Connect with us
banner epikhirisis

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το YouTube παρουσιάζει νέους τρόπους κερδών για τους δημιουργούς μέσω συνεργασιών με μάρκες και του προγράμματος YouTube Shopping

Published

on

GettyImages 1149449084.jpg

Στο πρόσφατο γεγονός “Made on YouTube”, η πλατφόρμα παρουσίασε νέες δυνατότητες που επιτρέπουν στους δημιουργούς να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσω συμφωνιών με μάρκες και του προγράμματος YouTube Shopping. (techcrunch.com)

Δυναμικές Συμφωνίες με Μάρκες

Η YouTube εισάγει μια ευέλικτη προσέγγιση για τις συμφωνίες με μάρκες, επιτρέποντας στους δημιουργούς να ενσωματώνουν δυναμικά τμήματα χορηγίας σε μεγαλύτερα βίντεο. Αυτό σημαίνει ότι, μετά την ολοκλήρωση μιας συμφωνίας, οι δημιουργοί μπορούν να αφαιρούν τη χορηγία και να την επαναπωλούν σε άλλη μάρκα. Η δυνατότητα αυτή θα δοκιμαστεί με μια μικρή ομάδα δημιουργών στις αρχές του επόμενου έτους.

Αυτόματη Επισήμανση Προϊόντων

Η πλατφόρμα θα χρησιμοποιεί ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίζει την κατάλληλη στιγμή που αναφέρεται ένα προϊόν και να εμφανίζει αυτόματα την ετικέτα του προϊόντος, αυξάνοντας την αλληλεπίδραση των θεατών. Επιπλέον, θα ξεκινήσει τη δοκιμή της αυτόματης αναγνώρισης και επισήμανσης όλων των επιλέξιμων προϊόντων που αναφέρονται στα βίντεο των δημιουργών αργότερα φέτος.

Advertisement

Σύνδεσμοι Μάρκας για Shorts

Οι δημιουργοί του YouTube Shorts θα μπορούν σύντομα να προσθέτουν συνδέσμους προς τις ιστοσελίδες των μαρκών, διευκολύνοντας τους θεατές να ανακαλύπτουν και να αγοράζουν προϊόντα, ενώ επιτρέπουν στους δημιουργούς να προωθούν τα αποτελέσματα για τους συνεργάτες τους. Αυτό θα επιτρέπει στους δημιουργούς να δείχνουν στους διαφημιστές πώς τα Shorts τους οδηγούν σε επισκεψιμότητα, πέρα από τα παραδοσιακά μετρήσιμα δεδομένα όπως οι προβολές και τα “μου αρέσει”.

Επέκταση του Προγράμματος YouTube Shopping

Η YouTube επεκτείνει το πρόγραμμα YouTube Shopping σε περισσότερους δημιουργούς και αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Βραζιλίας, και προσθέτει εμπόρους όπως οι Nike, Etsy, Best Buy, Shark Ninja, Michaels και Michael Kors στις ΗΠΑ, καθώς και οι Olive Young και ZigZag στην Κορέα. Η πλατφόρμα ανέφερε ότι ο όγκος ακαθάριστων εμπορευμάτων (GMV) έχει αυξηθεί πέντε φορές σε ετήσια βάση και ότι πάνω από 500.000 δημιουργοί έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα παγκοσμίως από τον Ιούλιο του 2025. Επιπλέον, η YouTube ανακοίνωσε ότι πλήρωσε πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε δημιουργούς, καλλιτέχνες και μέσα ενημέρωσης τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Αυτές οι νέες δυνατότητες στοχεύουν στο να ενισχύσουν τις ευκαιρίες κερδοφορίας για τους δημιουργούς, επιτρέποντάς τους να αξιοποιήσουν καλύτερα τις συνεργασίες με μάρκες και να προωθήσουν προϊόντα μέσω του YouTube Shopping.

Advertisement

Περισσότερα στο cyberskills.gr

Advertisement
web banner
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο