ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Το YouTube παρουσιάζει νέους τρόπους κερδών για τους δημιουργούς μέσω συνεργασιών με μάρκες και του προγράμματος YouTube Shopping

Στο πρόσφατο γεγονός “Made on YouTube”, η πλατφόρμα παρουσίασε νέες δυνατότητες που επιτρέπουν στους δημιουργούς να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσω συμφωνιών με μάρκες και του προγράμματος YouTube Shopping. (techcrunch.com)
Δυναμικές Συμφωνίες με Μάρκες
Η YouTube εισάγει μια ευέλικτη προσέγγιση για τις συμφωνίες με μάρκες, επιτρέποντας στους δημιουργούς να ενσωματώνουν δυναμικά τμήματα χορηγίας σε μεγαλύτερα βίντεο. Αυτό σημαίνει ότι, μετά την ολοκλήρωση μιας συμφωνίας, οι δημιουργοί μπορούν να αφαιρούν τη χορηγία και να την επαναπωλούν σε άλλη μάρκα. Η δυνατότητα αυτή θα δοκιμαστεί με μια μικρή ομάδα δημιουργών στις αρχές του επόμενου έτους.
Αυτόματη Επισήμανση Προϊόντων
Η πλατφόρμα θα χρησιμοποιεί ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης για να εντοπίζει την κατάλληλη στιγμή που αναφέρεται ένα προϊόν και να εμφανίζει αυτόματα την ετικέτα του προϊόντος, αυξάνοντας την αλληλεπίδραση των θεατών. Επιπλέον, θα ξεκινήσει τη δοκιμή της αυτόματης αναγνώρισης και επισήμανσης όλων των επιλέξιμων προϊόντων που αναφέρονται στα βίντεο των δημιουργών αργότερα φέτος.
Σύνδεσμοι Μάρκας για Shorts
Οι δημιουργοί του YouTube Shorts θα μπορούν σύντομα να προσθέτουν συνδέσμους προς τις ιστοσελίδες των μαρκών, διευκολύνοντας τους θεατές να ανακαλύπτουν και να αγοράζουν προϊόντα, ενώ επιτρέπουν στους δημιουργούς να προωθούν τα αποτελέσματα για τους συνεργάτες τους. Αυτό θα επιτρέπει στους δημιουργούς να δείχνουν στους διαφημιστές πώς τα Shorts τους οδηγούν σε επισκεψιμότητα, πέρα από τα παραδοσιακά μετρήσιμα δεδομένα όπως οι προβολές και τα “μου αρέσει”.
Επέκταση του Προγράμματος YouTube Shopping
Η YouTube επεκτείνει το πρόγραμμα YouTube Shopping σε περισσότερους δημιουργούς και αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Βραζιλίας, και προσθέτει εμπόρους όπως οι Nike, Etsy, Best Buy, Shark Ninja, Michaels και Michael Kors στις ΗΠΑ, καθώς και οι Olive Young και ZigZag στην Κορέα. Η πλατφόρμα ανέφερε ότι ο όγκος ακαθάριστων εμπορευμάτων (GMV) έχει αυξηθεί πέντε φορές σε ετήσια βάση και ότι πάνω από 500.000 δημιουργοί έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα παγκοσμίως από τον Ιούλιο του 2025. Επιπλέον, η YouTube ανακοίνωσε ότι πλήρωσε πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε δημιουργούς, καλλιτέχνες και μέσα ενημέρωσης τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Αυτές οι νέες δυνατότητες στοχεύουν στο να ενισχύσουν τις ευκαιρίες κερδοφορίας για τους δημιουργούς, επιτρέποντάς τους να αξιοποιήσουν καλύτερα τις συνεργασίες με μάρκες και να προωθήσουν προϊόντα μέσω του YouTube Shopping.

-
VIDEO12 ώρες ago
Σήμερα, Τρίτη, το τελευταίο αντίο στην 48χρονη Ειρήνη Καραγκούνη – Έχασε τη ζωή της σε τροχαίο
-
ΚΟΣΜΟΣ20 ώρες ago
Axios: Ο ισραηλινός στρατός ξεκίνησε χερσαία επίθεση για την κατάληψη της πόλη της Γάζας
-
ΒΟΛΟΣ3 ώρες ago
Βαθιά συγκίνηση έχει κυριεύσει την τοπική κοινωνία στο Διμήνι και το Παλιούρι Βόλου για την Δήμητρα Βλαχογιάννη
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ6 ώρες ago
ΚΚΕ για ΟΠΕΚΕΠΕ: Ουσιαστική διαλεύκανση όλων των πτυχών του σκανδάλου και επιστροφή των παράνομων επιδοτήσεων
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ώρες ago
Χτύπησε άγρια 26χρονη στη μέση του δρόμου, κλεμμένη η μηχανή που οδηγούσε ο δράστης
-
ΕΛΛΑΔΑ24 ώρες ago
21χρονος βρέθηκε νεκρός πάνω στον υπολογιστή του
-
ΒΟΛΟΣ3 ώρες ago
Επιχείρηση εκκαθάρισης οφειλών σε περίπου 20.000 ΑΦΜ Βολιωτών, που εμφανίζονται ως οφειλέτες στα δημοτικά ταμεία
-
ΕΛΛΑΔΑ10 ώρες ago
60χρονος χαράκωσε τη σύζυγό του στο πρόσωπο με μαχαίρι (Βίντεο)