ΕΛΛΑΔΑ
Αναβαθμίζονται τα ΚΕΠ με στόχο τη «μία στάση»
Την μετεξέλιξη των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), ώστε να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες, σχεδιάζει το υπουργείο Εσωτερικών επικεντρώνοντας σε τρεις βασικούς άξονες, με πρώτο και κυριότερο την αναβάθμιση του πληροφοριακού συστήματος.
Το νέο σύστημα, το οποίο έχει ξεκινήσει ήδη να λειτουργεί πιλοτικά και αναμένεται να μπει σε πλήρη λειτουργία τον προσεχή Φεβρουάριο, θα είναι συνδεδεμένο με άλλους φορείς του Δημοσίου, όπως το ΜΙΤΟΣ, η ΑΑΔΕ, η Ελληνική Αστυνομία, η ΔΥΠΑ, ο ΕΦΚΑ κ.α με στόχο ο πολίτης, να χρειάζεται μία και μόνο επίσκεψη στο ΚΕΠ ώστε να ολοκληρώσει τη δουλειά του, καθώς το ΚΕΠ θα έχει συγκεντρώσει όλα τα δικαιολογητικά της υπόθεσής του.
Τα ΚΕΠ θα συγκεντρώνουν τα δικαιολογητικά ώστε ο πολίτης να λύνει την υπόθεσή του με μία μόνο επίσκεψη
Το νέο σύστημα θα μπορεί να εξυπηρετεί και σύνθετες υποθέσεις, κάτι που σήμερα δεν είναι εφικτό, όπως για παράδειγμα μια έκδοση κάρτας ανεργίας ή ζητήματα που αφορούν τη σύνταξη.
Παράλληλα στα ΚΕΠ , όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Καθημερινής, θα μπορούν να διεκπεραιώνονται θέματα που έχουν σχέση με την πολεοδομία, ενώ σχεδιάζεται να δημιουργηθεί «φάκελος» κάθε πολίτη που θα περιλαμβάνει όλα τα δικαιολογητικά και έγγραφα που τον αφορούν και τα οποία θα αντλούνται ψηφιακά αυτεπαγγέλτως, μέσω της διαλειτουργικότητας με τα άλλα συστήματα του Δημοσίου.
Σε περίπτωση που ο στόχος της μίας στάσης δεν μπορεί να είναι εφικτός λόγω της πολυπλοκότητας της υπόθεσης τότε ο πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία του αιτήματός του με sms ή email.
Εκπαίδευση και chatbots
Ο δεύτερος άξονας, είναι η εκπαίδευση των εργαζομένων των ΚΕΠ, μέσω του προγράμματος «Επιμόρφωση στελεχών ΚΕΠ σε διοικητικές διαδικασίες υψηλής έντασης», που ήδη τρέχει. Οι υπάλληλοι που θα παίρνουν την πιστοποίηση θα έχουν «όραση» όλου του κράτους, δηλαδή πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες. Στα σχέδια είναι επίσης, η στεγαστική και κτιριακή αναβάθμιση στις δομές των ΚΕΠ.
Τέλος, το νέο πληροφοριακό σύστημα το οποίο δημιουργείται είναι απαραίτητο για το επόμενο βήμα, που είναι η είσοδος της τεχνητής νοημοσύνης, όπως αναφέρει η ίδια πηγή. Να δίνεται δηλαδή, η δυνατότητα στον πολίτη να αναζητήσει κάτι σε οποιαδήποτε γλώσσα με λέξεις – κλειδιά, να πάρει πληροφορίες με απλές οδηγίες, να ακούσει τα βήματα με αυτόματο τρόπο και να πάρει απάντηση μέσω chatbots.
-
ΕΛΛΑΔΑ23 ώρες ago
Αφρικανική σκόνη σαρώνει τη χώρα – Live η πορεία του νέου «κύματος»
-
ΠΟΛΙΤΙΚΗ18 ώρες ago
Κουτσούμπας: Αυτό θα είναι το μήνυμα ελπίδας στις 9 του Ιούνη με ισχυρό ΚΚΕ
-
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ7 ώρες ago
Κερδίζουν έδαφος οι βίζες για ψηφιακούς νομάδες – Η εικόνα στην Ελλάδα
-
ΕΛΛΑΔΑ24 ώρες ago
«Panic button»: Χιλιάδες γυναίκες ζουν τον εφιάλτη – Πόσες έχουν πατήσει το κουμπί για να σωθούν
-
ΕΛΛΑΔΑ9 ώρες ago
Γυναικοκτονία στο Μενίδι: Τα τελευταία λόγια της 40χρονης – Σοκάρει η ιατροδικαστική έκθεση
-
ΕΛΛΑΔΑ11 ώρες ago
Έκρηξη χειροβομβίδας στην Αγία Βαρβάρα – Ζημιές σε οχήματα
-
ΕΛΛΑΔΑ5 ώρες ago
Συναγερμός στην Αττική: Εξαφανίστηκε 13χρονη από τα Γλυκά Νερά
-
ΕΛΛΑΔΑ8 ώρες ago
Βόλος: Επιδειξίας εισέβαλε σε κατάστημα εστίασης και κυνηγούσε την υπάλληλο