Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

ΜΑΓΝΗΣΙΑ

Βόλος: Ολοκληρωτικό “ρετούς” στο δίκτυο ποδηλατοδρόμων για να δοθεί σε χρήση

Published

on

2 12.jpg

Μέχρι τις 20 Ιανουαρίου το αργότερο θα δοθεί στην κυκλοφορία το δίκτυο ποδηλατοδρόμων όπως σχεδιάστηκε από το 2018 και χρηματοδοτήθηκε με 950.000 ευρώ από ευρωπαϊκά κονδύλια για την υλοποίησή του. Θα υπάρξει επίσης καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών ενώ συγχρόνως θα δοθούν προς χρήση και τα 170 κοινόχρηστα ποδήλατα που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στις αποθήκες του δήμου Βόλου. Σημειώνεται ότι αυτή τη στιγμή το δίκτυο ποδηλατοδρόμως δεν υφίσταται, με κάθε είδους οχήματα να το χρησιμοποιούν ως χώρο στάθμευσης.

Βόλος: Ολοκληρωτικό “ρετούς” στο δίκτυο ποδηλατοδρόμων για να δοθεί σε χρήση
Οδός Ρήγα Φεραίου-Ο ποδηλατόδρομος είναι στην αριστερή πλευρά της φωτογραφίας

Αυτά ανέφερε μιλώντας στο “Θεσσαλικό Περισκόπιο”, ο Κώστας Καραγιάννης, προϊστάμενος της Διεύθυνσης Βιώσιμης Κινητικότητας του δήμου Βόλου. “Το έργο των ποδηλατοδρόμων δεν έχει επισήμως παραδοθεί από τον εργολάβο ενώ η διπλή θεομηνία που έπληξε την περιοχής μας, προκάλεσε ζημιές και στο δίκτυο αυτό. Αποφασίστηκε σε συνεργασία με τη διαχειριστική αρχή που χρηματοδοτεί το έργο να ξαναβαφούν οι επιφάνειες. Αμέσως μετά τις γιορτές όλη η επιφάνεια των ποδηλατοδρόμων θα είναι βαμμένη και το έργο αναμένεται να είναι έτοιμο το αργότερο μέχρι τις 20 Ιανουαρίου. Έχει τοποθετηθεί επίσης σχετική σήμανση που υποδεικνύουν στους οδηγούς των οχημάτων να μην σταθμεύουν εκεί. Για να λειτουργήσει το έργο θέλει τρία πράγματα. Να γίνει το έργο, οι πολίτες να το σεβαστούν, και να βεβαιωθούν παραβάσεις από την τροχαία σε όσους δεν το σεβαστούν”, επισήμανε ο κ. Καραγιάννης.

Βόλος: Ολοκληρωτικό “ρετούς” στο δίκτυο ποδηλατοδρόμων για να δοθεί σε χρήσηΒόλος: Ολοκληρωτικό “ρετούς” στο δίκτυο ποδηλατοδρόμων για να δοθεί σε χρήση

Αμέσως μετά θα πραγματοποιηθεί καμπάνια ενημέρωσης ότι το έργο είναι έτοιμο και παραδίδεται στους χρήστες, θα ενημερωθεί φυσικά και η τροχαία και ελπίζεται να είναι ελάχιστοι αυτοί που δεν θα το σεβαστούν από τη στιγμή που λειτουργεί.

Στην παρούσα φάση ολοκληρώνεται το έργο που μελετήθηκε από το 2018 και χρηματοδοτήθηκε με 950.000 ευρώ ενώ με την έκπτωση έφθασε τα 650.000 ευρώ.Το δίκτυο φθάνει στα 22 χλμ., ενώ στόχος είναι να φθάσει τα 30 χλμ ώστε ο Βόλος να είναι η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με το μεγαλύτερο δίκτυο ποδηλατοδρόμων σε σχέση με το μέγεθός της. Το θέμα είναι στην πόλη οι πολίτες να κυκλοφορούν με ποδήλατα, να περπατούν και να χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τόνισε ο κ. Καραγιάννης.

Τα κοινόχρηστα ποδήλατα

Με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου θα δοθούν για χρήση και τα 170 κοινόχρηστα ποδήλατα -κάποια και για ΑμεΑ αλλά και ηλεκτρικά-που αυτή τη στιγμή είναι στις αποθήκες του δήμου. “Αυτό είχε προγραμματιστεί για το Σεπτέμβριο του 2023, αλλά με τις πλημμύρες καθυστερήσαμε και ολοκληρώνεται τώρα”. Υπάρχουν 10 σταθμοί χωροθετημένοι σε διάφορα σημεία της πόλης, από όπου μπορεί κάποιος να πάρει ένα ποδήλατο δωρεάν, παρά μόνο με μία ταυτοποίηση την πρώτη φορά και μπορεί να το επιστρέψει σε έναν άλλο σταθμό ή και σε κάποια άλλα σημεία που θα οριστούν, εξήγησε ο κ. Καραγιάννης. Τόνισε επίσης ότι όποιος κινείται στους δρόμους θα πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες του Κ.Ο.Κ. και με ασφάλεια κινείται. “Πρέπει να αλλάξουμε σταδιακά νοοτροπία, να δείξουμε ότι αυτή η επιλογή είναι μονόδρομος για κάθε ευρωπαϊκή σύγχρονη πόλη”, τόνισε.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος
Advertisement



Περισσότερα Εδω

Advertisement
Anassa
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή