fraport σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019.

Η αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος:

    • ενισχύει την οικονομία *δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας *τροφοδοτεί εκατοντάδες επαγγέλματα
    • στηρίζει τη μέση ελληνική οικογένεια

https://platform.twitter.com/widgets.js

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αλβανική ανάλυση: «Μοιραίο λάθος» η κοινή προσφυγή Ελλάδας – Αλβανίας στη Χάγη

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Νέα απόδειξη για το λάθος της κυβέρνησης της Αλβανίας, η οποία αποδέχτηκε το αίτημα της Ελλάδας να προσφύγουν μαζί στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για τις θαλάσσιες διαφορές, έφερε προσωπικά ο έλληνας υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας, γράφει ο Σαμπάν Μουράτι στην αλβανική εφημερίδα Dita.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

«Τα πλήρη δικαιώματα»

Και αναλύει: Σε συνέντευξή του στον ελληνικό Τύπο στις 21 Ιουλίου, ο Δένδιας αποκάλυψε ότι ένα από τα θέματα με τα οποία θα πάει στη Χάγη είναι «τα πλήρη δικαιώματα των ελληνικών νησιών».

Δείτε ακόμα – Αλβανία: Πώς μεταφέρθηκε λόγω Covid η καλλιέργεια χασίς στην Ελλάδα – Οι απίστευτοι «μισθοί»

Είναι η πρώτη φορά που ο έλληνας υπουργός Εξωτερικών, ένας από τους συντάκτες της πολιτικής συμφωνίας της 20ης Οκτωβρίου 2020 με τον αλβανό πρωθυπουργό για να πάνε μαζί οι δύο χώρες στη Χάγη, αποκαλύπτει ένα από τα μυστικά ζητήματα της κυβέρνησης στις ελληνοαλβανικές συνομιλίες για τη διμερή συμφωνία προσφυγής με κοινή ατζέντα στο Διεθνές Δικαστήριο.

Ο πρωθυπουργός της Αλβανίας, από τις 20 Οκτωβρίου 2020 έως σήμερα, δεν έχει δηλώσει ποτέ για τί θα προσφύγει η Αλβανία στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, μαζί με την Ελλάδα.

Δεν το είπε ποτέ, αλλά ούτε και οι 140 βουλευτές των δύο τελευταίων κοινοβουλευτικών σωμάτων ρώτησαν ποτέ τον πρωθυπουργό στη Βουλή για ποιο πράγμα πηγαίνει στη Χάγη.

Οι 140 δημοσιογράφοι που παρακολούθησαν τις συνεντεύξεις του τα τελευταία δύο χρόνια δεν τον ρώτησαν ποτέ για ποιο λόγο θα πάει στη Χάγη.

Η συμφωνία του 2009

Ο πρωθυπουργός δεν μπορεί να το πει γιατί ο υπουργός Εξωτερικών του στην επίσημη επιστολή που απέστειλε στον πρόεδρο της Δημοκρατίας τον Φεβρουάριο του 2018 ανακοινώνει ότι αντικείμενο των συνομιλιών με την Ελλάδα είναι τα θαλάσσια σύνορα, η υφαλοκρηπίδα και οι αποκλειστικές οικονομικές ζώνες, δηλ. το ίδιο αντικείμενο της συμφωνίας του 2009 με την Ελλάδα, για την οποία προσέφυγε το Σοσιαλιστικό Κόμμα, με επικεφαλής τον Εντι Ράμα, και ακυρώθηκε από το Συνταγματικό Δικαστήριο της Αλβανίας.


Για σκάνδαλο κάνει λόγο η αλβανική εφημερίδα, αναφερόμενη στην κοινή προσφυγή Ελλάδας – Αλβανίας στη Χάγη

Χρειάζεται να ευχαριστήσουμε τον έλληνα υπουργό Εξωτερικών, ο οποίος αποκαλύπτει στην αλβανική κοινή γνώμη ότι η ελληνική όρεξη έχει μεγαλώσει και πως ένα από τα θέματα της νέας αλβανοελληνικής συμφωνίας για κοινή προσφυγή στη Χάγη είναι το ταλαιπωρημένο θέμα των «πλήρων δικαιωμάτων των ελληνικών νησιών».

Θα ήταν πραγματικά σκανδαλώδες εάν η κυβέρνηση της Αλβανίας συμφωνούσε στη διμερή συμφωνία, η οποία ετοιμάζεται στα παρασκήνια των μυστικών κυβερνητικών συνομιλιών, να οδηγηθεί στη Χάγη με αποδοχή των πλήρων δικαιωμάτων ελληνικών νησιών.

Πρόκειται για μια νέα ελληνική εδαφική διεκδίκηση που τέθηκε στην ελληνική διπλωματική ατζέντα αφού η Ελλάδα συμφώνησε μονομερώς να επεκτείνει τα ελληνικά χωρικά ύδατα σε 12 μίλια στην περιοχή των νησιών του Ιονίου Πελάγους. Το θέμα αυτό δεν εμφανίστηκε στη συμφωνία της θάλασσας του 2009 μεταξύ Αλβανίας και Ελλάδας.

Οι αρνητικές επιπτώσεις

Τι περιεχόμενο και αρνητικές επιπτώσεις έχει το ζήτημα των πλήρων δικαιωμάτων των ελληνικών νησιών σε σχέση με την Αλβανία, για να παρουσιαστεί από κοινού στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης;

Πρώτον, αυτό θα δημιουργήσει και θα νομιμοποιήσει νέα θαλάσσια σύνορα μεταξύ Αλβανίας και Ελλάδας σε σχέση με τα μικρά νησιά που βρίσκονται βόρεια του νησιού της Κέρκυρας.

Στις 25 Δεκεμβρίου 2020 τέθηκε σε ισχύ το ελληνικό προεδρικό διάταγμα για 12 μίλια επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων στο Ιόνιο Πέλαγος, με το οποίο ορίζεται ξεκάθαρα ότι «το διάταγμα αυτό θα εφαρμοστεί στη θαλάσσια περιοχή από το βορειότερο σημείο των νησιών του Ιονίου».

Αυτό σημαίνει ότι τα μικρά ελληνικά νησιά Ερεικούσσες και Οθωνοί, που βρίσκονται μπροστά στις αλβανικές ακτές, με το ελληνικό προεδρικό διάταγμα αποκτούν νέα θαλάσσια σύνορα, για τα οποία αρκεί να ανοίξουμε τον χάρτη για να δούμε ότι θα ληστέψουν υδάτινες περιοχές από τα χωρικά μας ύδατα.

Το ελληνικό νησί Ερεικούσσες βρίσκεται 13,4 μίλια από τις αλβανικές ακτές. Σύμφωνα με τους καλύτερους αλβανούς εμπειρογνώμονες σε ζητήματα δικαίου της θάλασσας, μέχρι στιγμής ο εμπορικός και στρατιωτικός στόλος και των δύο κρατών στη γραμμή Ερεικούσσες-Porto Palermo έχει σεβαστεί το κυριαρχικό δικαίωμα της Αλβανίας για 12 μίλια αλβανικών χωρικών υδάτων και το υπόλοιπο τμήμα ανήκε στα ελληνικά ύδατα.

Το καθεστώς αυτό απορρέει από το γεγονός ότι το μικρό νησί Ερεικούσσες δεν απολάμβανε το δικαίωμα της μεσαίας γραμμής με την αλβανική ακτή, το οποίο είναι το κριτήριο που καθορίστηκε για τον θαλάσσιο διαχωρισμό μεταξύ της Κέρκυρας και της αλβανικής ακτής από τις μεγάλες δυνάμεις με τη Συνθήκη της Φλωρεντίας της 27ης Ιανουαρίου 1925 και με τη Συνθήκη «Τελική Οριοθέτηση των Συνόρων της Αλβανίας» της 30ης Ιουλίου 1926.

Νέα συνοριακή κατάσταση

Τώρα η Ελλάδα δημιούργησε μονομερώς και αυθαίρετα μια νέα συνοριακή κατάσταση. Αν η Ελλάδα εφαρμόσει στις Ερεικούσσες, όπως λέει το ελληνικό προεδρικό διάταγμα, την επέκταση των θαλάσσιων συνόρων στα 12 μίλια, αυτό οδηγεί αυτόματα σε νέα συνοριακή διαίρεση της περιοχής μεταξύ αυτού του νησιού και των αλβανικών ακτών.

Ως αποτέλεσμα, η Ελλάδα δίνει στον εαυτό της το δικαίωμα να σπρώξει τα σύνορά της πέντε μίλια παραπέρα, μπαίνοντας και καταλαμβάνοντας νέους αλβανικούς θαλάσσιους χώρους.


Δένδιας (αριστερά) – Ράμα σε παλαιότερη συνάντησή τους (φωτογραφία Eurokinissi)

Με το ελληνικό προεδρικό διάταγμα της 25ης Δεκεμβρίου 2020, η καθιερωμένη και διεθνώς αναγνωρισμένη κεντρική γραμμή για την Κέρκυρα συνδέεται άδικα και με τον διαχωρισμό του νησιού Ερεικούσσες από τις αλβανικές ακτές.

Η Ελλάδα δίνει παράνομα στο νησί της συνοριακό καθεστώς, στο οποίο δεν ανήκει, και από το οποίο οι μεγάλες ευρωπαϊκές δυνάμεις το απέκλεισαν όταν τελικά καθόρισαν τα θαλάσσια σύνορα μεταξύ Κέρκυρας και Αλβανίας το 1926.

Τώρα η Ελλάδα επιδιώκει να το εντάξει στη διμερή συμφωνία για τη Χάγη και να υποχρεώσει την Αλβανία να αποδεχθεί τα νέα θαλάσσια σύνορα των μικρών ελληνικών νησιών σε βάρος της αλβανικής κυριαρχίας και εδαφικής ακεραιότητας.

Μοιραίο λάθος

Δεύτερον, διεκδικώντας εκ νέου το ζήτημα των πλήρων δικαιωμάτων των ελληνικών νησιών στις συνομιλίες με την Αλβανία και στη Χάγη, η Ελλάδα στοχεύει να νομιμοποιήσει τη μεγάλη της φιλοδοξία να λάβουν τα μικρά ελληνικά νησιά βόρεια της Κέρκυρας το δικαίωμα στην υφαλοκρηπίδα και την αποκλειστική οικονομική ζώνη σε βάρος της αλβανικής υφαλοκρηπίδας και αποκλειστικής οικονομικής ζώνης.

Είναι γνωστό στους διπλωματικούς και νομικούς εμπειρογνώμονες ότι η αποδοχή της έκτασης των 12 μιλίων των ελληνικών χωρικών υδάτων στα μικρά νησιά βόρεια της Κέρκυρας έχει κυκλικό χαρακτήρα, δηλαδή περιλαμβάνει τον χώρο γύρω από το νησί.

Εάν η κυβέρνηση της Αλβανίας έκανε το μοιραίο λάθος να αναγνωρίσει το άδικο δικαίωμα των μικρών ελληνικών νησιών βόρεια της Κέρκυρας στην υφαλοκρηπίδα και τις αποκλειστικές οικονομικές ζώνες, θα επέτρεπε στα νησιά Ερεικούσσες και Οθωνοί να καταπιούν μεγάλα τμήματα της αλβανικής υφαλοκρηπίδας και της αλβανικής αποκλειστικής οικονομική ζώνης, που ξεκινούν από την αλβανική ακτογραμμή από τη Χειμάρρα έως το Καραμπουρούν.

Σοβαρό πλήγμα στα αλβανικά όρια

Η ελληνική διεκδίκηση για πλήρη δικαιώματα στα μικρά ελληνικά νησιά βόρεια της Κέρκυρας μπροστά στις αλβανικές ακτές συνιστά σοβαρό πλήγμα στη θαλάσσια κυριαρχία, στα θαλάσσια κρατικά σύνορα, στην υφαλοκρηπίδα και στην αλβανική αποκλειστική οικονομική ζώνη.

Κανένα κράτος δεν δέχεται ότι τα μικρά νησιά και οι ύφαλοι γύρω από ένα μεγάλο νησί έχουν δικαίωμα σε υφαλοκρηπίδα και αποκλειστικές οικονομικές ζώνες.

Τα μικρά ελληνικά νησιά στα βόρεια της Κέρκυρας Ερεικούσσες και Οθωνοί, δεν έχουν δικαίωμα να επεκτείνουν τα θαλάσσια σύνορα πέρα από την αναγνωρισμένη γραμμή των ελληνοαλβανικών θαλάσσιων συνόρων, η οποία υπάρχει και γίνεται σεβαστή από το 1926, στην «Τελική Οριοθέτηση των Συνόρων της Αλβανίας», μέχρι σήμερα.

Η κυβέρνηση της Αλβανίας δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να δεχτεί ότι τα μικρά ελληνικά νησιά βόρεια της Κέρκυρας αποκτούν νέα θαλάσσια σύνορα με την Αλβανία και ληστεύουν αλβανικά χωρικά ύδατα και αλβανικές θαλάσσιες περιοχές.

Η κυβέρνηση της Αλβανίας δεν πρέπει ποτέ να δεχτεί ότι στη νέα συμφωνία, που συζητείται εν κρυπτώ για κοινή προσφυγή στη Χάγη, θα συμπεριληφθεί και το ελληνικό αίτημα για πλήρη δικαιώματα των μικρών ελληνικών νησιών βόρεια της Κέρκυρας σε σχέση με την Αλβανία.

Η κυβέρνηση και η διπλωματία της Αλβανίας πρέπει να έχουν αρκετή πληροφόρηση και διπλωματική κουλτούρα για να γνωρίζουν ότι η ίδια η Ελλάδα έχει αποδεχθεί στις πρόσφατες διμερείς θαλάσσιες συμφωνίες της με τα κράτη της Μεσογείου πως τα ελληνικά νησιά δεν έχουν δικαιώματα στην υφαλοκρηπίδα και τις αποκλειστικές οικονομικές ζώνες.

Τι πρέπει να δει η αλβανική κυβέρνηση

Η Αλβανία πρέπει να δει το ενοποιημένο διεθνές μοντέλο και την πρακτική για το ζήτημα των νησιών, που επιβεβαιώθηκε πρόσφατα από τις συμφωνίες αποκλειστικής οικονομικής ζώνης που υπέγραψε η Ελλάδα με την Ιταλία, τον Ιούνιο του 2020, και με την Αίγυπτο, τον Αύγουστο του 2020.

Και στις δύο συμφωνίες με τις δύο αυτές χώρες, η Ελλάδα αποδέχεται ότι τα νησιά της δεν έχουν καμία επήρεια στον ορισμό των αποκλειστικών οικονομικών ζωνών. Στις συμφωνίες της Ελλάδας με Ιταλία και Αίγυπτο, η Αθήνα έχει αποδεχθεί την έλλειψη νησιωτικών δικαιωμάτων ακόμη και για μεγάλα νησιά όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Κέρκυρα κ.λπ.

Ο πρώην υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Νίκος Κοτζιάς, αναλύοντας τη συμφωνία Ελλάδας-Ιταλίας του Ιουνίου 2020, αναφέρει ότι «στη συμφωνία έγιναν αποδεκτές οι συντεταγμένες του 1977 για την υφαλοκρηπίδα μεταξύ των δύο χωρών, οι οποίες έχουν περιορισμένο αντίκτυπο στα ελληνικά νησιά όπως π.χ. Διαπόντιοι Νήσοι και Στροφάδες. Τα νησιά έμειναν με περιορισμένη επήρεια».

Η νέα επικίνδυνη ελληνική αξίωση να περιληφθούν στη νέα διμερή συμφωνία για την προσφυγή στη Χάγη τα πλήρη δικαιώματα των ελληνικών νησιών μπροστά στην Αλβανία θα πρέπει να λειτουργήσει ως νέος συναγερμός ανησυχίας για την κυβέρνηση και τη διπλωματία μας.

Σήμα κινδύνου

Η Αλβανία δεν πρέπει να δέχεται ελληνικές εδαφικές διεκδικήσεις στα σύνορα και στις αλβανικές θαλάσσιες περιοχές, με οποιοδήποτε πρόσχημα και άλλοθι.

Βρισκόμαστε μπροστά σε σήμα κινδύνου για τη μεγάλη προσοχή που πρέπει να επιδείξουν η αλβανική κυβέρνηση και η διπλωματία σχετικά με τη διμερή συμφωνία προσφυγής στη Χάγη.

Η διεκδίκηση του έλληνα υπουργού Εξωτερικών για τα πλήρη δικαιώματα των ελληνικών νησιών αποτελεί μια νέα απόδειξη, η οποία δείχνει πόσο λανθασμένη, βιαστική και επιζήμια είναι η απόφαση της αλβανικής κυβέρνησης να υπακούσει στο αίτημα της Ελλάδας για κοινή αντιμετώπιση της θαλάσσιας διαφοράς στη Χάγη.

Δεν είναι τυχαίο ότι η Ελλάδα δεν οδήγησε στη Χάγη τις θαλάσσιες διαφορές με την Τουρκία, ούτε τις ναυτικές διαφορές με την Αίγυπτο και την Ιταλία, με τις οποίες μόνο οι συνομιλίες της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης κράτησαν 43 χρόνια.

Οταν ο Δένδιας ρωτήθηκε από τα ελληνικά ΜΜΕ γιατί η Αθήνα δεν μεταφέρει τη θαλάσσια διαμάχη με την Τουρκία στη Χάγη, απάντησε αινιγματικά ότι «η Χάγη είναι μια πολύ μακρινή χώρα».

Πηγή: gazetadita.al, echedoros-a.gr

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Επεισόδιο στα κεντρικά καταστήματα της ΔΕΗ στον Βόλο μεταξύ δύο πολιτών

ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago

Πέθανε η Μαριάνα Καρακίτσου Σαραφοπούλου από Βόλο σε ηλικία 64 ετών.

ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago

58 χρόνος έπεσε σε χαράδρα και σκοτώθηκε στο σεσκλο

LIFESTYLE5 ημέρες ago

ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΜΑΡΙΝΑ ΑΣΛΑΝΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ ΣΤΟ BARACOA ΤΗΣ ΣΚΙΑΘΟΥ

ΜΑΓΝΗΣΙΑ3 ημέρες ago

Fuel Pass 2: Καθυστέρηση στην πληρωμή του επιδόματος

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Στη θλίψη βυθίστηκε ο Αλμυρός Μαγνησίας από τον θάνατο του Παναγιώτη Αναστασίου

ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

Fuel Pass 2: Ξεκινά η καταβολή του στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Πέθανε ο 50χρονος Αριστείδης Βογιατζής από το Βόλο- Εργαζόταν στο εργοστάσιο της ΕΥΡΗΚΑ

ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

Έρχεται διπλός «Τειρεσίας» για χρέη σε Εφορία, ΕΦΚΑ, Δήμους, ΔΕΚΟ και Τράπεζες

ΕΛΛΑΔΑ21 ώρες ago

Μερομήνια: Πώς θα είναι το φθινόπωρο και ο χειμώνας – Ποιοι θα είναι οι «σκληρότεροι» μήνες

Δημοφιλή