ΕΛΛΑΔΑ
Οι ώρες που θα είναι ανοιχτά τα εμπορικά καταστήματα
Αξίζει να σημειωθεί ότι κλειστά θα είναι τα καταστήματα τις επίσημες αργίες των Χριστουγέννων (25 και 26 Δεκεμβρίου), καθώς και την Πρωτοχρονιά.
Το προτεινόμενο εορταστικό ωράριο καταστημάτων
- Πέμπτη 18/12/2025: 09:00 – 21:00
- Παρασκευή 19/12/2025: 09:00 – 21:00
- Σάββατο 20/12/2025: 09:00 – 18:00
- Κυριακή 21/12/2025: 11:00 – 18:00
- Δευτέρα 22/12/2025: 09:00 – 21:00
- Τρίτη 23/12/2025: 09:00 – 21:00
- Τετάρτη 24/12/2025: 09:00 – 18:00
- Πέμπτη 25/12/2025: Αργία
- Παρασκευή 26/12/2025: Αργία
- Σάββατο 27/12/2025: 09:00 – 18:00
- Κυριακή 28/12/2025: 11:00 – 18:00
- Δευτέρα 29/12/2025: 09:00 – 21:00
- Τρίτη 30/12/2025: 09:00 – 21:00
- Τετάρτη 31/12/2025: 09:00 – 18:00
- Πέμπτη 01/01/2026: Αργία
- Παρασκευή 02/01/2026: Κλειστά
Τι λένε οι έμποροι, πώς κινούνται οι καταναλωτές
Οι έμποροι ποντάρουν ότι το διευρυμένο ωράριο θα λειτουργήσει ως «ανάσα» για τον τζίρο της περιόδου, η οποία φέτος φαίνεται να συνοδεύεται από μια πρώτη, δειλή μεταστροφή του κλίματος.
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα EY Future Consumer Index Ελλάδα 2025, το κλίμα δείχνει να αλλάζει, έστω και δειλά.
Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να κερδίζει διαρκώς έδαφος, οι ιδιοκτήτες φυσικών καταστημάτων επισημαίνουν ότι η κίνηση «δεν έχει σχέση με το παρελθόν», όμως δηλώνουν συγκρατημένα αισιόδοξοι, ευελπιστώντας ότι ο τζίρος μπορεί να σημειώσει αύξηση της τάξης του 20% συγκριτικά με τους υπόλοιπους μήνες.
Η διεύρυνση του ωραρίου επηρεάζει την ψυχολογία του καταναλωτή, καθώς, όπως λένε οι καταστηματάρχες, ο κόσμος έχει κάποιες ώρες παραπάνω για να διαθέσει και λόγω του εορταστικού κλίματος να «ξεγελαστεί» και να ψωνίσει.
Οι περισσότεροι καταναλωτές, σύμφωνα με τις μαρτυρίες, είναι συγκρατημένοι στις αγορές τους και η κίνηση στα καταστήματα διαφέρει σε σχέση με το παρελθόν. Οι περισσότεροι ξοδεύουν για τα απαραίτητα και περιμένουν το δώρο των Χριστουγέννων για να ψωνίσουν.
Αυτά τα Χριστούγεννα, σύμφωνα με έρευνα, φαίνεται ότι οι Έλληνες καταναλωτές θα ξοδέψουν, κυρίως, σε τρόφιμα και ποτά (61%), ρούχα και αξεσουάρ (58%), ενώ χαμηλότερη προτεραιότητα (35%) φαίνεται να αποτελούν οι εμπειρίες, όπως φαγητό έξω, συναυλίες, αλλά και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς.
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ16 ώρες agoΈφυγε από την ζωή ο Χρήστος Αδαμοπουλος
-
ΚΟΣΜΟΣ10 ώρες agoOι αρχές της Ουκρανίας παρέλαβαν από τη Ρωσία 1.003 νέες σορούς
-
ΕΛΛΑΔΑ15 ώρες agoΔιακοπές νερού σε Αιγάλεω, Γλυφάδα και άλλες περιοχές της Αττικής την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ5 ώρες agoΑλλαγές και καταργήσεις δρομολογίων λεωφορείων λόγω των αγροτικών μπλόκων
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ10 ώρες agoO Shawn Ryan αποκλειστικά στο ERTnews για τα podcast προφορικής ιστορίας
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ9 ώρες agoΚΚΕ: Εμπορευματοποιούν το νερό με το διπλασιασμό των παγίων στα τιμολόγια
-
ΕΛΛΑΔΑ11 ώρες agoΣτο αποτεφρωτήριο Ριτσώνας το τελευταίο “αντίο”
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ώρες agoΦωτογραφίες από το σκάφος και την κατασχεμένη κοκαΐνη







