ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Το “αντίο” της Alfa Romeo στην Formula 1
Η αγωνιστική χρονιά του 2023 φτάνει στο τέλος της, με την ιταλική ομάδα να λέει το “ύστατο χαίρε” λίγο πριν την διεξαγωγή του Grand Prix στο Άμπου Ντάμπι.
Η Sauber ρίχνει… τίτλους τέλος στην ιστορία της στην Formula 1 και η Alfa Romeo λέει το δικό της “αντίο”, μέσω ανακοίνωσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Last track walk of the year, done! Always a special one under the lights of Yas Marina Circuit.#AbuDhabiGP #F1 pic.twitter.com/RwlqrJEMxM
— Alfa Romeo F1 Team Stake (@alfaromeostake) November 23, 2023
Αναλυτικά η ανακοίνωσή της:
«Η Alfa Romeo είναι παγκοσμίως ταυτισμένη με τους αγώνες και την κορυφαία τεχνολογία, σχεδόν από τότε που υπάρχουν τα αυτοκίνητα. Το 1925 το GP Tipo P2 κυριάρχησε στο πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Grand Prix, οπότε ήδη από τις προπολεμικές σεζόν του θεσμού η μάρκα έπαιξε σημαντικό ρόλο στη Formula 1 τόσο ως κατασκευαστής όσο και ως προμηθευτής κινητήρων.
Το 1950 και 1951 κέρδισε το Πρωτάθλημα οδηγών με τους Νίνο Φαρίνα και Χουάν Μανουέλ Φάντζιο αντίστοιχα, ενώ από το 1976 η Alfa Romeo συμμετείχε στο θεσμό κατασκευάζοντας και προμηθεύοντας κινητήρες. Ύστερα από την επιστροφή της και σε επίπεδο κατασκευαστών το 1979, η ομάδα τερμάτισε έκτη στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του 1983 -το καλύτερο αποτέλεσμά της- και το 1985 αποσύρθηκε.
Το pit box της Alfa Romeo F1
Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν 30 χρόνια απουσίας, μέχρι το 2018 που η Alfa Romeo επέστρεψε δυναμικά στην Formula 1 μέσω μιας συμπόρευσης σε εμπορικό και τεχνολογικό επίπεδο με την Sauber Motorsport. Στα 6 χρόνια που ακολούθησαν υλοποιήθηκε μια γόνιμη και παθιασμένη συνεργασία, κατά τη διάρκεια της οποίας και οι δύο πλευρές κέρδισαν πολλά.
Στο Grand Prix του Άμπου Ντάμπι 2023, αυτή η συνεργασία ολοκληρώνεται και είναι η στιγμή για την Alfa Romeo να ευχαριστήσει όλους εκείνους που μοιράστηκαν μαζί της αυτά τα υπέροχα χρόνια στη Formula 1. Τα οποία ίσως να μην είχαν γίνει πραγματικότητα χωρίς Σέρτζιο Μαρκιόνε, που ήθελε πολύ αυτή τη συνεργασία και την υποστήριξε σθεναρά.
Ένα τεράστιο «ευχαριστώ» αξίζει προφανώς στους οδηγούς που όλα αυτά τα χρόνια έδωσαν σκληρές μάχες στην πίστα υποστηρίζοντας την ομάδα: Οι Σαρλ Λεκλέρ, Μάρκους Έρικσον, Αντόνιο Τζιοβινάτσι, Κίμι Ράικονεν, Ζου Γκουάνγιου και Βάλτερι Μπότας (παράθεση με χρονολογική σειρά) έδιναν τον καλύτερό τους εαυτό σε κάθε Grand Prix.
Ο Βάλτερι Μπότας στο GP του Κατάρ
Ειλικρινείς είναι οι ευχαριστίες και το δυνατό χειροκρότημα σε ολόκληρη την ομάδα της Sauber Motorsport, ξεκινώντας από τον Φιν Ράουσινγκ, τον Φρέντ Βασέρ – πρωτίστως, καθώς επίσης τους Αλούμνι Μπράβι και Αντρέας Σάιντλ, για τη συνεπή όσο και παθιασμένη συνεργασία τους.
Υποχρεωμένοι είμαστε και προς όλους τους συνεργάτες της ομάδας για την εξαιρετική υποστήριξή τους. Πρώτα και κύρια στη Ferrari για την παροχή των μονάδων ισχύος, ενώ ειδική μνεία πρέπει να γίνει προς Adler, Ferrari Trento, Marelli, Sabelt και Web Eyewear. Θερμά συγχαρητήρια όσο και ευχαριστήρια αξίζουν και στην Pirelli, τον προμηθευτή των ελαστικών, για την πολύτιμη προσφορά της.
Για το τέλος, ευχόμαστε στους ανταγωνιστές μας ένα μέλλον γεμάτο με αγωνιστικές επιτυχίες».//ΓΚ.
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ5 ώρες ago
Ακριβότερος κατά 1 ευρώ ο οβελίας – Αιχμές κτηνοτρόφων για αισχροκέρδεια των κρεοπωλών
-
ΕΛΛΑΔΑ14 ώρες ago
Καιρός σήμερα: Έρχονται βροχές, καταιγίδες και θυελλώδεις άνεμοι
-
ΜΑΓΝΗΣΙΑ6 ώρες ago
Ο Δήμος Σκιαθου καθαρίζει τις ακτές εν όψει της σεζόν
-
ΕΛΛΑΔΑ7 ώρες ago
Άστατος ο καιρός τη Μεγάλη Εβδομάδα – Οι πρώτες εκτιμήσεις για την Κυριακή του Πάσχα
-
ΘΕΣΣΑΛΙΑ6 ώρες ago
Στο μνημόσυνο των πεσόντων Θεσσαλών υγειονομικών ο βουλευτής της “Νίκης” Γ. Ρούντας
-
ΕΛΛΑΔΑ22 ώρες ago
Κλειστή η Αθηνών – Λαμίας στον Άγιο Κωνσταντίνο λόγω ανατροπής νταλίκας
-
ΕΛΛΑΔΑ9 ώρες ago
Ποινές από 3 έως 111 έτη για το Μάτι – Φυγαδεύτηκαν οι κατηγορούμενοι
-
ΚΟΣΜΟΣ3 ώρες ago
Γάζα: «Χώρες της Ευρώπης θα αναγνωρίσουν το παλαιστινιακό κράτος» – Τι είπε ο Μπορέλ στο Ριάντ