Connect with us

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Ξεκινά και το Βόρειο Τμήμα του Ε65 (βίντεο)

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Η υπογραφή πραγματοποιήθηκε παρουσία του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, κ. Γιώργου Καραγιάννη και του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, κ. Γιώργου Περιστέρη.

Ξεκινά επομένως η κατασκευή του εμβληματικού αυτού έργου, που θα συνδέει την Αθήνα με τη Δυτική Μακεδονία, αλλά και με την Ιταλία μέσω του Λιμένα της Ηγουμενίτσας, καθώς και με τα Δυτικά Βαλκάνια και από εκεί, με την κεντρική και βόρεια Ευρώπη. Με την ολοκλήρωσή του Ε65 το ταξίδι από Λαμία έως και Εγνατία θα διαρκεί μια ώρα και τριάντα λεπτά, αντί των δύο ωρών και τριάντα λεπτά, που απαιτούνται σήμερα.

Η υλοποίηση του Βόρειου Τμήματος του Ε65 αποτελεί επίσης ίσως την πιο ουσιαστική δράση για τη στήριξη της Δυτικής Μακεδονίας στην κρίσιμη περίοδο της απολιγνιτοποίησης. Και αυτό καθώς ένας νέος, σύγχρονος δρόμος και η αναβάθμιση της σύνδεσης της Δυτικής Μακεδονίας με την Αθήνα και την Κεντρική Ελλάδα, σημαίνει στήριξη στην πράξη των επιχειρήσεων που ήδη δραστηριοποιούνται στην περιοχή και την προσέλκυση νέων επενδύσεων. Με λίγα λόγια, με τον Ε65 ολόκληρες περιοχές θα βγουν από την απομόνωση.

e65 voreio1

Υπενθυμίζεται ότι μετά από μεθοδική δουλειά επί 18 μήνες, χωρίς μεγάλα λόγια και με αλλεπάλληλες επαφές με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η Κυβέρνηση κατάφερε να πάρει το πράσινο φως ότι το έργο είναι συμβατό με το κοινοτικό δίκαιο. Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες, όμως υπήρξε και προσωπική παρέμβαση του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

«Τα έργα δεν φυτρώνουν μέσα σε μια νύχτα. Και είναι τέτοια η φύση του αντικειμένου, που μπορεί να δουλεύεις σκληρά επί πολύ καιρό και αυτή η δουλειά να μην φαίνεται», επισήμανε ο κ. Καραμανλής κατά την τελετή υπογραφής, τονίζοντας ότι εδώ και 23 μήνες γίνεται μία συστηματική δουλειά, η οποία σήμερα αποδίδει καρπούς. «Έχουμε εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων σε όλη τη χώρα, συνολικού ύψους άνω των 13 δισ. ευρώ», υπενθύμισε κι επισήμανε ότι το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει σημαντικά νέα έργα, περιλαμβάνει όμως και εμβληματικά έργα, που επί χρόνια είχαν κολλήσει και πάρα πολλοί τα είχαν «ξεγράψει».

«Το 2021 είναι η χρονιά που ξεμπλοκάρουμε τα έργα αυτά ένα προς ένα», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και πρόσθεσε: «Προχτές, υπογράψαμε τη σύμβαση για τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. Σήμερα, υπογράφουμε για το Βόρειο Τμήμα του Ε65. Και στα δύο έργα, μέσα στο έτος θα δούμε εργοτάξια. Το ίδιο πιστεύω ότι θα γίνει και στον άλλον πολύπαθο οδικό άξονα, Πάτρα – Πύργος. Μπαίνουμε, επίσης, στην τελική ευθεία για το Μετρό Θεσσαλονίκης. Ενώ άλματα έχουμε κάνει και στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, που πρόσφατα παρουσιάσαμε επίσης με τον Πρωθυπουργό».

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι: «Η υπογραφή της σύμβασης είναι ένας καθοριστικός σταθμός για κάθε μεγάλο έργο –ιδίως αν προηγουμένως έχει περάσει από χίλια κύματα. Κι αυτό γιατί πρακτικά σημαίνει ότι μπαίνουμε πλέον στη φάση της κατασκευής του έργου».

Χαρακτήρισε δε τον Ε65 ένα σπουδαίο έργο πρώτα απ’ όλα, γιατί είναι το έργο το οποίο σε μεγάλο βαθμό ολοκληρώνει το εθνικό οδικό δίκτυο, αφού είναι αυτό το τμήμα του Ε65 που ενώνει την Εγνατία Οδό με την Εθνική Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

«Τι σημαίνει, λοιπόν, στην πράξη αυτό το έργο;

Σημαίνει γρήγορες και πάνω απ’ όλα ασφαλείς μετακινήσεις.

Σημαίνει ανταγωνιστική, αλλά και περιβαλλοντικά φιλική, κίνηση από την Αθήνα προς τη Δυτική Μακεδονία και τις αντίστοιχες συνδέσεις με την Ιταλία (μέσω του Λιμανιού της Ηγουμενίτσας), τα Δυτικά Βαλκάνια και μέσω αυτών στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη. Συνεπάγεται την ουσιαστική ενίσχυση, δηλαδή, της διεθνούς θέσης της χώρας μας ως κόμβου υποδομών της ευρύτερης περιοχής.

Σημαίνει, επίσης, υποστήριξη στην πράξη –και όχι απλώς στα λόγια- στη Δυτική Μακεδονία, κατά την κρίσιμη περίοδο της απολιγνιτοποίησης», δήλωσε επίσης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Και εξήγησε ότι η ανάπτυξη της συνδεσιμότητας της Δυτικής Μακεδονίας με την Αθήνα και την Κεντρική Ελλάδα θα ενισχύσει την ανάπτυξη της περιοχής, τον εκσυγχρονισμό και τον εξορθολογισμό της λειτουργίας των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή. Και το κυριότερο, θα διευκολύνει και θα ενθαρρύνει νέες εταιρείες να εγκατασταθούν στην περιοχή, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και μειώνοντας τις επιπτώσεις της ανεργίας.

«Με λίγα λόγια, ο νέος οδικός άξονας σημαίνει ανάπτυξη και νέες ευκαιρίες για όλες τις περιοχές από τις οποίες περνάει, ενώ βέβαια είναι και απολύτως φιλικό προς το περιβάλλον», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.

 

O κ. Καραγιάννης από την πλευρά του δήλωσε:

«Η κατασκευή του Βόρειου Τμήματος του Ε65 μαζί με το Νότιο τμήμα του, που προχωρά με ταχείς ρυθμούς, θα ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο, ενώνοντας δύο κύριους οδικούς άξονες, δηλαδή, την Εγνατία οδό με τον ΠΑΘΕ.

Είναι ένα έργο μήκους 70,5 χιλιομέτρων, ύψους 442 εκατομμυρίων ευρώ του οποίου τη χρηματοδότηση εξασφαλίσαμε εξ’ ολοκλήρου από το νεοσύστατο Ταμείο Ανάκαμψης.

Έτσι λοιπόν, μέσα σε λιγότερο από δύο έτη, πήραμε μετά από εκτεταμένες διαπραγματεύσεις με την Ε.Ε. το πράσινο φως για το έργο, εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση και σήμερα υπογράφουμε και τη σύμβαση με τον παραχωρησιούχο.

Σε τρία χρόνια από σήμερα, η Βόρεια Ελλάδα και ιδιαίτερα η Δυτική Μακεδονία που στη μετα-λιγνιτική εποχή το έχει τεράστια ανάγκη, θα έχει το δρόμο που χρειάζεται ώστε να βαδίσει στο δρόμο της ανάπτυξης με γρήγορα και σταθερά βήματα». 

Ο κ. Γιώργος Περιστέρης, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, σημείωσε:

«Θα ήθελα εκ μέρους του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να εκφράσω την μεγάλη μας χαρά για το γεγονός ότι ένα πολύ σημαντικό έργο για την Ελλάδα εισέρχεται πλέον σε τροχιά ολοκλήρωσης. Ο Ε65 είναι ένα έργο, η τεράστια σημασία του οποίου θα φανεί όταν ολοκληρωθεί και τεθεί στο σύνολό του σε λειτουργία. Τότε θα αποδειχθεί στην πράξη ο κομβικός του ρόλος για ασφαλέστερες, ταχύτερες και οικονομικότερες μετακινήσεις για μεγάλες ομάδες συμπολιτών μας, που δεν έχουν σήμερα πρόσβαση σε ένα ασφαλές δίκτυο αυτοκινητοδρόμων. Από την πλευρά μας  δεσμευόμαστε ότι θα κάνουμε και σε αυτή την περίπτωση, αυτό που κάνουμε διαχρονικά και με συνέπεια. Θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και θα παραδώσουμε εγκαίρως ένα άρτιο έργο, συνεργαζόμενοι στενά με τους αρμόδιους φορείς και τις τοπικές κοινωνίες».

Το ιστορικό του έργου

Ο Ε65 σχεδιάστηκε ως νέος αυτοκινητόδρομος 181 χιλιομέτρων, που ενώνει τον υφιστάμενο αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης (στο ύψος της Λαμίας) με την Εγνατία Οδό.

Ήταν ένας από πέντε αυτοκινητοδρόμους που δημοπρατήθηκαν με Σύμβαση Παραχώρησης το 2007. Εξαιτίας της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, το 2011, αποφασίστηκε, σε συνεννόηση με την Ευρωπαϊκή Ένωση, να υλοποιηθεί το ενδιάμεσο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου (Ξυνιάδα – Τρίκαλα) μήκους 77,5 χιλιομέτρων, που δόθηκε σε κυκλοφορία το 2017, και να μετατεθεί η κατασκευή των άλλων δύο τμημάτων (Βόρειο και Νότιο).

Βόρειο Τμήμα (Τρίκαλα – Εγνατία)

Με την κατασκευή του Βόρειου τμήματος, μήκους 70,5 χλμ, θα ολοκληρωθεί ο Ε65, ενώνοντας δύο κύριους οδικούς άξονες, δηλαδή, την Εγνατία οδό με την ΠΑΘΕ.

Το έργο έχει προϋπολογισμό 442 εκατομμύρια ευρώ και η κατασκευή του προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια.

Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ.

Συγκεκριμένα θα κατασκευασθούν:

–       Δύο σήραγγες με συνολικό μήκος 65μ και 400μ.

–       Δύο σήραγγες με εκσκαφή και επανεπίχωση ( Cut & Cover ) με συνολικό μήκος 264μ και 180μ ανά διεύθυνση.

–       31 γέφυρες/ άνω διαβάσεις.

–       Έξι κόμβοι (Βασιλική, Καλαμπάκα, Γρεβενών, Οξύνεια, Αγιόφυλλο – Καρπερό, Εγνατία), ενώ θα ολοκληρωθεί ο κόμβος Τρικάλων.

–       Δύο κέντρα Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (ΚΕΣ).

–        Ένας Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια) και τρεις πλευρικοί σταθμοί.

Σε όλο το μήκος του έργου θα κατασκευασθούν και χώροι Στάθμευσης και Ανάπαυσης, καθώς και νέο δευτερεύον οδικό δίκτυο (εξυπηρέτησης και κάθετων αξόνων) για την εξυπηρέτηση των γειτονικών περιοχών.

Νότιο Τμήμα (Λαμία – Ξυνιάδα)

Η κατασκευή του τμήματος Λαμία – Ξυνιάδα, μήκους 32,5 χιλιομέτρων, ξεκίνησε το 2018 και έχει εκτελεστεί το 63% του έργου. Το έργο ξεκίνησε τον Δεκέμβριο 2018 και θα ολοκληρωθεί το 2022. Η πρόοδος των εργασιών βρίσκεται στο 72% του έργου και μάλιστα τις επόμενες ημέρες θα δοθούν σε κυκλοφορία τα πρώτα 14 χιλιόμετρα. Το κόστος του Νοτίου Τμήματος είναι 300 εκατομμύρια ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

e-max.it: your social media marketing partner

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Χαρακόπουλος: Στη Βουλή το υδατικό πρόβλημα της Θεσσαλίας

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

«Το υδατικό αποτελεί μείζον πρόβλημα για τη θεσσαλική γη και τους ανθρώπους της και πρέπει να αντιμετωπιστεί πριν είναι αργά, πριν οι συνέπειες γίνουν μη αναστρέψιμες. Θα πρέπει να εξετάσουμε το πολυσύνθετο αυτό ζήτημα από όλες τις απόψεις και να καταλήξουμε σε συγκεκριμένες δράσεις, ώστε να προωθηθούν εφικτές βιώσιμες λύσεις, χωρίς προκαταλήψεις. Ζήτησα από την πρόεδρο της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής να ορίσει μια ειδική συνεδρίαση, καθώς πολιτικοί, κοινωνικοί και επιστημονικοί φορείς της Θεσσαλίας κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και αξιώνουν ενεργοποίηση και αποφασιστικότητα. Ζούμε σε εποχές που επιβάλουν λύσεις τόσο στο υδατικό της Θεσσαλίας όσο και στην ενέργεια».

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα παραπάνω δήλωσε ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μετά τη συνάντηση που είχε με την πρόεδρο της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, κ. Διονυσία Αυγερινοπούλου, με σκοπό τον προγραμματισμό ειδικής συνεδρίασης της κοινοβουλευτικής επιτροπής για το υδατικό πρόβλημα στη Θεσσαλία.

Υπενθυμίζεται ότι με πρωτοβουλία του Θεσσαλού πολιτικού, είχε λάβει χώρα μια πρώτη συζήτηση στην Επιτροπή Περιβάλλοντος, στις 23.06.2021, στην οποία διατυπώθηκαν προβληματισμοί και προτάσεις για την επίλυση του υδατικού προβλήματος του κάμπου, ενώ εκτέθηκαν και οι πολιτικές προσεγγίσεις του ζητήματος.

Ωστόσο, με δεδομένη την ένταση του προβλήματος και σε συνέχεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του προέδρου της ΠΕΔ Θεσσαλίας και δημάρχου Κιλελέρ, κ. Θανάση Νασιακόπουλου, στη Λάρισα (19.02.2022), ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ζήτησε την πραγματοποίηση νέας συνεδρίασης στη Βουλή, όπου θα κληθούν οι ηγεσίες των συναρμόδιων υπουργείων, εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης και όλων των εμπλεκόμενων φορέων, ενώ θα είναι ευκαιρία να τοποθετηθούν ξεκάθαρα και όλες οι πολιτικές δυνάμεις, προκειμένου να υπάρξει μια ολοκληρωμένη έκθεση των δεδομένων, προτάσεις και δρομολόγηση λύσεων.

Στη δήλωσή του ο κυβερνητικός βουλευτής αφού ευχαριστεί την Πρόεδρο της Επιτροπής Περιβάλλοντος για την αποδοχή της πρότασής του, υπογραμμίζει ότι «το θέμα, είναι βαθιά περιβαλλοντικό και δεδομένων και των επιπτώσεων που ζούμε λόγω του πολέμου και της ενεργειακής κρίσης, επιβάλλεται να δρομολογήσουμε τις διαδικασίες ώστε να προστατέψουμε το περιβάλλον, να διασφαλίσουμε την επάρκεια σε νερό και να χρησιμοποιήσουμε τις δυνατότητες που έχουμε για την παραγωγή φθηνής πράσινης ενέργειας, ολοκληρώνοντας τα ημιτελή έργα των εκατοντάδων εκατομμυρίων που έγιναν για την μερική εκτροπή του Αχελώου στη Θεσσαλία».

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Υλοποιούμε έργα που στηρίζουν την τοπική κοινωνία και οικονομία –

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

«Τα κρίσιμα έργα των Δήμων που χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης” αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού αναπτυξιακής προοπτικής, που έχει εκπονήσει και υλοποιεί η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας».

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα παραπάνω δήλωσε η βουλευτής Λάρισας της ΝΔ κα Στέλλα Μπίζιου, στην κοινή, με τον δήμαρχο Ελασσόνας κ. Νίκο Γάτσα, συνέντευξη τύπου στο δημαρχείο της πόλης, με αφορμή την παρουσίαση των έργων του δήμου, που εντάσσονται στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»

«Είμαι πολύ χαρούμενη που σήμερα, εδώ στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, μαζί με τον δήμαρχο, παρουσιάζουμε μεγάλα και σημαντικά έργα που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των συμπολιτών μας, όπως η αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για βελτίωση ενεργειακής αυτονομίας στις υποδομές της ΔΕΥΑ Ελασσόνας, η αντικατάσταση του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης στη ΔΚ Ελασσόνας και η βελτίωση της αγροτικής οδοποιίας στον Δήμο Ελασσόνας και στις κοινότητες Δολίχης και Τσαριτσάνης. Ειδικά τα έργα αγροτικής οδοποιίας, αποτελούν σημαντικό αναπτυξιακό παράγοντα για την τοπική οικονομία και τις ντόπιες επιχειρήσεις.

Στην πρόσφατη επίσκεψή μου στο Μέγαρο Μαξίμου έθεσα στον Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη ένα φιλόδοξο σχέδιο διεύρυνσης και βελτίωσης της αγροτικής οδοποιίας στο νομό. Πρόκειται για υποδομές – κλειδί για την γεωργία και την κτηνοτροφία της περιοχής μας, που μειώνουν το κόστος μεταφοράς των προϊόντων και εξασφαλίζουν εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στις γεωργικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις.

«Ο προϋπολογισμός των έργων που παρουσιάσαμε σήμερα αγγίζει τα 12.000.000 ευρώ, ενώ θα επιφέρουν πολλαπλασιαστικά οφέλη στην οικονομία και την κοινωνία του νομού μας», κατέληξε η κα Μπίζιου

 

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Περισσότερα Εδω

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
ΚΟΣΜΟΣ5 λεπτά ago

Βραζιλία: Μεγάλο προβάδισμα Λούλα δείχνει νέα δημοσκόπηση – Πιθανή νίκη από τον πρώτο γύρο

ΚΟΣΜΟΣ25 λεπτά ago

ΗΠΑ: Απέρριψαν τον όρο της Ρωσίας να αρθούν οι κυρώσεις για να επιτρέψε τις εξαγωγές σιτηρών

ΕΛΛΑΔΑ36 λεπτά ago

Θεσσαλονίκη: Επεισόδια στο ΑΠΘ μεταξύ φοιτητών και αστυνομίας

ΚΟΣΜΟΣ44 λεπτά ago

Γερμανία: «Σιδηροδρομική γέφυρα» με την Ουκρανία για την εξαγωγή σιτηρών

ΕΛΛΑΔΑ55 λεπτά ago

e-ticket: Έρχονται οι πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες στις «πύλες» των ΜΜΜ

ΚΟΣΜΟΣ1 ώρα ago

Τέξας: Παιδικό μήνυμα με τουφέκι εφόδου είχε αναρτήσει η κατασκευάστρια του φονικού όπλου

ΕΛΛΑΔΑ1 ώρα ago

Χαμός στον αέρα: Τσακώθηκαν άγρια Βούλτεψη και Σβέρκος

ΚΟΣΜΟΣ1 ώρα ago

Μαντόνα: Ξεσπά για το μακελειό στο Τέξας – «Πώς είναι δυνατόν ένα 18χρονο αγόρι να αγοράσει όπλα χωρίς έλεγχο;»

ΕΛΛΑΔΑ2 ώρες ago

Αλεξανδρούπολη: Συνέλαβαν ανήλικο με σημαντική ποσότητα κοκαΐνης στην κατοχή του

ΚΟΣΜΟΣ2 ώρες ago

Λαβρόφ: Επικίνδυνη κλιμάκωση αν η Δύση προμηθεύσει την Ουκρανία με όπλα που μπορούν να χτυπήσουν ρωσικά εδάφη

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

Εφυγε από την ζωή ο Γιαννης Παπανικολαου από την Συκη Πηλιου

ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

Βόλος: Έφυγε από τη ζωή 30χρονη

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Ο ΤΖΟΝΑΘΑΝ ΧΑΡΤΝΕΤ ΤΟΥ ΜΑΣΤΕΡ ΣΕΦ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑΘΟ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΒΕΛΕΝΤΖΑΚΟΥ .

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Σε θρίλερ εξελίχθηκε το ταξίδι για Βολιώτες επιβάτες με το «Βέλος» μέχρι την Αθήνα

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην αγορά του Βόλου και στο «Βολωνάκι» για καφέ

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Θλίψη έχει σκορπίσει στην τοπική κοινωνία της Μαγνησίας και της Λάρισας ο θάνατος του τραγουδιστή δημοτικών τραγουδιών Γιάννη Γκόβαρη

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Θλίψη για τον θάνατο 58χρονο Βολιώτη

ηλικιωμένος
ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Βόλος: Ηλικιωμένος κατέρρευσε στη μέση του δρόμου

ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago

Γεωργία Μπίκα: «Ήταν νηφάλια και διαστρέβλωσε τα γεγονότα με ασύστολα ψεύδη» λέει η εισαγγελέας

ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago

Ανέλαβε υπηρεσία η Κατερίνα Σούρλα στο Νοσοκομείο του Βόλου

Δημοφιλή