Connect with us

OIKONOMIA

Zero Hunger: Προσοχή στα τρόφιμα… και στην παραγωγή

Published

on

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Οι πολεμικές συγκρούσεις, οι οικονομικές κρίσεις, τα ακραία καιρικά φαινόμενα, η πανδημία του κοροναϊού και η επακόλουθη κρίση, έχουν φέρει στο προσκήνιο την επισιτιστική κρίση, ενώ την ίδια στιγμή, το ένα τρίτο των παραγόμενων τροφίμων στον πλανήτη καταλήγει στα σκουπίδια.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ο αριθμός των ανθρώπων οι οποίο βρίσκονται αντιμέτωποι με επισιτιστική ανεπάρκεια υπολογίζεται, σύμφωνα με μελέτες, αυξήθηκε κατά 20% φθάνοντας τον περασμένο χρόνο τα 193 εκατομμύρια –δηλαδή σχεδόν 40 εκατομμύρια άνθρωποι περισσότεροι σε σχέση με το 2020.

Ακόμη, 236 εκατ.  βρίσκονταν υπό συνθήκες πίεσης, στο κατώφλι της οξείας πείνας και 26 εκατ. παιδιά υπέφεραν από υποσιτισμό.

Ενδεικτικό της κατάστασης που σήμερα έχει διαμορφωθεί στη σκιά του πολέμου, είναι το γεγονός, ότι στην πρόσφατη Σύνοδο των υπουργών Εξωτερικών στον ΟΗΕ, τόσο οι υπουργοί όσο και ο γγ Αντόνιο Κουντέρες μίλησαν για τον ορατό κίνδυνο λιμού σε δεκάδες κράτη και περαιτέρω επιδείνωσης της όλης κατάστασης, με ότι αυτό συνεπάγεται και για τις δυτικές λεγόμενες χώρες.

Παγκοσμίως, ένας στους εννέα ανθρώπους στον κόσμο (795 εκατομμύρια) υποσιτίζεται. Η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων που πεινάνε στον κόσμο ζει σε αναπτυσσόμενες χώρες, όπου το 12,9% του πληθυσμού υποσιτίζεται.

Η διατροφική ασφάλεια των χωρών με την εξασφάλιση επαρκών τροφίμων μέσω της τοπικής παραγωγής ήρθε ξανά στο προσκήνιο και εντάσσεται στα στρατηγικά σχέδια των χωρών.

Η μελλοντική ανάγκη αύξησης της παραγωγής τροφίμων λόγω του υπερπληθυσμού κατά 60% μέχρι το 2050, δηλαδή στην επόμενη μόλις γενιά, αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά και άμεσα την παραγωγή, μεταποίηση και διακίνηση των τροφίμων.

Σπατάλη τροφίμων

Η σπατάλη τροφίμων αποτελεί αναγνωρισμένο πρόβλημα, το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει μεγαλύτερη πολιτική και κοινωνική σημασία. Το πρόβλημα αυτό, δυστυχώς προκύπτει σε κάθε κρίκο της αλυσίδας εφοδιασμού τροφίμων, κατά τα στάδια της παραγωγής, της μεταποίησης, της εμπορίας και της κατανάλωσής τους.

Παγκοσμίως, σπαταλάται ή χάνεται το ένα τρίτο περίπου των τροφίμων που παράγονται για ανθρώπινη κατανάλωση γεγονός που συνεπάγεται με οικονομικό και περιβαλλοντικό κόστος.

Σύμφωνα, μάλιστα, με εκτίμηση των Ηνωμένων Εθνών, το ετήσιο οικονομικό και περιβαλλοντικό κόστος της σπατάλης τροφίμων παγκοσμίως ανέρχεται σε περίπου 1,7 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Επιτακτική η ανάγκη μείωσης της σπατάλης

Η ανάγκη μείωσης της σπατάλης των τροφίμων καθίσταται επιτακτικότερη, αν λάβουμε υπόψη ότι η παγκόσμια ζήτηση για τρόφιμα αναμένεται να αυξηθεί σε 60% (αύξηση πληθυσμού και εισοδήματος, αλλαγές καταναλωτικών προτύπων, FAO).

Κατά συνέπεια, απαιτείται συντονισμός όλων των εμπλεκομένων φορέων, βελτίωση της νομοθεσίας και των πολιτικών που θα περιορίσουν την σπατάλη των τροφίμων αλλά και θα συμβάλλουν στην αναδιανομή των πλεονασμάτων τροφίμων, ευαισθητοποίηση, αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών, ανταλλαγή καλών πρακτικών, βελτιώσεις στον τομέα της εστίασης (χρήση ως ζωοτροφές, κομποστοποίηση, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας).

Η διπλή πρόκληση

Την ίδια στιγμή, οι αγρότες έχουν να αντιμετωπίσουν μια διπλή πρόκληση. Να καλλιεργούν και να παράγουν ποιοτικά τρόφιμα και στις αναγκαίες ποσότητες και ταυτόχρονα να προστατεύουν τη φύση και να διαφυλάσσουν τη βιοποικιλότητα.

Τα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας είναι αποκαλυπτικά: Περίπου 500 εκατομμύρια μικρές φάρμες παγκοσμίως παρέχουν το 80% της τροφής που  καταναλώνεται σε μεγάλο μέρος του αναπτυσσόμενου κόσμου.

Στην ΕΕ υπάρχουν περίπου 10 εκατομμύρια γεωργικές εκμεταλλεύσεις και 22 εκατομμύρια άνθρωποι εργάζονται σε τακτική βάση στη γεωργία. Παράγουν μια εντυπωσιακή ποικιλία άφθονων, οικονομικά προσιτών, ασφαλών και ποιοτικών προϊόντων.

Η Ελλάδα

Κάθε χρόνο τα ελληνικά νοικοκυριά πετούν 1.000.000 τόνους τρόφιμα, ποσότητα που αναλογεί σε 98,2 κιλά τρόφιμα, ανά πολίτη.

Την ίδια στιγμή 1,4 εκατ. άτομα ήτοι 12,9% του πληθυσμού είναι αντιμέτωπα με επισιτιστική ανασφάλεια.

Βρισκόμαστε στην 3η χειρότερη θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την ορθή κατανόηση (μόλις 22% των πολιτών) της ένδειξης «ημερομηνία ανάλωσης κατά προτίμηση πριν από».

Παραγωγή vs Πείνας

Η εξάλειψη της πείνας παράλληλα με βελτίωση της διατροφής, επίτευξη επισιτιστικής ασφάλειας και προώθηση της βιώσιμης και ανθεκτικής στο κλίμα γεωργίας είναι ένας φιλόδοξος στόχος. Η αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος απαιτεί ισχυρές πολιτικές, συνεργασίες και υπεύθυνη στάση.

Παραγωγοί και αγροτικές επιχειρήσεις μπορούν να εφαρμόσουν βιώσιμες γεωργικές πρακτικές για να αυξήσουν την ανθεκτικότητα του τομέα.

Είναι ώρα να ξανασκεφτούμε το πώς καλλιεργούμε, μοιραζόμαστε και καταναλώνουμε την τροφή μας. Αν αξιοποιηθούν σωστά, η γεωργία, η δασοπονία και η αλιεία, τότε θα μπορέσουν να παράσχουν θρεπτική τροφή για όλους και να δημιουργήσουν εισοδήματα, στηρίζοντας έτσι την ανθρωποκεντρική ανάπτυξη της περιφέρειας και προστατεύοντας ταυτόχρονα το περιβάλλον.

Χρειάζεται βαθιά αλλαγή στο παγκόσμιο σύστημα τροφίμων και γεωργίας, αν θέλουμε να σιτίσουμε τα 795 εκατομμύρια ανθρώπους που πεινάνε σήμερα και τα επιπλέον 2 δισεκατομμύρια που αναμένονται να φτάσουν μέχρι το 2050.

Ο τομέας των τροφίμων και της γεωργίας προσφέρει λύσεις-κλειδιά για την ανάπτυξη ενώ διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην εξάλειψη της πείνας και της φτώχειας.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

OIKONOMIA

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Νέες καταγγελίες – Εργοδότες την εφαρμόζουν όπως τους βολεύει

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται από την 1η Ιουλίου, ωστόσο οι καταγγελίες από εργαζόμενους πληθαίνουν μέρα με τη μέρα.

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας βρίσκεται σε ισχύ από την αρχή του Ιουλίου, αλλά όσο περνούν οι μέρες πληθαίνουν οι καταγγελίες στα σωματεία και τις Επιθεωρήσεις Εργασίας για καταστρατηγήσεις και αυθαιρεσίες των εργοδοτών.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

«Επιτήδειοι» αναζητούν τρόπους να μην καταβάλλουν τις υπερωρίες στους εργαζόμενους και να τους εξαναγκάσουν να συμφωνήσουν και οι ίδιοι σε αυτό.

«Δεν έχει να κάνει με τον κακό ή καλό εργοδότη. Η Ψηφιακή Κάρτα είναι ένα εργαλείο στα χέρια της εργοδοσίας, όχι στα χέρια του εργαζόμενου», είπε μιλώντας στην ΕΡΤ η πρόεδρος του Συλλόγου Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας, Ντίνα Γκογκάκη.

Παραδείγματα αυθαιρεσίας

«Η εφαρμογή της από τους εργοδότες γίνεται όπως τους βολεύει», είπε η κ. Γκογκάκη. Ενδεικτικά παραδείγματα, σύμφωνα με όσα καταγγέλλει ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθηνών, είναι:

  • Οδηγίες σε εργαζόμενους που πιάνουν δουλειά στις 05:00 να χτυπάνε την κάρτα τους στις 06:00 για να μην φανεί η μία ώρα νυχτερινής απασχόλησης.
  • Προϊστάμενοι ταμείων ζητούν από τις ταμίες να «χτυπήσουν» την κάρτα τους ακριβώς στις 21:00, ενώ ακόμη βρίσκονταν στο πόστο τους και εξυπηρετούσαν πελάτες.
  • Υπενθύμιση σε ωρομίσθιους εργαζόμενους που δουλεύουν 8ωρο να μην ξεχάσουν να «χτυπήσουν» την κάρτα τους στο 4ωρο.
  • Επιβολή σε υπαλλήλους ηλεκτρονικών παραγγελιών να «χτυπάνε» την κάρτα τους είτε έχουν τελειώσει την παραγγελία είτε όχι αλλά να συνεχίζουν κανονικά την εργασία τους.
  • Καλέσματα για εργασία στο ρεπό αλλά με οδηγία να μη «χτυπήσουν» κάρτα.

«Το Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας είναι απαξιωμένο και υποστελεχωμένο. Η απάντηση που παίρνουν οι εργαζόμενοι που καταγγέλλουν τέτοια περιστατικά είναι «παιδιά δεν προλαβαίνουμε». Εάν η καταγγελία γίνει σήμερα θα ελεγχθεί, στην καλύτερη περίπτωση, μετά από ένα ή ενάμιση μήνα», σημείωσε.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading

OIKONOMIA

AEGEAN: Επιστρέφει στις κερδοφόρες χρήσεις το 2022

Published

on

By

Whats App

Μπείτε στην ομάδα μας στο WhatsUP και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Μοιράσου το αρθρο!

Για την πρώτη κερδοφόρα χρήση μετά την πανδημία έχει χαράξει πορεία πτήσης η AEGEAN το 2022. Τα υψηλά ποσοστά ανάκαμψης του ελληνικού τουρισμού δημιουργούν θετικές προοπτικές, ενώ ήδη από τον Μάιο κάθε μήνα οι προπωλήσεις εισιτηρίων είναι υψηλότερες και από τα επίπεδα του 2019, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις για το εφετινό καλοκαίρι.

Viber

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της AEGEAN, κ. Δημήτρης Γερογιάννης, κατά τη σημερινή τακτική Γενική Συνέλευση, οι θετικές τάσεις ξεκίνησαν από τον Απρίλιο, με τις πληρότητες σήμερα να προσεγγίζουν τα προ πανδημίας επίπεδα και η επιβατική κίνηση κινείται περίπου κατά 10% χαμηλότερα από το 2019, ενώ τον Ιούνιο διακινήθηκαν 1,3 εκατ. επιβάτες.

«Οι στέρεες βάσεις, η προσαρμοστικότητα και η αντοχή που επιδείξαμε στη διαχείριση και αυτής της κρίσης, οι επιδόσεις και η επάρκεια χρηματοοικονομικής ρευστότητας, αλλά και ο επαγγελματισμός και οι δυνατότητες των εργαζομένων μας αποδεικνύουν την ανθεκτικότητα και επιτρέπουν τη δυναμική ανάπτυξη για τον Όμιλο», σχολίασε ο κ. Γερογιάννης, κάνοντας μια σύντομη αποτίμηση του προηγούμενου έτους.

Έχοντας ξεκινήσει την επιστροφή της στην κανονικότητας, την καλοκαιρινή περίοδο του 2021, το τρίτο τρίμηνο του 2021 η AEGEAN κατέγραψε για πρώτη φορά οργανική κερδοφορία. Σημειώνεται δε ότι το 70% των συνολικών πωλήσεων της περσινής χρονιάς πραγματοποιήθηκε το διάστημα Ιούνιος – Οκτώβριος. Έτσι, η εταιρεία κατάφερε σε ετήσια βάση να ανακτήσει το 65% περίπου της επιβατικής κίνησης, προσφέροντας το 78% της πτητικής της δραστηριότητας (σε αριθμό πτήσεων) σε σχέση με το 2019.

Σε καλύτερη θέση από τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές

Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα της περσινής χρήσης, ο πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, τόνισε πως, αν και προφανώς κανείς δεν είναι χαρούμενος όταν καταγράφει ζημίες, «το λειτουργικό αποτέλεσμα της ζημίας 72,5 εκατ. μεταφράζεται σε ένα ποσοστό 10,5% επί του τζίρου μας. Είναι το χαμηλότερο ποσοστό επί του κύκλου εργασιών μεταξύ των εισηγμένων αεροπορικών εταιρειών της Ευρώπης. Αυτό δείχνει ότι η εταιρεία για άλλη μια φορά αντιμετωπίζει τις κρίσεις με επάρκεια κι ανθεκτικότητα, σε σχέση με το βάθος της κρίσης και σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό».

Σημειώνεται ότι το 2021 οι ζημίες προ φόρων σε οργανική συγκρίσιμη βάση ανήλθαν σε 72,5 εκατ. ευρώ, σημαντικά περιορισμένες από τις αντίστοιχες του 2020 ύψους 296,8 εκατ. ευρώ.

«Καθόλη τη χρονιά δουλέψαμε με τους ίδιους εντατικούς ρυθμούς για να διασφαλίσουμε τις συνθήκες επανόδου σε όλα τα επίπεδα δραστηριότητας. Το 2021 η AEGEAN πέρα από την αποτελεσματική αξιοποίηση του δικτύου και του στόλου, όταν οι συνθήκες το επέτρεπαν, ενίσχυσε την κεφαλαιακή της επάρκεια και υπήρξε ιδιαίτερα ανταγωνιστική στη διαχείριση του κόστους της», τόνισε ο κ. Γερογιάννης.

Βελτιωμένα έσοδα ανά πτήση συγκριτικά και με το 2019

Για την εφετινή χρονιά, οι θετικές τάσεις άρχισαν να σημειώνονται από τον Απρίλιο, που ήταν και ο πρώτος μήνας που η αεροπορική εταιρεία ξεπέρασε σε εισπράξεις τον αντίστοιχο μήνα του 2019. Μέσα στον Μάιο μετέφερε πάνω από 1 εκατ. επιβάτες και τον Ιούνιο 1,3 εκατ.

«Η τάση αυτή δείχνει ότι θα επιτύχουμε σημαντική αύξηση του εσόδου ανά πτήση, πράγμα απαραίτητο σε αυτό το έντονα πληθωριστικό περιβάλλον για τις αεροπορικές εταιρείες. Σήμερα, το καύσιμο έχει υπερδιπλάσιο κόστος, αυξημένο κατά 120% σε σχέση με το 2019, ενώ βάρη προσθέτει κυρίως για τις ευρωπαϊκές αεροπορικές η σημαντική υποχώρηση του ευρώ έναντι του δολαρίου. Διότι τα κόστη μας για μισθώσεις, ανταλλακτικά και φυσικά καύσιμα είναι σε δολάριο», σημείωσε ο κ. Βασιλάκης. H βελτίωση του εσόδου ανά πτήση θα καλύψει ένα μέρος του αυξημένου αυτού κόστους, τροφοδοτώντας την αισιοδοξία ότι το 2022 θα είναι η πρώτη κερδοφόρα χρήση για την AEGEAN.

Μικρή καθυστέρηση στις νέες παραλαβές από την Airbus

Μέσα στην περασμένη χρονιά, η AEGEAN επιτάχυνε την  επένδυση στην ανανέωση του στόλου της, τόσο με περισσότερες παραδόσεις αεροσκαφών για τα επόμενα δύο έτη από τη μεγάλη παραγγελία των νέων Airbus, όσο και με την αναδιάρθρωση του στόλου ελικοφόρων, εισάγοντας νέο τύπο αεροσκαφών στον στόλο (ATR-72) με ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς όρους μίσθωσης και συντήρησης. Παράλληλα, προσέθεσε στις υπηρεσίες που προσφέρει WiFi, ενώ αναβάθμισε το business lounge στη Θεσσαλονίκη και δημιούργησε νέο lounge στην extra Schengen περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας.

Η κρίση της πανδημίας και οι επιπτώσεις της στην αλυσίδα εφοδιασμού, αλλά και οι συνέπειες της νέας ενεργειακής κρίσης, έχουν φέρει μια μικρή καθυστέρηση σε όλη την αλυσίδα παραγωγής νέων αεροσκαφών. Αυτό έχει συνέπειες προφανώς και στους χρόνους παράδοσης. Για την εφετινή χρονιά, προβλέπονται συνολικά 12 παραλαβές. Τα 4 πρώτα αεροσκάφη έχουν ήδη φτάσει, όμως για τα επόμενα 4 η καθυστέρηση κυμαίνεται σε 2-3 μήνες, όπως εξήγησε ο κ. Βασιλάκης.

Σε κάθε περίπτωση, η σταδιακή βελτίωση του μείγματος των αεροσκαφών, κάνει δυνατή την αύξηση και της χωρητικότητας, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει για την εφετινή καλοκαιρινή περίοδο. «Συνεχίζουμε τη σταδιακή επαναφορά χωρητικότητας προσθέτοντας νέους προορισμούς και αυξημένες συχνότητες σύνδεσης στο δίκτυο εσωτερικού και εξωτερικού, στηρίζοντας κάθε προσπάθεια για διαφοροποίηση και διάχυση του  τουριστικού προϊόντος σε περισσότερες περιοχές ενώ επενδύουμε και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου», σημείωσε ο κ. Γερογιάννης.

Περισσότερα Εδω

Facebook

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Google News

Ακολουθήστε το astratv.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

Μπείτε στην ομάδα μας στο Discord και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Μπείτε στην ομάδα μας στο Telegram και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Advertisement
Advertisement

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά και μοιράζεστε τα δεδομένα σας μόνο με τρίτα μέρη που καθιστούν δυνατή αυτή την υπηρεσία. Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.
OIKONOMIA1 λεπτό ago

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Νέες καταγγελίες – Εργοδότες την εφαρμόζουν όπως τους βολεύει

ΚΟΣΜΟΣ2 λεπτά ago

Τόνι Μπλερ: Επιστροφή στη βρετανική πολιτική σκηνή εκ του παρασκηνίου

ΘΕΣΣΑΛΙΑ3 λεπτά ago

Παραμένουν υψηλά τα νούμερα των νέων κρουσμάτων κορωνοϊού στη Λάρισα

A.E.Λ.5 λεπτά ago

«Εν αναμονή νέου τεχνικού επιτελείου και λοιπών καταστάσεων…»

ΠΟΛΙΤΙΚΗ12 λεπτά ago

Η τουρκική παραβατικότητα στην ατζέντα της συνάντησης Δένδια με Αμερικανούς βουλευτές

ΕΛΛΑΔΑ13 λεπτά ago

Θεσσαλονίκη: Διάρρηξη με λεία «μαμούθ» σε κοσμηματοπωλείο – Δείτε βίντεο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ20 λεπτά ago

Τον “σερβιτόρο” Σουρλή ανακοίνωσε η Φορτούνα Σιτάρντ (video)

OIKONOMIA22 λεπτά ago

AEGEAN: Επιστρέφει στις κερδοφόρες χρήσεις το 2022

ΚΟΣΜΟΣ23 λεπτά ago

Economist: «Η πτώση του κλόουν» – Το εξώφυλλο που «σφάζει» τον Μπόρις Τζόνσον

ΘΕΣΣΑΛΙΑ24 λεπτά ago

Παρηγορητική αγγειοχειρουργική επέμβαση σε ογκολογικό ασθενή στο ΙΑΣΩ Θεσσαλίας

COVER STORY4 ημέρες ago

Στην παραλία Κεχρια Σκιαθου ο Σακης Ρουβάς

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Σοκ στον Βόλο- Σκοτώθηκε 14χρονο κορίτσι -Έπεσε στο μπάνιο του σπιτιού της

ΜΑΓΝΗΣΙΑ7 ημέρες ago

Πέθανε ο 53χρονος Κωνσταντίνος Ντάκης από Βόλο

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

50χρονη από Πτελεό είπε ψέματα και ..αναστάτωσε ολόκληρο χωριό!

ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

Βόλος-Πέθανε ο Δημήτρης Πανανός σε ηλικία 72 ετών.

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Πέθανε ο έμπορος αυτοκινήτων Γιάννης Μέκκας από τον Βόλο

ΜΑΓΝΗΣΙΑ2 ημέρες ago

Ο Αντωνης Ρεμος στην Σκιαθο απολαμβάνει τις διακοπές του

ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ημέρες ago

Στα δικαστήρια Βόλου συνοδεία αστυνομικών οδηγήθηκε για τρίτη φορά σε δύο εβδομάδες 29χρονος

ΜΑΓΝΗΣΙΑ4 ημέρες ago

Ο Αντωνης Ρέμος απόλαυσε το μπάνιο του στην Μηλινα

ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ημέρες ago

Αυτός είναι ο Bολιώτης προπονητής kick boxing που κατηγορείται για ασέλγεια σε βάρος 15χρονης μαθήτριάς του

Δημοφιλή