ΕΛΛΑΔΑ
Αυτός είναι ο συνολικός χάρτης δρομολογίων της δημοτικής συγκοινωνίας
Διαβάστε: Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ της Αθήνας τα Χριστούγεννα: Όλα τα δρομολόγια
Ο δήμαρχος Αθηναίων, συγκεκριμένα, δήλωσε: «Σκοπός μας είναι να αποκτήσει η Αθήνα τη δική της δημοτική συγκοινωνία. Το προτεινόμενο δίκτυο θα συμβάλλει σημαντικά στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης. Βασίζεται σε τεκμηριωμένη μελέτη και σχεδιάστηκε για να κάνει τη ζωή των Αθηναίων πιο απλή και να μειώσει την εξάρτηση από το Ι.Χ.. Δημιουργούμε ένα σύγχρονο, φιλικό και συμπληρωματικό σύστημα μετακινήσεων, το οποίο αφορά κάθε Αθηναίο πολίτη. Θέλουμε να συνδέσουμε όλες τις γειτονιές της πόλης. Η Δημοτική Συγκοινωνία αποτελεί εργαλείο κοινωνικής συνοχής, περιβαλλοντικής ευθύνης και ισότιμης πρόσβασης στην πόλη. Μια ουσιαστική παρέμβαση που βελτιώνει την καθημερινότητά μας».
Από την πλευρά της, η αντιδήμαρχος Αστικής Αναζωογόνησης και Ανθεκτικότητας, Μάρω Ευαγγελίδου, τόνισε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που, μέσα στα πρώτα δύο έτη δημαρχίας Δούκα, προωθούμε τη δημιουργία Δημοτικής Συγκοινωνίας, ένα διαχρονικό και πρωτοπόρο αίτημα για τον Δήμο. Οι γραμμές συμπληρώνουν το υπάρχον ακτινωτό δίκτυο με κυκλικές διαδρομές και υπηρετούν τη βιώσιμη κινητικότητα και το όραμά μας για “Ανοιχτές Γειτονιές των 15 λεπτών”».
Αθήνα: Επτά γραμμές, 72,57 χλμ. και 291 στάσεις
Ο δήμος Αθηναίων, λοιπόν, ενέκρινε τη μελέτη, ως εκ τούτου σειρά θα πάρουν ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) και το υπουργείο Μεταφορών. Το σχέδιο είναι οπωσδήποτε μεγαλεπήβολο. Εξάλλου, το προτεινόμενο δίκτυο δημοτικής συγκοινωνίας του δήμου Αθηναίων (ΔΣΔΑ) αποτελείται από επτά γραμμές, συνολικού μήκος 72,57 χιλιομέτρων και 291 στάσεων. Προβλέπει παρουσία της Δημοτικής Αστικής Συγκοινωνίας σε καθεμία από τις 7 δημοτικές κοινότητες του Δήμου Αθηναίων. Κάθε Γραμμή συνδέει τουλάχιστον 2 γειτονικές Δημοτικές Κοινότητες. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η σύνδεση των γειτονιών μεταξύ τους, καθώς και με τοπικούς πόλους έλξης, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται σημαντικοί κόμβοι μετεπιβίβασης, όπως οι σταθμοί του Μετρό.
Κατά το σχεδιασμό έχει καταβληθεί η μέγιστη δυνατή προσπάθεια για ελαχιστοποίηση των απαιτούμενων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων. Η Δημοτική Συγκοινωνία έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να λειτουργεί συμπληρωματικά με το δίκτυο του ΟΑΣΑ (ΗΣΑΠ, Μετρό, ΟΣΥ). Πριν από την έναρξη των εργασιών εκπόνησης της Μελέτης, υπήρξε στενή συνεργασία με τις Δημοτικές Κοινότητες, από τις οποίες ζητήθηκε η κατάθεση απόψεων και προτάσεων. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, η μελέτη θα πρέπει να εγκριθεί από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) και το Υπουργείο Μεταφορών.
-
ΕΛΛΑΔΑ12 ώρες agoΓνωστός επιχειρηματίας αυτοπυροβολήθηκε και έπεσε νεκρός
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ23 ώρες agoΑποχώρησε από το Κίνημα Δημοκρατίας η Κυριακή Μάλαμα – «Δεν παραβιάστηκε καμία ιδρυτική μας αρχή» δηλώνει ο Κασσελάκης
-
ΚΟΣΜΟΣ21 ώρες agoΥΠΕΞ Ισραήλ: Ο «νόμος της επιστροφής» του 1950 θα προστατεύσει από τον αντισημιτισμό
-
ΕΛΛΑΔΑ14 ώρες agoΣυνεχίζουν τα μπλόκα οι αγρότες: Τρακτέρ στις σήραγγες των Τεμπών
-
ΚΟΣΜΟΣ7 ώρες agoΚίνα: Η κατάσχεση πλοίων από τις ΗΠΑ συνιστά «σοβαρή παραβίαση» του διεθνούς δικαίου
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ4 ώρες agoΠεριορισμένες επενδυτικές κινήσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια – Νέα ρεκόρ για τα πολύτιμα μέταλλα, πλησιάζει τα 4.500 δολάρια ο χρυσός
-
ΑΘΛΗΤΙΚΑ10 ώρες agoΣταμολάμπρου: «Μετρούσα μία-μία τις μέρες να επιστρέψω-Έμαθα να ακούω το σώμα μου»
-
ΚΟΣΜΟΣ4 ώρες agoΠέθανε ο τραγουδιστής του “Driving Home for Christmas” Κρις Ρία







