ΕΛΛΑΔΑ
Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα: Νέα υπηρεσία του 1555:

Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων. Επισήμως πλέον, πολίτες με προβλήματα ακοής έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης.
Βιντεοκλήση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα η νέα υπηρεσία του 1555: Η διαδικασία
Η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη, με στόχο -πάντοτε- την άμεση και «ανθρώπινη» εξυπηρέτηση. Ο πολίτης που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί, εισέρχεται στην Ψηφιακή Εξυπηρέτηση του 1555, επιλέγει το πεδίο «Αίτημα ραντεβού βιντεοκλήσης στη νοηματική γλώσσα» και οδηγείται στη σελίδα σύνδεσης με τους προσωπικούς του κωδικούς TaxisNet.
Αφού συνδεθεί, επιλέγει τουλάχιστον 2 διαφορετικές ημερομηνίες και ώρες για ραντεβού. Αμέσως μετά επιλέγει τον Φορέα και τη θεματολογία και λαμβάνει στην ηλεκτρονική διέυθυνση που έχει δηλώσει την επιβεβαίωση του ραντεβού του, μαζί με τον σύνδεσμο που θα χρησιμοποιήσει για την είσοδο στο περιβάλλον βιντεοκλήσης.
Την ημέρα του ραντεβού, ο σύνδεσμος μπορεί να χρησιμοποιηθεί 10 λεπτά πριν από την ώρα του ραντεβού και έως 10 λεπτά μετά, ενώ η βιντεοκλήση δεν καταγράφεται.
Η υπηρεσία είναι στη διάθεση των πολιτών Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00 και δεν λειτουργεί κατά τη διάρκεια επίσημων αργιών.
- Δείτε περισσότερα για την υπηρεσία 1555 ΕΔΩ
Στον αέρα βρίσκεται και η καμπάνια επικοινωνίας για τη νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης του 1555 μέσω βιντεοκλήσης στη νοηματική γλώσσα για τους πολίτες με προβλήματα ακοής. Με κεντρικό μήνυμα «Γιατί η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα και σε αυτήν είμαστε όλοι ίσοι» και με ειδικά διαμορφωμένο περιεχόμενο ανά μέσο, η καμπάνια τρέχει σε Τηλεόραση, Τύπο, Websites & Social Media και Ραδιόφωνο.
Τριπλός ο στόχος της καμπάνιας
Η καμπάνια επιτυγχάνει έναν τριπλό στόχο: να ενημερώσει για τη νέα υπηρεσία, να δείξει την ευκολία της αξιοποίησής της και ταυτόχρονα να προβάλει την ομαλή και οργανική ένταξή της στην καθημερινότητα των πολιτών με προβλήματα ακοής. Χωρίς μουσική και ευφάνταστα ηχητικά εφέ και κρατώντας μονάχα τους φυσικούς ήχους ενός γραφείου, η καμπάνια αναδεικνύει ως πρωταγωνίστρια την ίδια τη νοηματική γλώσσα. Με τον τρόπο αυτό μιλά απευθείας στο κοινό – στόχος, αλλά και μας εξοικειώνει με την πραγματικότητα των πολιτών με προβλήματα ακοής, στηρίζοντας έτσι το κεντρικό μήνυμα: «Γιατί η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα και σε αυτήν είμαστε όλοι ίσοι».
Δείτε το video ΕΔΩ

-
ΕΛΛΑΔΑ15 ώρες ago
Το σπίτι όπου βρέθηκαν τα δύο πτώματα σε αποσύνθεση, σοκάρουν οι μαρτυρίες γειτόνων
-
ΕΛΛΑΔΑ14 ώρες ago
Θανατηφόρο τραύμα από πυροβόλο όπλο έφεραν και οι δύο νεκροί που βρέθηκαν σε διαμέρισμα
-
ΕΛΛΑΔΑ20 ώρες ago
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: 23.000 – 24.000 προσλήψεις στην πρώτη φάση
-
ΕΛΛΑΔΑ17 ώρες ago
“Την τράβηξαν από τα μαλλιά και την έβαλαν μέσα” είπε ο πατέρας της 26χρονης
-
ΕΛΛΑΔΑ14 ώρες ago
Σύλληψη γιατρού μετά από καταγγελία 18χρονης για βιασμό
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Επιβάτης επιχείρησε να δώσει χρησιμοποιημένο εισιτήριο στον Νίκο Ταχιάο
-
ΕΛΛΑΔΑ24 ώρες ago
Σφραγίσεις σε 38 καταστήματα για υπέρβαση κοινόχρηστου χώρου
-
MEDIA13 ώρες ago
Μας είναι αδιάφορο εάν η κυβέρνηση δεν θελει να αποκαλύπτουμε σκάνδαλα