ΒΟΛΟΣ
Aσθενείς βαθμολόγησαν με άριστα ιατρικές υπηρεσίες και αιμοδοσία για το Νοσοκομείο Βόλου

Οι ίδιοι οι ασθενείς που είναι οι βασικοί χρήστες έδωσαν το πιο ηχηρό μήνυμα εμπιστοσύνης και στήριξης στο Νοσοκομείο Βόλου, το οποίο αξιολογήθηκε με άριστα για τις ιατρικές του υπηρεσίες.
Οι γιατροί και οι υγειονομικοί βρέθηκαν στην «πρώτη γραμμή» της αναγνώρισης, αποσπώντας την υψηλότερη βαθμολογία για την ποιότητα, την αφοσίωση και την ανθρώπινη φροντίδα που προσφέρουν καθημερινά.
Στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών Υγείας και σύμφωνα με τον συνολικό σχεδιασμό του Υπουργείου Υγείας, πραγματοποιήθηκε η πρώτη μέτρηση ικανοποίησης των ασθενών που νοσηλεύτηκαν σε τρεις κλινικές του Νοσοκομείου Βόλου (Β’ Παθολογική, Οφθαλμολογική και ΩΡΛ) την περίοδο Μαρτίου-Μαΐου 2025.
Η έρευνα έγινε μέσω ερωτηματολογίων, με την επιστημονική ευθύνη της Διευθύντριας Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, και αφορούσε ποιοτικούς δείκτες φροντίδας και εξυπηρέτησης.
Η πλειοψηφία των ασθενών εξέφρασε πολύ υψηλά επίπεδα ικανοποίησης, με μέσο όρο βαθμολογίας που φτάνει στο 5. Το Νοσοκομείο Βόλου αναδεικνύεται ότι παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες υγείας, οι οποίες αποτυπώνονται θετικά στις εμπειρίες των ασθενών. Ωστόσο, εντοπίζονται περιθώρια βελτίωσης στην ποιότητα και παρουσίαση της σίτισης και στον χρόνο αναμονής για εξετάσεις.
Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 158 ασθενείς. Το 44% ήταν άνδρες και το 56% γυναίκες. Το 91% ήταν ηλικίας ≥50 ετών, ενώ μόλις το 9% κάτω από 50 ετών.
Ανά κλινική, οι ασθενείς είχαν νοσηλευτεί σε ποσοστό 53% στη Β΄ Παθολογική, σε ποσοστό 21% στην Οφθαλμολογική και 26% στον ΩΡΛ. Η μέση διάρκεια νοσηλείας ήταν 4 ημέρες.
Ο «καθρέφτης» των απαντήσεων
Η εικόνα που προκύπτει από τα αποτελέσματα είναι άκρως θετική. Οι ασθενείς εμφανίζονται σχεδόν ομόφωνα ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, με μέσο όρο βαθμολογίας που φτάνει το 5.
Πιο συγκεκριμένα ανά τομέα η «βαθμολογία» έχει ως εξής:
*Υποδοχή & διαμονή: Οι ασθενείς έδωσαν μ.ο. 4,9, με ιδιαίτερα θετικές αναφορές στην καθαριότητα (4,8) και μικρότερη αλλά πάντα πολύ υψηλή βαθμολογία στη σίτιση (4,7).
*Ιατρική παρακολούθηση: Εξίσου εντυπωσιακή βαθμολογία με μ.ο. 4,9, χάρη στη συνεχή υποστήριξη της ιατρικής ομάδας και τη συμμετοχή των ασθενών στη λήψη αποφάσεων. Μοναδική παρατήρηση αποτέλεσε ο χρόνος αναμονής για εξετάσεις (4,7).
*Νοσηλευτική φροντίδα: Οι υπηρεσίες αξιολογήθηκαν επίσης με 4,9, ενώ η ενημέρωση των ασθενών για τη νοσηλευτική φροντίδα τους συγκέντρωσε το απόλυτο 5.
*Γενική εξυπηρέτηση: Η συνολική εικόνα προσβασιμότητας και εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας στο εξιτήριο, έφτασε επίσης στο 4,9.
*Προσβασιμότητα και διαδικασία εξιτηρίου: πολύ θετική εμπειρία
Με βάση τα παραπάνω είναι σαφές πως το Νοσοκομείο Βόλου απέσπασε εξαιρετικές αξιολογήσεις, επιβεβαιώνοντας την προσήλωσή του στην ποιοτική φροντίδα, με μικρά αλλά σημαντικά σημεία προς ενίσχυση.
Με βάση τα ευρήματα, τα οποία αποτελούν έναν χρήσιμο «μπούσουλα» το διοικητικό συμβούλιο, σε συνεργασία με την Ιατρική και τη Νοσηλευτική Υπηρεσία, αλλά και τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών του Νοσοκομείου Βόλου αναμένεται να προχωρήσουν σε στοχευμένες κινήσεις βελτίωσης, με στόχο οι εξαιρετικές επιδόσεις να ενισχυθούν ακόμη περισσότερο.
Υψηλή ικανοποίηση
και των αιμοδοτών
Θετικά επίσης είναι τα αποτελέσματα της μέτρησης ικανοποίησης των αιμοδοτών που πραγματοποιήθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου «Αχιλλοπούλειο», στο διάστημα Μαρτίου – Αυγούστου 2025.
Η διαδικασία στηρίχθηκε σε ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι αιμοδότες και τα οποία αναλύθηκαν με ευθύνη της Διευθύντριας Νοσηλευτικής Υπηρεσίας. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η συνολική εμπειρία των αιμοδοτών βρίσκεται σε ιδιαίτερα ικανοποιητικά επίπεδα, με μέσους όρους που κυμάνθηκαν μεταξύ 2,6 και 2,9 (σε κλίμακα 1–3).
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
*Πρόσβαση & Σηματοδότηση προς την Αιμοδοσία: 2,7–2,8
*Υποδοχή & Ενημέρωση: 2,8–2,9
*Ικανοποίηση κατά τη διάρκεια αιμοδότησης: 2,8–2,9
*Εξυπηρέτηση προσωπικού: 2,8–2,9
*Οργάνωση χώρων: 2,7–2,9
*Καθαριότητα χώρων: 2,8–2,9
Το χαμηλότερο σκορ εντοπίζεται στην πρόσβαση και τη σηματοδότηση προς το χώρο της Αιμοδοσίας, ενώ οι υψηλότερες επιδόσεις αφορούν την καθαριότητα και την εξυπηρέτηση από το προσωπικό, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το πέρας της αιμοληψίας.
Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι το 100% των αιμοδοτών δήλωσε πρόθεση να επαναλάβει τη διαδικασία στο μέλλον, στοιχείο που καταδεικνύει την εμπιστοσύνη στο τμήμα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Στόχος, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, είναι η διατήρηση των υψηλών προτύπων καθαριότητας και εξυπηρέτησης και ταυτόχρονα η ενίσχυση της ορατότητας και κατεύθυνσης προς το χώρο της αιμοδοσίας, ώστε να διευκολύνεται κάθε εθελοντής αιμοδότης.
ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ17 ώρες ago
Φωτιά στον Άγιο Ονούφριο Μαγνησίας – Εναέρια μέσα επιχειρούν στο μέτωπο
-
ΕΛΛΑΔΑ17 ώρες ago
Φωτιά τώρα στον Άγιο Ονούφριο Μαγνησίας
-
ΕΛΛΑΔΑ19 ώρες ago
Ποιος είναι ο νεαρός, γιος πρώην υπουργού που κυκλοφορούσε με σπρέι πιπεριού
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Πώς η πυρκαγιά στον ΧΥΤΑ λίγο έλειψε να ξεφύγει από κάθε έλεγχο
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ώρες ago
Δίνει “μάχη” για τη ζωή της η συνοδηγός, νοσηλεύεται διασωληνωμένη
-
ΕΛΛΑΔΑ3 ώρες ago
Σοκαριστικές φωτογραφίες από το σημείο της τραγωδίας (Εικόνες & βίντεο)
-
ΕΛΛΑΔΑ12 ώρες ago
Θανατηφόρο τροχαίο στον Πειραιά: Νεκροί δύο άνθρωποι
-
ΕΛΛΑΔΑ24 ώρες ago
Εστάλη μήνυμα από το 112, συναγερμός στις Αρχές (Εικόνες & βίντεο)