AUTO-MOTO
Alpine A290: Στην «hot» πλευρά της ηλεκτροκίνησης
Μετά την πρεμιέρα του αναγεννημένου ηλεκτρικά Renault 5, η γαλλική φίρμα ετοιμάζει την έκδοση επιδόσεών του η οποία θα φέρει την υπογραφή της Alpine και σύμφωνα με τις συστάσεις θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στον 24ωρο αγώνα του Le Mans στις 13 Ιουνίου όπου η Alpine συμμετέχει και αγωνιστικά.
Τo Α290 όπως ονομάζεται θα «αναμειχθεί» στη συνέχεια με το ολοένα αυξανόμενο πλήθος των ηλεκτρικών «hot-hatch» διεκδικώντας το δικό του μερίδιο ανάμεσα σε προτάσεις όπως το άρτι αφιχθέν VW ID.3 GTX, το Abarth 500e, το MG4 X Power και το υπό εξέλιξη ηλεκτρικό MINI Cooper JCW.
Στο προκείμενο, το A290 θα μοιραστεί πολλά από τα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά με το Renault 5 E-Tech, ξεκινώντας από την πλατφόρμα AmpR Small σε μια βελτιωμένη εκδοχή της με την φροντίδα της Alpine. Στα αναθεωρημένα χαρακτηριστικά θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η αναβαθμισμένη ανάρτηση, το νέο σύστημα πέδησης και, φυσικά, περισσότερη ισχύς.
Βάσει των ακόμα καμουφλαρισμένων λήψεων που έδωσε στη δημοσιότητα η γαλλική φίρμα, το A290 θα διατηρήσει την σχεδιαστική γραφή του R5, εμπλουτισμένη με ορισμένα στοιχεία τα οποία θα αναλάβουν να στοιχειοθετήσουν τον χαρακτήρα επιδόσεων.
Σε αυτά συγκαταλέγονται τα αυξημένα μετατρόχια, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στα πλευρά του μπροστινού προφυλακτήρα, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τροχοί ανάλογοι του αντίστοιχου πρωτότυπου που προηγήθηκε από όπου επίσης προέρχονται τα φώτα ομίχλης με το μοτίβο «Χ».
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ένα spoiler στην οροφή και παρόλο που τα πίσω φωτιστικά σώματα καλύπτονται από χιόνι, προδιαγράφονται αναθεωρημένα σε σχέση με του R5. Το παζλ συμπληρώνεται από την παρουσία ενός σαφώς πιο επιθετικού αεροδυναμικού διαχύτη.
Η γαλλική φίρμα δίνει και μια γεύση από το εσωτερικό όπου ξεχωρίζει το επίπεδο στο κάτω τμήμα τιμόνι με ένα μπλε επιλογέα για το σύστημα ανάκτησης, ένα διακόπτη OV που ενεργοποιεί την λειτουργία overboost και τον επιλογέα για τα προγράμματα οδήγησης.
Σε ό,τι αφορά το «hardware», το A290 θα εφοδιάζεται με ένα μόνο ηλεκτρικό μοτέρ αλλά ισχυρότερο χωρίς προς το παρόν να έχουν δοθεί στη δημοσιότητα τα σχετικά στοιχεία. Η μπαταρία θα είναι αυτή των 52 kWh αν και δεδομένα η αυτονομία θα είναι μειωμένη σε σχέση με τα 400 χλμ. που προσφέρει η «απλή» έκδοση του R5 με την αντίστοιχη μπαταρία.
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ18 ώρες ago
Σοκ έφυγε απο την ζωή ο Γιάννης Κατουνης στην Σκιαθο
-
ΕΛΛΑΔΑ17 ώρες ago
Πρωταθλητής Ελλάδας ο ΠΑΟΚ – Σείστηκε η Τούμπα και μαζί της ολόκληρη η Βόρεια Ελλάδα
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ16 ώρες ago
Έπαιξε μπάσκετ με αμαξίδιο ο Κασσελάκης, μαζί με τον Παππά – «Άνθρωποι με ψυχή, άνθρωποι ορατοί»
-
ΕΛΛΑΔΑ17 ώρες ago
Δυσοίωνη εκτίμηση Συνολάκη: Ένα κομμάτι της Δήλου θα βυθιστεί μετά από 50 χρόνια
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ9 ώρες ago
Ινδία: Πρέπει να δημιουργήσει 115 εκατομμύρια θέσεις εργασίας έως το 2030
-
ΕΛΛΑΔΑ20 ώρες ago
Σύρος: Καταρρέει φάρος με ιστορία 190 ετών
-
ΕΛΛΑΔΑ16 ώρες ago
Λαμία: Στάχτες το εργοστάσιο με τα γεύματα που δηλητηρίασαν δεκάδες μαθητές – Συγκλονιστικές εικόνες από drone
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ14 ώρες ago
Κάλεσμα ΣΥΡΙΖΑ στην απεργία της ΑΔΕΔΥ στις 21 Μαΐου