ΚΟΣΜΟΣ
Ξεκινούν άμεσα τα έργα για την οικοδόμηση γέφυρας – ένωσης Σικελίας και ηπειρωτικής Ιταλίας

Τα έργα για την οικοδόμηση της γέφυρας που θα ενώσει το νησί της Σικελίας με την Καλαβρία, δηλαδή με την ιταλική χερσόνησο, πρόκειται να ξεκινήσουν πριν από το τέλος του καλοκαιριού, σύμφωνα με σημερινές ανακοινώσεις από το Υπουργείο Υποδομών της κυβέρνησης Μελόνι.
Το συνολικό κόστος του έργου είναι 13,5 δισεκατομμύρια ευρώ και η ολοκλήρωσή του προβλέπεται για το 2026. Το μήκος της γέφυρας θα ξεπερνά τα 3,6 χιλιόμετρα και για να καλύψει κανείς την απόσταση αυτή με αυτοκίνητο θα χρειάζεται ένα τέταρτο της ώρας. Οι δυο «πύργοι», στην αρχή και στο τέλος της γέφυρας, θα έχουν ύψος 399 μέτρων. Η συγκεκριμένη υποδομή σχεδιάστηκε για να μπορεί να αντέχει σε σεισμούς μέχρι και 7,7 βαθμών (δεδομένου ότι η περιοχή είναι σεισμογενής) και σε ανέμους ταχύτητας μέχρι και 200 χλμ. την ώρα.
Πρόκειται για προσωπικό «στοίχημα» του γραμματέα της Λέγκα και υπουργού Μεταφορών Ματέο Σαλβίνι, ο οποίος επέμεινε ιδιαίτερα στην αναγκαιότητα του έργου, με την λογική ότι -μεταξύ των άλλων- θα αυξήσει σημαντικά την απασχόληση (η σχετική πρόβλεψη αναφέρει ότι μπορεί να δημιουργηθούν μέχρι και 120.000 νέες θέσεις εργασίας) και θα φέρει πιο κοντά την Σικελία στην υπόλοιπη Ιταλία.
Η ιταλική αντιπολίτευση, από την μεριά της, εφιστά την προσοχή στον κίνδυνο παρείσδυσης εργολαβικών εταιριών που συνδέονται με την μαφία και υπογραμμίζει ότι θα έπρεπε να δοθεί προτεραιότητα σε δεκάδες άλλες υποδομές που χρειάζονται άμεσα ενίσχυση και συντήρηση, όπως για παράδειγμα στις σιδηροδρομικές συνδέσεις της Κάτω Ιταλίας. Οι υπεύθυνοι του σχεδίου εγγυώνται ότι «η γέφυρα της Μεσσίνας» πρόκειται να διαρκέσει τουλάχιστον δυο αιώνες, αλλά πολλές οικολογικές οργανώσεις απαντούν ότι το τίμημα, σε ό,τι αφορά την καταστροφή του περιβαλλοντικού πλούτου της περιοχής, θα είναι πολύ βαρύ.
Δεν έχει καθοριστεί ακόμη το ύψος των διοδίων που θα πρέπει να πληρώνουν οι οδηγοί. Το υπουργείο Μεταφορών διαβεβαιώνει όμως τους Ιταλούς ότι «οι τιμές θα είναι ανταγωνιστικές και εντελώς λογικές».
Η μεγαλύτερη γέφυρα στον κόσμο σε ό,τι αφορά την κατηγορία της, θα οικοδομηθεί με εθνικά και ευρωπαϊκά κονδύλια. Μέρος του ποσού, μάλιστα, πρόκειται να θεωρηθεί δαπάνη αμυντικού χαρακτήρα, από την στιγμή που θα διευκολύνει στρατηγικές οδικές συνδέσεις, σε περίπτωση πολέμου. Με τον τρόπο αυτό, η κυβέρνηση Μελόνι αναμένεται να μπορέσει να προσεγγίσει πιο εύκολα τον στόχο της διάθεσης του 5% του ΑΕΠ της χώρας, για αμυντικές δαπάνες.
Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber

-
ΕΛΛΑΔΑ21 ώρες ago
Κατεδαφίζεται το κτήριο που στέγαζε το ιστορικό εργοστάσιο της “Αλυσίδας” (Εικόνες & Βίντεο)
-
ΕΛΛΑΔΑ20 ώρες ago
Γυναίκα παλεύει με τον άνεμο στα γραφικά δρομάκια
-
VIDEO14 ώρες ago
Χρυσό «πεντάρι» στον Βόλο – Βολιώτης κέρδισε 100.000 ευρώ στο Τζόκερ
-
ΕΛΛΑΔΑ24 ώρες ago
Πάτρα: Διασωληνωμένη σε κρίσιμη κατάσταση η 14χρονη από τη Κεφαλονιά
-
ΕΛΛΑΔΑ21 ώρες ago
Έρχονται ισχυρές καταγίδες τις επόμενες ώρες, “καμπανάκι” Τσατραφύλλια για 7 περιοχές
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Ολονύχτια μάχη της Πυροσβεστικής με τη φωτιά στον Αμμόβουνο
-
ΣΤΟΙΧΗΜΑ15 ώρες ago
Στρατηγικές για επιτυχημένο παιχνίδι στο πόκερ: Συμβουλές για αρχάριους και προχωρημένους
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ώρες ago
Σάλος με τον αστυνομικό TikToker:”Άλλος άνθρωπος στο σπίτι είχε τα ναρκωτικά σε σημείο που ο εντολέας μου δεν γνώριζε” αναφέρει ο δικηγόρος του