AUTO-MOTO
VW ID.3 GTX: H νέα EV άφιξη στο σύμπαν των hot-hatch
Πιστή στην υπόσχεση που είχε δώσει πριν αρκετό καιρό, η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την ισχυρότερη, σπορ προσανατολισμού έκδοση για το ID.3 με τα διακριτικά GTX και ισχύ που τοποθετεί το μικρό ηλεκτρικό VW στην καρδιά των hot-hatch.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην έκδοση έχει ο νέος τοποθετημένος πίσω ηλεκτροκινητήρας ο οποίος αναλαμβάνει να κινεί τους πίσω τροχούς προσφέροντας ισχύ 326 ίππων και 565 Nm ροπής δηλαδή 122 ίππους και 255 Nm ροπής επιπλέον σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή ισχυρότερη έκδοση του μικρομεσαίου hatchback. Εκτός από την κορυφαία έκδοση των 326 ίππων η οποία εκτός από τα διακριτικά GTX φέρει και τον τίτλο Performance, η VW θα προσφέρει και μια ακόμα εισαγωγική GTX έκδοση με απόδοση 286 ίππων.
Αμφότερες επωφελούνται από μια νέα, μεγαλύτερη μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 79 kWh η οποία στην περίπτωση της έκδοσης Performance εξασφαλίζει αυτονομία 599 χλμ. προσφέροντας ένα ακόμα επιπλέον πλεονέκτημα για την έκδοση. Σε επίπεδο επιδόσεων, η έκδοση GTX Performance του ID.3 εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα, χρόνος εφάμιλλος του Golf GTI Clubsport ενώ η μέγιστη ταχύτητα, διαμορφώνεται σε 200 χλμ./ώρα.
Πλην των μεγεθών ισχύος, η VW έχει επιμεληθεί τα χαρακτηριστικά του ID.3 GTX προκειμένου να διασφαλίσει και μια πιο διασκεδαστική και πιο ταιριαστή στον σπορ προσανατολισμό της έκδοσης οδική συμπεριφορά.
Κυρίαρχο ρόλο σε αυτό παίζει η διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης που μειώνει την διαδρομή της κατά 1,0 εκ. μπροστά και κατά 1,5 εκ. πίσω, ενώ, η εκάστοτε επιλογή προγράμματος οδήγησης παραμετροποιεί επιπλέον την απόσβεση και την επαναφορά από τα αμορτισέρ που, μπορούν επίσης να ρυθμιστούν και ξεχωριστά, ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού, μέσω του αντίστοιχου κυλιόμενου χειριστηρίου στο infotainment όπως συμβαίνει και στο Golf GTI Clubsport.
Η VW έχει ρυθμίσει αναλόγως και το σύστημα διεύθυνσης το οποίο εγγυάται υψηλότερη απόκριση, ακρίβεια και πληροφόρηση ενώ οι τροχοί των 20 ιντσών με το μαύρο φινίρισμα που εφοδιάζουν αποκλειστικά την έκδοση GTX, συνηγορούν στην hot-hatch εμπειρία.
Το παζλ συμπληρώνουν ορισμένες τροποποιήσεις σχεδιαστικού-εξοπλιστικού περιεχομένου που φροντίζουν να τονίσουν διακριτικά την σπορ διαφορετικότητα της έκδοσης. Σε αυτό το σκεπτικό, εντάσσεται οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες μπροστά και πίσω με το διαφορετικό φινίρισμα αλλά και η τοποθέτηση των bucket καθισμάτων που εφοδιάζουν και το Golf GTI Clubsport, επενδεδυμένα με ύφασμα Dinamica και κόκκινες ραφές. Η διχρωμία μαύρου για τις επενδύσεις και κόκκινου για τις λεπτομέρειες χαρακτηρίζει το σύνολο του θαλάμου επιβατών, δημιουργώντας τις απαραίτητες συνδέσεις με την σπορ αυτοκίνηση.
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ώρες ago
Παράταξη ”Σκιάθος για όλους”: Φωνάζουμε εδώ και καιρό για την παραλία των Κουκουναριών
-
ΕΛΛΑΔΑ2 ώρες ago
Πάτρα: Κρέμασαν ανάποδα μαθητή τα μέλη του κυκλώματος ναρκωτικών
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ21 ώρες ago
Σκάνερ της ΑΑΔΕ στους δρόμους για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ9 ώρες ago
«Ψαλιδίζουν» τις αποδοχές των συνταξιούχων
-
ΕΛΛΑΔΑ17 ώρες ago
Σεισμός «ταρακούνησε» τα Χανιά |
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ14 ώρες ago
Αυτές είναι οι συμφωνίες που σύναψαν Ελλάδα και Τουρκία στην Άγκυρα
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ3 ώρες ago
Βορίδης: «Δεν θα κυρώσουμε τις συμφωνίες»
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ51 λεπτά ago
Λάρισα: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Πέμπτη για τον Ποδηλατικό Γύρο Ελλάδας