Connect with us
banner epikhirisis

ΜΑΓΝΗΣΙΑ

Εμφανίστηκε στο ξενοδοχείο ως πελάτης.. κοιμήθηκε πέντε βράδια, έφαγε, ήπιε και έφυγε… νύχτα

Published

on

reception

Θύμα απατεώνα, ο οποίος εμφανίστηκε στο ξενοδοχείο ως πελάτης, κοιμήθηκε πέντε ολόκληρα βράδια, έκανε κατανάλωση τρώγοντας και πίνοντας και έφυγε… νύχτα, έπεσε ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου. Το περιστατικό έχει σημάνει συναγερμό στην Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, μέλη της οποίας έχουν μπει στο στόχαστρο επιτηδείων.

Το περιστατικό έγινε τις προηγούμενες ημέρες. Στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου πέριξ του Βόλου εμφανίστηκε ένας άντρας, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι επισκευάζει την κύρια κατοικία του και ότι μέχρι να τελειώσουν οι εργασίες θα έμενε στο ξενοδοχείο. Παρέδωσε μάλιστα και την ταυτότητά του στη ρεσεψιόν, μαζί με στοιχεία του και κατέλυσε στο ξενοδοχείο, χωρίς να δώσει καν προκαταβολή.

Πήρε το κλειδί του δωματίου του και κατέλυσε. Ο πελάτης διανυκτέρευσε πέντε ολόκληρα βράδια, φορτώνοντας τον λογαριασμό του δωματίου του με καταναλώσεις. Κοιμόταν, έτρωγε και έπινε, χωρίς να κινεί υποψίες μέχρι που ένα βράδυ εξαφανίστηκε.

Από το ξενοδοχείο επιχείρησαν να επικοινωνήσουν μαζί του στο τηλέφωνο που είχε δηλώσει, αλλά κανείς δεν απαντούσε. Είχε απλώς εξαφανιστεί.

Το περιστατικό σήμανε συναγερμό στην Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, η οποία ενημέρωσε τα μέλη της για τη δράση του επιτήδειου, ο οποίος φέρεται να είναι γνωστός στις διωκτικές αρχές, καθώς έχει απασχολήσει και για περιστατικά κλοπών.

Advertisement

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ενωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, Γιώργο Ζαφείρη, δεν είναι πρώτη φορά που ξενοδόχος πέφτει θύμα πελάτη που γίνεται… φαντομάς. Κάποιοι χρησιμοποιούν ως πρόφαση δήθεν εργασίες ανακαίνισης στο σπίτι τους και κάποιοι άλλοι ότι έχουν πέσει θύματα διαρρήξεων.

Πάντως όπως επισημαίνει ο κ. Ζαφείρης, η μεγαλύτερη πληγή είναι οι τηλεφωνικές απάτες. Επιτήδειοι τηλεφωνούν για να κάνουν κράτηση για μεγάλο χρονικό διάστημα, ζητούν αριθμό τραπεζικού λογαριασμού για να καταθέσουν το αντίτιμο και στη συνέχεια τηλεφωνούν υποστηρίζοντας ότι λόγω έκτακτης κατάστασης δεν θα καταλύσουν τελικώς στο ξενοδοχείο και ζητούν τα χρήματά τους πίσω. Αυτό συνήθως το κάνουν μέσα στο Σαββατοκύριακο υποστηρίζοντας ότι έχουν προχωρήσει σε κατάθεση και ότι δεν εμφανίζονται τα χρήματα λόγω μη λειτουργίας των τραπεζών Σαββατοκύριακο και ζητούν να τους καταθέσουν τα χρήματα μέσω κάρτας. «Εχουμε ενημερώσει τα μέλη μας και τους έχουμε συστήσει να κάνουν επιστροφή χρημάτων μόνο εφόσον έχουν εμφανιστεί χρήματα στον λογαριασμό τους και προς τον ίδιο λογαριασμό από τον οποίο εμφανίστηκαν. Δεν δίνουμε προσωπικούς κωδικούς σε κανέναν», τονίζει ο κ. Ζαφείρης.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Advertisement
dei 03 2025 myHome GasControl 300x250
Advertisement
Dei
main logo black
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement
Anassa
Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Διαχειρίστρια- Διευθύντρια : Σοφία Κοντοθανάση
Iδιοκτησία – Δικαιούχος domain name ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ASTRA AE
AΦΜ 094214456
Δ Ο Υ ΒΟΛΟΥ
Εδρα Γ.ΚΑΡΤΑΛΗ 76-ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38333 ΤΗΛ.ΕΠΙΚ. 2421031434
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ [email protected]
Νόμιμος εκπρόσωπος : Παναγιώτα Τσιρτόγλου
Τεχνικός προϊστάμενος : Μιχάλης Χειμωνίδης
Εμπορικό τμήμα – Λογιστήριο : Μαρία Παπαζέτη
Διευθυντ.ς Σύνταξης: Σοφία Κοντοθανάση
Ρεπορτάζ: Βασίλης Μπαντίδης
Copyright © 2024 AstraTV.gr - Γ.Ε.Μ.Η.: 50683644000

Μετάβαση στο περιεχόμενο