Connect with us
banner epikhirisis

MEDIA

Κρίσιμο το δεύτερο μισό της σεζόν για το Open, πού ποντάρει το κανάλι

Published

on

Το ρεπορτάζ στο ένθετο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά αποτυπώνει με σαφήνεια ότι το δεύτερο μισό της φετινής τηλεοπτικής σεζόν είναι ιδιαίτερα κρίσιμο για το Open, τόσο σε επίπεδο τηλεθέασης όσο και σε επίπεδο διαφημιστικής δυναμικής. Με τον ενημερωτικό τομέα να συνεχίζει να πιέζεται και την ψυχαγωγία να εμφανίζει σημάδια κινητικότητας, το κανάλι καλείται να διαχειριστεί δύσκολες ισορροπίες, λέγοντας «όχι» σε προτάσεις μεταγραφής, αλλά βρίσκοντας ταυτόχρονα μια ανάσα σε συγκεκριμένες ζώνες του προγράμματος.

Διαβάστε: Η μαύρη τρύπα του Open του δεν έκλεισε επί Παπαμιμίκου και ο Σαββίδης που πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη


Η στροφή στην ψυχαγωγία και η συνεργασία με την Barking Well

Τα μονοψήφια νούμερα στο Open φέρνουν αλλαγές στο κανάλι με τη νέα χρονιά, με έμφαση περισσότερο στην ψυχαγωγία. Άλλωστε, κατά κοινή ομολογία, υπάρχει ικανοποίηση της διοίκησης του σταθμού από τη συνεργασία με την Barking Well, αφού η εταιρεία παραγωγής του Νίκου Κοκλώνη έχει καταφέρει, παρά την αδύναμη θέση του καναλιού στην αγορά, να εξασφαλίσει κάποια διαφημιστικά πακέτα για τη σεζόν του 2026, κάτι που αποτελούσε απόλυτη προτεραιότητα για τη διοίκηση.

Το comeback του Νίκου Κοκλώνη στο Open

Ο ίδιος ο παρουσιαστής και παραγωγός ετοιμάζεται να κάνει δυναμικό comeback μπροστά από τις κάμερες του Open, με το σόου «Just the 2 of us», το οποίο επιστρέφει στο κανάλι της Παιανίας σε μια προσπάθεια να δοθεί περαιτέρω δυναμική.

Στάσιμη η ενημέρωση και μηδενικές μεταγραφές

Ο ενημερωτικός τομέας παραμένει στάσιμος, καθώς κινήθηκε και αυτήν την εβδομάδα σε μονοψήφια νούμερα, με μοναδική εξαίρεση την πρωινή ενημερωτική εκπομπή με τους Νιφλή – Κολοκυθά, που συνεχίζει να δίνει αξιοσημείωτο στίγμα στον ανταγωνισμό. Ωστόσο, και σε αντίθεση με την κοσμογονία που συμβαίνει στην ψυχαγωγία, στο μέτωπο της ενημέρωσης δεν προβλέπονται δραστικές ανακατατάξεις για τη νέα χρονιά, αφού δεν υπάρχουν οικονομικά περιθώρια για ενίσχυσή τους, ενώ η ανταπόκριση στις προτάσεις που έχουν γίνει σε μια σειρά δημοσιογράφων από άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς να ενταχθούν στο δυναμικό του Open παραμένει μηδαμινή.

Advertisement

Με τα υπάρχοντα στελέχη η συνέχεια

Επομένως, ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος και οι συνεργάτες του θα αναγκαστούν να πορευτούν με τα στελέχη που έχουν απομείνει στο κανάλι, προσπαθώντας να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα στο καθημερινό ενημερωτικό κομμάτι, με την επιρροή να μη θυμίζει σε τίποτα το πρόσφατο και απώτερο παρελθόν, ειδικά στα μεγάλης εμβέλειας διεθνή γεγονότα.

*Δημοσιεύτηκε στο ένθετο Secret των Παραπολιτικών

Περισσότερα στο parapolitika.gr

Advertisement
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
main logo black
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Iδιοκτησία ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
ΓΕΜΗ:50683644000
DOMAIN NAME ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ:ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE - astratv.gr
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
ΜΕΤΟΧΟΙ:Κοκκίνηq Εμμανουήλ (50%) - Κοκκίνης Αθανάσιος (50%)
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Διευθυντής: Σοφία Κοντοθανάση
Διευθυντής Σύνταξης: Βασιλική Σαμακοβλή
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ: Τσιργόγλου Παναγιώτα
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN NAME: ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ASTRA A.E. Copyright © 2025 AstraTV.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο