Connect with us

ΜΑΓΝΗΣΙΑ

Β. Μεϊμαράκης και Ζ. Μακρή τηλεδιάσκεψη με το ΓΕΛ Τυρνάβου

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Η Υφυπουργός Παιδείας κα Ζέττα Μ. Μακρή και ο αντιπρόεδρος της ΚΟ του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος στο Ευρωκοινοβούλιο και μέλος της Ολομέλειας της Διάσκεψης για το Μέλλον της Ευρώπης, Βαγγέλης Μεϊμαράκης,  πραγματοποίησαν τηλεδιάσκεψη με μαθήτριες, μαθητές και εκπαιδευτικούς του ΓΕΛ Τυρνάβου, που συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Σχολεία- Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» και έθεσαν τα ερωτήματά τους στη Διάσκεψη για το μέλλον της Ευρώπης, που ολοκλήρωσε τις εργασίες της στις 9 Μαΐου.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Η κα Μακρή απευθύνθηκε, πρώτα, στον κ. Μεϊμαράκη και τόνισε τον σημαντικό ρόλο του ως εκπροσώπου του ΕΛΚ στην Ομάδα Εργασίας για την Ευρωπαϊκή Δημοκρατία και τη συμβολή του στο διάλογο για το κοινό μέλλον των Ευρωπαίων πολιτών.

Στη συνέχεια, μίλησε με τα παιδιά για τη συμμετοχή τους, μέσω ερωτήσεων, στη πρώτη Διάσκεψη για το μέλλον της Ευρώπης, η οποία αποτέλεσε μείζονα έκφραση της δημοκρατίας, με πάνω από 5 εκατομμύρια μοναδικές επισκέψεις στην πλατφόρμα και πάνω από 700.000 συμμετοχές σε εκδηλώσεις σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

«Είναι χαρά μου να συνομιλώ σήμερα με όλες και όλους εσάς μαθήτριες και μαθητές του Γενικού Λυκείου Τυρνάβου και να μοιραζόμαστε πρωτοβουλίες που προάγουν τη διαμόρφωση δυναμικής και αλληλέγγυας δημοκρατίας και ενισχύουν την κατανόηση και την υιοθέτηση των αξιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Με μεγάλη ικανοποίηση, βλέπω μαθήτριες και μαθητές  ευαισθητοποιημένους ως προς την πολιτική τους ιδιότητα, που κινητοποιούνται και συμμετέχουν, ατομικά ή συλλογικά, σε δράσεις και εκδηλώσεις, αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και προετοιμάζονται για τη μελλοντική συμβολή τους στην κοινωνία ως υπεύθυνοι, ενεργοί και δημοκρατικοί Ευρωπαίοι πολίτες.

Το Υπουργείο Παιδείας ενθαρρύνει τη συμμετοχή των μαθητών σε Προγράμματα, που σχετίζονται με τις κοινωνικές δεξιότητες του ενεργού πολίτη, όπως την ενσυναίσθηση, την ενίσχυση του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, την οικοδόμηση θετικών και υγιών διαπροσωπικών σχέσεων σε τοπικό, εθνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο.

Και, ειδικά, σήμερα, σε μια Ευρώπη αλλά και σε έναν κόσμο, που ταλανίζεται από πρωτόγνωρες απειλές, προτρέπουμε τους εκπαιδευτικούς μας και τους νέους μας, να καταθέσουν τη δική τους γνώμη και τις δικές τους προτάσεις για το πώς οραματίζονται το Μέλλον της Ευρώπης, βασισμένο στις αξίες της δημοκρατίας, ισονομίας και των ίσων ευκαιριών».

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΕΛΛΑΔΑ21 δευτερόλεπτα ago

Παλλήνη: Συμπλοκή ανηλίκων με δύο τραυματίες

Χωρίς κατηγορία2 λεπτά ago

Στοίχημα: Βγάζει αντίδραση η Ταγιέρες

OIKONOMIA9 λεπτά ago

Σάμος – Βόρεια Εύβοια: Χωρίς εισοδηματικά κριτήρια η επιδότηση για διακοπές – Τι προβλέπει η ΚΥΑ

ΚΟΣΜΟΣ9 λεπτά ago

Αλάσκα: Κρουαζιερόπλοιο συγκρούστηκε με παγόβουνο – Δείτε βίντεο που τράβηξε τρομοκρατημένος επιβάτης

ΘΕΣΣΑΛΙΑ11 λεπτά ago

Με την Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης

ΘΕΣΣΑΛΙΑ11 λεπτά ago

Με αριστούχους και διακριθέντες και τη φετινή χρονιά το Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ15 λεπτά ago

Gov.gr: Εξοικονόμηση 1,3 δισ. ευρώ σε βάθος πενταετίας

ΠΟΛΙΤΙΚΗ20 λεπτά ago

Τα απόρρητα έγγραφα για την αποστρατιωτικοποίηση των ελληνικών νησιών

ΕΛΛΑΔΑ21 λεπτά ago

Μαγιορκίνης: O γενικός πληθυσμός δεν χρειάζεται την τέταρτη δόση

OIKONOMIA29 λεπτά ago

Συνδεδεμένη ενίσχυση: Καθορίστηκαν τα ποσά στην κτηνοτροφία

Δημοφιλή