AUTO-MOTO
Βενζίνη: Γιατί είναι λάθος να φουλάρεις το αυτοκίνητό σου
Με την τιμή της αμόλυβδης βενζίνης να έχει ξεπεράσει το όριο των 2 ευρώ, οποιοδήποτε λάθος κατά τη διάρκεια ανεφοδιασμού ενός αυτοκινήτου ή μίας μοτοσυκλέτας μάς κοστίζει, και μάλιστα ακριβά.
Με δεδομένο, ωστόσο, ότι η επίσκεψη στην αντλία -όσο οικονομικά και… ψυχικά επώδυνη κι αν είναι- είναι αναπόφευκτη, αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να ακολουθήσουμε μια πολύ διαφορετική στρατηγική, αποφεύγοντας τις όποιες απώλειες.
Μολονότι ο ανεφοδιασμός του αυτοκινήτου τις περισσότερες φορές εκτελείται από εξειδικευμένο προσωπικό, δεν σπανίζουν οι περιπτώσεις που παρουσιάζεται το φαινόμενο της υπερχείλισης καυσίμου. Ένα ρεζερβουάρ που έχει υπερχειλίσει αυξάνει την πιθανότητα ανάφλεξης, ενώ ενέχει και ο κίνδυνος να προκληθεί αλλοίωση ακόμα και στο χρώμα του αμαξώματος.
Η ρίψη άφθονου νερού στο σημείο στο οποίο έχει εντοπιστεί η υπερχείλιση μπορεί να αποτρέψει τα χειρότερα, ωστόσο, καλό θα ήταν να αποφύγουμε την όποια υπερβολή ως προς την ποσότητα του καυσίμου που χορηγούμε στο ΙΧ μας.
Αύξηση κατανάλωσης καυσίμου
Δεν είναι μυστικό ότι όσο μεγαλύτερο είναι το βάρος του αυτοκίνητου μας, τόσο μεγαλύτερη είναι και η κατανάλωση καυσίμου. Αυτό, ωστόσο, που πολλοί αγνοούν είναι ότι το βάρος του ΙΧ μας αυξάνεται όχι μόνο λόγω της τοποθέτησης εντός της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ αχρείαστων αντικειμένων, αλλά και λόγω του… τιγκαρίσματος του ρεζερβουάρ με καύσιμο.
Σίγουρα, αν χορηγήσουμε 45 λίτρα στο ρεζερβουάρ μας, δεν θα επιφέρει τεράστια αλλαγή στο βάρος του ΙΧ μας συγκριτικά με τη χορήγηση –επί παραδείγματι– 20 λίτρων, και η αύξηση στην κατανάλωση δύσκολα θα γίνει αισθητή.
Σε περίπτωση, όμως, που το φουλάρισμα αποτελεί κανόνα, σε βάθος χρόνου η οικονομική επιβάρυνση δεν θα είναι καθόλου αμελητέα.
Ημερομηνία λήξης
Ως γνωστόν, τόσο η βενζίνη όσο και το diesel αποτελούν προϊόντα του πετρελαίου το οποίο μπορεί να αντέξει για εκατομμύρια χρόνια. Όταν, ωστόσο, διυλίζεται σε καύσιμο, χορηγούνται διάφορα πρόσθετα που παρότι βελτιώνουν τη λειτουργία του μοτέρ του ΙΧ μας, το καθιστούν ευάλωτο στη ζέστη, το οξυγόνο και την υγρασία.
Εφόσον, λοιπόν, τιγκάρουμε το ΙΧ μας με καύσιμο και αφήσουμε το τελευταίο αναξιοποίητο στο ρεζερβουάρ επί μήνες, το καύσιμο θα χάσει κάποιες από τις ιδιότητές του, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό τη λειτουργία του κινητήρα.
Επιπλέον, μεταξύ των κινδύνων που ελλοχεύουν είναι η δυσκολία εκκίνησης του κινητήρα, τα πειράκια, και η ανάπτυξη μικροοργανισμών οι οποίοι μπορεί να φράξουν τα σωληνάκια, τα μπεκ ψεκασμού, την τρόμπα καυσίμου και το φίλτρο.
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ώρες ago
Αφρικανική σκόνη σαρώνει τη χώρα – Live η πορεία του νέου «κύματος»
-
ΕΛΛΑΔΑ15 ώρες ago
Μεσολόγγι: 15χρονος απείλησε με μαχαίρι και λήστεψε 13χρονο
-
ΕΛΛΑΔΑ6 ώρες ago
Γυναικοκτονία στο Μενίδι: «Ράγισαν» καρδιές στο «τελευταίο αντίο» στην 40χρονη Ενκελέϊντα
-
ΕΛΛΑΔΑ9 ώρες ago
Πήγαν από τον Πειραιά στην Πάτρα και τον ξυλοκόπησαν – Εξιχνιάστηκε υπόθεση εκβιασμού
-
ΕΛΛΑΔΑ16 ώρες ago
Γυναικοκτονία στο Μενίδι: Ξύλο, απειλές, βασανιστήρια – Ο νταής πρώην σύζυγος της είχε κάνει τη ζωή κόλαση
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ19 ώρες ago
Κτηματολόγιο από το σπίτι με ένα «κλικ»
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Καιρός: Αφρικανική σκόνη, ζέστη και βροχές
-
ΕΛΛΑΔΑ18 ώρες ago
Τραγωδία στα Τέμπη: 30 γκρίζα σημεία