Connect with us
banner epikhirisis

ΒΟΛΟΣ

Aσθενείς βαθμολόγησαν με άριστα ιατρικές υπηρεσίες και αιμοδοσία για το Νοσοκομείο Βόλου

Published

on

nosokomeio volou krousmata korwnoios

Οι ίδιοι οι ασθενείς που είναι οι βασικοί χρήστες έδωσαν το πιο ηχηρό μήνυμα εμπιστοσύνης και στήριξης στο Νοσοκομείο Βόλου, το οποίο αξιολογήθηκε με άριστα για τις ιατρικές του υπηρεσίες.

Οι γιατροί και οι υγειονομικοί βρέθηκαν στην «πρώτη γραμμή» της αναγνώρισης, αποσπώντας την υψηλότερη βαθμολογία για την ποιότητα, την αφοσίωση και την ανθρώπινη φροντίδα που προσφέρουν καθημερινά.

Στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών Υγείας και σύμφωνα με τον συνολικό σχεδιασμό του Υπουργείου Υγείας, πραγματοποιήθηκε η πρώτη μέτρηση ικανοποίησης των ασθενών που νοσηλεύτηκαν σε τρεις κλινικές του Νοσοκομείου Βόλου (Β’ Παθολογική, Οφθαλμολογική και ΩΡΛ) την περίοδο Μαρτίου-Μαΐου 2025.

Η έρευνα έγινε μέσω ερωτηματολογίων, με την επιστημονική ευθύνη της Διευθύντριας Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, και αφορούσε ποιοτικούς δείκτες φροντίδας και εξυπηρέτησης.

Η πλειοψηφία των ασθενών εξέφρασε πολύ υψηλά επίπεδα ικανοποίησης, με μέσο όρο βαθμολογίας που φτάνει στο 5. Το Νοσοκομείο Βόλου αναδεικνύεται ότι παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες υγείας, οι οποίες αποτυπώνονται θετικά στις εμπειρίες των ασθενών. Ωστόσο, εντοπίζονται περιθώρια βελτίωσης στην ποιότητα και παρουσίαση της σίτισης και στον χρόνο αναμονής για εξετάσεις.

Advertisement

Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 158 ασθενείς. Το 44% ήταν άνδρες και το 56% γυναίκες. Το 91% ήταν ηλικίας ≥50 ετών, ενώ μόλις το 9% κάτω από 50 ετών.

Ανά κλινική, οι ασθενείς είχαν νοσηλευτεί σε ποσοστό 53% στη Β΄ Παθολογική, σε ποσοστό 21% στην Οφθαλμολογική και 26% στον ΩΡΛ. Η μέση διάρκεια νοσηλείας ήταν 4 ημέρες.

 

Ο «καθρέφτης» των απαντήσεων

Η εικόνα που προκύπτει από τα αποτελέσματα είναι άκρως θετική. Οι ασθενείς εμφανίζονται σχεδόν ομόφωνα ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, με μέσο όρο βαθμολογίας που φτάνει το 5.

Advertisement

Πιο συγκεκριμένα ανά τομέα η «βαθμολογία» έχει ως εξής:

*Υποδοχή & διαμονή: Οι ασθενείς έδωσαν μ.ο. 4,9, με ιδιαίτερα θετικές αναφορές στην καθαριότητα (4,8) και μικρότερη αλλά πάντα πολύ υψηλή βαθμολογία στη σίτιση (4,7).

*Ιατρική παρακολούθηση: Εξίσου εντυπωσιακή βαθμολογία με μ.ο. 4,9, χάρη στη συνεχή υποστήριξη της ιατρικής ομάδας και τη συμμετοχή των ασθενών στη λήψη αποφάσεων. Μοναδική παρατήρηση αποτέλεσε ο χρόνος αναμονής για εξετάσεις (4,7).

*Νοσηλευτική φροντίδα: Οι υπηρεσίες αξιολογήθηκαν επίσης με 4,9, ενώ η ενημέρωση των ασθενών για τη νοσηλευτική φροντίδα τους συγκέντρωσε το απόλυτο 5.

*Γενική εξυπηρέτηση: Η συνολική εικόνα προσβασιμότητας και εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας στο εξιτήριο, έφτασε επίσης στο 4,9.

Advertisement

*Προσβασιμότητα και διαδικασία εξιτηρίου: πολύ θετική εμπειρία

Με βάση τα παραπάνω είναι σαφές πως το Νοσοκομείο Βόλου απέσπασε εξαιρετικές αξιολογήσεις, επιβεβαιώνοντας την προσήλωσή του στην ποιοτική φροντίδα, με μικρά αλλά σημαντικά σημεία προς ενίσχυση.

Με βάση τα ευρήματα, τα οποία αποτελούν έναν χρήσιμο «μπούσουλα» το διοικητικό συμβούλιο, σε συνεργασία με την Ιατρική και τη Νοσηλευτική Υπηρεσία, αλλά και τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών του Νοσοκομείου Βόλου αναμένεται να προχωρήσουν σε στοχευμένες κινήσεις βελτίωσης, με στόχο οι εξαιρετικές επιδόσεις να ενισχυθούν ακόμη περισσότερο.

 

Υψηλή ικανοποίηση

Advertisement

και των αιμοδοτών

Θετικά επίσης είναι τα αποτελέσματα της μέτρησης ικανοποίησης των αιμοδοτών που πραγματοποιήθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου «Αχιλλοπούλειο», στο διάστημα Μαρτίου – Αυγούστου 2025.

Η διαδικασία στηρίχθηκε σε ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι αιμοδότες και τα οποία αναλύθηκαν με ευθύνη της Διευθύντριας Νοσηλευτικής Υπηρεσίας. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η συνολική εμπειρία των αιμοδοτών βρίσκεται σε ιδιαίτερα ικανοποιητικά επίπεδα, με μέσους όρους που κυμάνθηκαν μεταξύ 2,6 και 2,9 (σε κλίμακα 1–3).

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

*Πρόσβαση & Σηματοδότηση προς την Αιμοδοσία: 2,7–2,8

Advertisement

*Υποδοχή & Ενημέρωση: 2,8–2,9

*Ικανοποίηση κατά τη διάρκεια αιμοδότησης: 2,8–2,9

*Εξυπηρέτηση προσωπικού: 2,8–2,9

*Οργάνωση χώρων: 2,7–2,9

*Καθαριότητα χώρων: 2,8–2,9

Advertisement

Το χαμηλότερο σκορ εντοπίζεται στην πρόσβαση και τη σηματοδότηση προς το χώρο της Αιμοδοσίας, ενώ οι υψηλότερες επιδόσεις αφορούν την καθαριότητα και την εξυπηρέτηση από το προσωπικό, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά το πέρας της αιμοληψίας.

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι το 100% των αιμοδοτών δήλωσε πρόθεση να επαναλάβει τη διαδικασία στο μέλλον, στοιχείο που καταδεικνύει την εμπιστοσύνη στο τμήμα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Στόχος, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, είναι η διατήρηση των υψηλών προτύπων καθαριότητας και εξυπηρέτησης και ταυτόχρονα η ενίσχυση της ορατότητας και κατεύθυνσης προς το χώρο της αιμοδοσίας, ώστε να διευκολύνεται κάθε εθελοντής αιμοδότης.

ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ

Advertisement
Advertisement
web banner
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο