LIFESTYLE
«Υποκλιθείτε»: H Ριάνα πουλάει έρωτα για τον Άγιο Βαλεντίνο
Η Ριάνα ξέρει να πουλά οτιδήποτε. Αφού ενημέρωσε το κοινό ότι δεν έχει καταναλώσει αλκοόλ εδώ και ένα χρόνο, η επιχειρηματίας, μητέρα δύο παιδιών και τραγουδίστρια Ριάνα αποφάσισε να πουλήσει εσώρουχα με την επωνυμία της Fenty, βάζοντας στόχο τις πωλήσεις και τις αισθήσεις.
Απροκάλυπτα σέξι και με τη χαρακτηριστική αυτοπεποίθηση που τη διακρίνει η Ριάνα μεταμορφώνεται στη Θεά του Έρωτα ως άλλος Άγιος Βαλεντίνος στη νέα καμπάνια της Savage X Fenty.
Στις λήψεις η Ριάνα φοράει κόκκινο σετ lingerie και απαιτεί από τους followers της να την «λατρέψουν».
«Ελάτε εδώ και αγαπήστε με» γράφει στη λεζάντα προωθώντας τη σειρά Loveline κρατώντας τόξο στο χέρι.
Η λεζάντα στο λογαριασμό της εταιρείας έχει πιο επιθετικό tone of voice.
«Υποκλιθείτε! Η βασίλλισα του Αγίου Βαλεντίνου είναι εδώ!» γράφει.
Ως άλλος Έρωτας, υποσχόμενη ηδονισμό και ζητώντας από το κοινό να αγοράσει ένα ακόμη προϊόν από τις πολλαπλές επιχειρηματικές της δραστηριότητες, η τραγουδίστρια και επιχειρηματίας Ριάνα δίνει σύνθημα για την εμπορική γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.
Η ανάρτηση έγινε (προφανώς) viral και έχει συγκεντρώσει σε λιγότερο από 21 ώρες περίπου 4 εκατομμύρια likes.
Η Ριάνα δεν μοιάζει να ενδιαφέρεται για άλλα charts. Η επιτυχία της ως επιχειρηματίας στη μόδα και τα καλλυντικά την έχουν δικαιώσει ως ένα όνομα που μπορεί να εξαργυρώσει με δυναμισμό όσα θέλει.
Μια σίγουρη δύναμη στο χώρο των επιχειρήσεων, η Ριάνα έχει επενδύσει στο σεξ, την ενδυνάμωση, τη διαφορετικότητα και τον ειλικρινή ερωτισμό για να κερδίσει τη μερίδα του λέοντος στην ισχυρή αγορά του Αγίου Βαλεντίνου.
Τώρα ας μιλήσουμε λίγο και για business.
Άγιος Βαλεντίνος σημαίνει πωλήσεις
Σύμφωνα με στοιχεία της Numerator, περισσότερο από το 60% των καταναλωτών γιόρτασαν τη γιορτή των ερωτευμένων (βλ. Άγιος Βαλεντίνος) το 2024 σηματοδοτώντας ποσοστό ανόδου κατά τέσσερις μονάδες σε σχέση με το 2023.
Ανάμεσα τους oι Gen Z και Μillennials που δεν αδιαφορούν για ακόμη μια ευκαιρία αγορών και υπηρεσιών -ποσοστά 66% και 64% αντίστοιχα.
Σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη γιορτή που μελέτησε η εταιρεία ερευνών, η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι η «κατάλληλη ευκαιρία για σχεδόν τέσσερις στους δέκα (39%) ‘εορτάζοντες’ να βγουν έξω για φαγητό».
Τα ευρήματα προέκυψαν από την έρευνα Holiday Preview 2024 της Numerator που διεξήχθη σε 5.132 καταναλωτές τον Ιανουάριο του 2024.
Σε αυτή η εταρεία θέλησε να σφυγμομετρήσει τις καταναλωτικές συνήθειες και τις προθέσεις αγοραστών από διαφορετικές ηλικιακές κατηγορίες.
Οι Millennials είναι πιο πιθανό να κάνουν δώρα (44%), οι Baby Boomers να διακοσμήσουν το χώρο τους (20%) και η Gen Z να βγει για ποτό (21%).
Σχεδόν όλοι (96%) σχεδιάζουν να κάνουν κάποια αγορά για τη ρομαντική γιορτή με τους περισσότερους να προτιμούν γλυκά (49%), και να ακολουθούν δώρα (47%), τρόφιμα (43%) και αλκοολούχα ποτά (17%).
H Ριάνα θα ήθελε όλοι να αγοράζουν εσώρουχα.
-
ΕΛΛΑΔΑ12 ώρες ago
Κόρινθος: Νεκρή 41χρονη που την αναζητούσε η οικογένειά της – Βρέθηκε κάτω από γέφυρα
-
LIFESTYLE15 ώρες ago
Λευτέρης Σουλτάτος: Ο σύζυγος της Βάσως Λασκαράκη μιλάει για το εγκεφαλικό που πέρασε
-
ΕΛΛΑΔΑ15 ώρες ago
Τροχαίο στα Χανιά: Ποιος τηλεφώνησε για να μην συλληφθεί ο μεθυσμένο οδηγός – Τι ερευνούν οι Αρχές
-
ΕΛΛΑΔΑ23 ώρες ago
Παγώνη: Σε έξαρση ιώσεις και λοιμώξεις – «Κυριαρχεί η γρίπη παντού»
-
LIFESTYLE15 ώρες ago
Οι δέκα αστικοί μύθοι που… ακόμα συνεχίζουμε να πιστεύουμε
-
ΕΛΛΑΔΑ12 ώρες ago
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο της Αθήνας – Σύγκρουση οχημάτων στη Βασ. Σοφίας
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Νέα ανάρτηση Καρυστιανού προς Μητσοτάκη: «Δεν γνωρίζατε το παρελθόν του κ. Τασούλα;»
-
ΑΘΛΗΤΙΚΑ22 ώρες ago
Ελίασον: «Παρακαλώ σταματήστε να διαδίδετε ψευδείς ειδήσεις»