Connect with us
banner epikhirisis

MEDIA

Τηλεθέαση: Στα ύψη η πρεμιέρα του “Άγιου Έρωτα”

Published

on

agios erotas tilethasi.jpg
Η πρεμιέρα του «Άγιου Έρωτα» το βράδυ της 24ης Σεπτεμβρίου 2025 τράβηξε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, ανεβάζοντας τα νούμερα τηλεθέασης στα ύψη. Η νέα σειρά κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή, αφήνοντας πίσω της μεγάλες παραγωγές, ενώ κάποιες άλλες βρέθηκαν σε μονοψήφια ποσοστά, ακόμα και κάτω από το 3%.

Διαβάστε: Δημήτρης Γκοτσόπουλος: “Τα θαύματα γίνονται όταν υπάρχει πίστη” – Η εμπειρία του στον “Άγιο Έρωτα” και οι σκέψεις για τη ζωή (Βίντεο)

Ο «Άγιος Έρωτας» στην κορυφή της τηλεθέασης

Ο «Άγιος Έρωτας» έκανε την καλύτερη εκκίνηση, σημειώνοντας 14,5% στο δυναμικό κοινό και 18,3% στο γενικό σύνολο. Η επίδοση αυτή τον έφερε στην πρώτη θέση της βραδιάς, επιβεβαιώνοντας τις υψηλές προσδοκίες για το νέο τηλεοπτικό project.




agios-erotas-tilethasi-sarose

Οι σειρές που ακολούθησαν

Η «Γη της Ελιάς» ακολούθησε στη δεύτερη θέση με 10,9% στο δυναμικό κοινό και 14,2% στο γενικό σύνολο, παραμένοντας σταθερά δυνατή.
Το «Grand Hotel» ήρθε τρίτο με 7,2% στο δυναμικό και 13% στο γενικό σύνολο, δείχνοντας ότι διατηρεί το δικό του κοινό.

Advertisement

Το «Grand Hotel» ήρθε τρίτο με 7,2% στο δυναμικό και 13% στο γενικό σύνολο, δείχνοντας ότι διατηρεί το δικό του κοινό.





Οι χαμηλές πτήσεις στη βραδινή ζώνη

Στο υπόλοιπο πρόγραμμα, οι επιδόσεις ήταν μέτριες έως χαμηλές:

Exathlon – 7% (δυναμικό), 7,5% (γενικό)



Καλά θα πάει κι αυτό – 3,1% (δυναμικό), 2,6% (γενικό)

Το Παιδί – 2,8% (δυναμικό), 2,6% (γενικό)

Advertisement

Ηλέκτρα – 2,5% (δυναμικό), 4,5% (γενικό)

Τα νούμερα δείχνουν έντονες διαφοροποιήσεις, με κάποιες σειρές να μένουν σε εξαιρετικά χαμηλά ποσοστά, γεγονός που φανερώνει τις δυσκολίες του ανταγωνισμού στη prime time ζώνη.

Ο μεγάλος τηλεοπτικός ανταγωνισμός

Η νέα χειμερινή σεζόν μόλις ξεκίνησε και ο ανταγωνισμός αποδεικνύεται σκληρός. Τα τηλεοπτικά κανάλια, με συνεχείς διορθώσεις στο πρόγραμμα και αναπροσαρμογές στρατηγικής, επιδιώκουν να κερδίσουν το κοινό και να σκαρφαλώσουν στην κορυφή των πινάκων της Nielsen. Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι η μάχη για τα υψηλά ποσοστά θα είναι διαρκής και γεμάτη ανατροπές, με κάθε σειρά να προσπαθεί να βρει τη δική της θέση στον τηλεοπτικό χάρτη.

Η επόμενη μέρα στη μάχη της τηλεθέασης

Η δυναμική του «Άγιου Έρωτα» στην πρεμιέρα του δημιουργεί υψηλές προσδοκίες για τη συνέχεια, ενώ οι υπόλοιπες σειρές καλούνται να αναπροσαρμόσουν στρατηγικές ώστε να διατηρήσουν ή να αυξήσουν το κοινό τους. Το σίγουρο είναι πως η νέα τηλεοπτική σεζόν ξεκινά με σκληρό ανταγωνισμό και απρόβλεπτες ανατροπές.

Αναλυτικά η τηλεθέαση

Δυναμικό κοινό:
Άγιος Έρωτας – 14,5%

Advertisement

Γη της Ελιάς – 10,9%

Grand Hotel – 7,2%

Exathlon – 7%

Καλά θα πάει κι αυτό – 3,1%

Το Παιδί – 2,8%

Advertisement

Ηλέκτρα – 2,5%

Γενικό σύνολο

Άγιος Έρωτας – 18,3%

Γη της Ελιάς – 14,2%

Grand Hotel – 13%

Exathlon – 7,5%

Advertisement

Ηλέκτρα – 4,5%

Το Παιδί – 2,6%

Καλά θα πάει κι αυτό – 2,6%

Περισσότερα στο parapolitika.gr

Advertisement
Advertisement
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
main logo black
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο