Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Μόνικα Μπελούτσι: “Δε θέλω να μάχομαι τον χρόνο, όποιος το κάνει πάντα χάνει”

Published

on

thumbnail 6021455 1 1024x683
BANNER ME POS 1000x200px

Γήινη και εκθαμβωτική η Ιταλίδα σταρ Μόνικα Μπελούτσι παραχώρησε πριν λίγη ώρα συνέντευξη Τύπου, στο πλαίσιο της επίσκεψης της στη Θεσσαλονίκη, λίγο πριν την αποψινή τιμητική εκδήλωση από το 64ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Ντυμένη για ακόμα μια φορά στα μαύρα η ηθοποιός έφτασε λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και αφού ευχαρίστησε τη διοίκηση του Φεστιβάλ, χαιρέτησε χαμογελαστή τους Έλληνες και ξένους δημοσιογράφους που γέμισαν από νωρίς την αίθουσα “Τζον Κασσαβέτης”.

Μόνικα Μπελούτσι: “Δε θέλω να μάχομαι τον χρόνο, όποιος το κάνει πάντα χάνει”
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)

Με ειλικρίνεια, αλλά και χιούμορ η ηθοποιός απάντησε στις ερωτήσεις του υπεύθυνου προγράμματος του Φεστιβάλ Γιώργο Κρασσακόπουλο. Ξεκίνησε μιλώντας για ακόμη μια φορά για την αγάπη της στη χώρα μας, για την Ελλάδα, την οποία επισκέπτεται συχνά και για τον ρόλο της στο πρότζεκτ του Τομ Βολφ και του Γιάννη Δημολίτσα για τη Μαρία Κάλλας.

“Η Μαρία Κάλλας ήταν μια ντίβα, αλλά και μια γυναίκα με ευαίσθητη καρδιά. Η επιρροή της είναι ακόμα και σήμερα τεράστια. Είμαστε εδώ γιατί ακόμη εμπνέει πάρα πολύ και με αυτό το πρότζεκτ είχαμε ένα απίστευτο ταξίδι σε όλο τον κόσμο. Την Ελληνίδα σοπράνο ερμήνευσαν πολλές αγαπημένες ηθοποιοί… Η Φανί Αρντάν, η Μαρίνα Αμπράμοβιτς που έκανε κάτι πολύ δυνατό, η Ατζελίνα Τζολί που την ενσάρκωσε σε ταινία. Για μένα αυτή η συνεργασία ήταν σημαντική, είχα τις πιο όμορφες στιγμές. Η Κάλλας ήταν Ελληνίδα και είναι σημαντικό να είμαι στην Ελλάδα. Και ο τρόπος που δέχθηκε αυτήν τη δουλειά το ελληνικό κοινό ήταν σημαντικός, γιατί δεν είμαι Ελληνίδα. Όταν ήμουν στο Ηρώδειο, με αυτό το φεγγάρι και την υπέροχη ορχήστρα, ήθελα να τα καταφέρω. Αγαπώ αυτήν τη χώρα, την Ελλάδα, και την ευχαριστώ πολύ για όλα… “, τόνισε η Ιταλίδα σταρ.

Μόνικα Μπελούτσι: “Δε θέλω να μάχομαι τον χρόνο, όποιος το κάνει πάντα χάνει”Μόνικα Μπελούτσι: “Δε θέλω να μάχομαι τον χρόνο, όποιος το κάνει πάντα χάνει”

“Στην αρχή φοβόμουν, για να πω την αλήθεια. Ήταν η πρώτη φορά για μένα που έπαιζα στο θέατρο, αλλά υπάρχει κάτι τόσο ειλικρινές, κάτι πολύ δυνατό, όταν παίζεις στο θέατρο δεν προστατεύεσαι. Το κοινό μπορεί να δει τη ψυχή σου. Με επέλεξαν ίσως εξαιτίας της μεσογειακής μου καταγωγής. Και η Κάλλας γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη, ήρθε στην Ευρώπη και την Ελλάδα, έγινε σταρ στην Ιταλία και μετά μετακόμισε στην Αμερική. Ήταν κατά κάποιον τρόπο ξένη σε όλα αυτά τα μέρη που έζησε. Μπορώ να συνδεθώ με αυτό”, επισήμανε η Μόνικα Μπελούτσι.

Μόνικα Μπελούτσι: “Δε θέλω να μάχομαι τον χρόνο, όποιος το κάνει πάντα χάνει”Μόνικα Μπελούτσι: “Δε θέλω να μάχομαι τον χρόνο, όποιος το κάνει πάντα χάνει”
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)

Οι γυναίκες ζουν σε έναν κόσμο ανδρών, σε μια κοινωνία ανδροκρατούμενη

“Η Κάλλας ήταν μια δυνατή γυναίκα. Μια γυναίκα που ζούσε σε έναν κόσμο ανδρών. Ζούμε όλες μας σε μία ανδροκρατούμενη κοινωνία. Πρέπει να πω ότι νιώθω τυχερή για τη ζωή μου γενικά. Ξεκίνησα πολύ νωρίς σαν μοντέλο και μετά μπήκα στον κόσμο του κινηματογράφου. Ήμουν ήδη ενήλικας, όταν έπαιξα τη Μαλένα. Ίσως ήξερα καλύτερα να προστατεύσω τον εαυτό μου και αυτό είναι ίσως ένα παράδειγμα για την κόρη μου που είναι επίσης μοντέλο κ ηθοποιός”, τόνισε η ίδια. Η εμβληματική ταινία του Τζουζέπε Τορνατόρε, που γνώρισε τεράστια επιτυχία το 2000 θα προβληθεί στην αποψινή εκδήλωση στο Ολύμπιον στις 20:00, όπου θα της απονεμηθεί ο Χρυσός Αλέξανδρος.

Η αγάπη είναι τα πάντα…

Advertisement

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το ότι ποτέ δεν έκρυψε την ηλικία της, η 59χρονη ηθοποιός απάντησε ότι δε θέλει να παλέψει με τον χρόνο, γιατί αν παλέψει θα χάσει.

“Νιώθω για το γεγονός ότι μεγαλώνουμε ότι είμαστε πολύ τυχεροί. Δεν υπάρχει λόγος να μάχεσαι, να παλεύεις με τον χρόνο. Νιώθω τυχερή που ξυπνάω κάθε πρωί. Αυτό που μετρά για μένα είναι η οικογένεια μου, οι φίλοι μου, η δουλειά μου. Όταν δουλεύεις για κάτι που αγαπάς είναι τόσο δημιουργικό. Όσο μεγαλώνεις θέλεις να δώσεις και να πάρεις αγάπη. Αυτό είναι το σημαντικό και το καταλάβαμε και στη διάρκεια της πανδημίας”, δήλωσε δημιουργώντας στους δημοσιογράφους την αίσθηση πως εννοούσε κάθε λέξη της.

Μόνικα Μπελούτσι: “Δε θέλω να μάχομαι τον χρόνο, όποιος το κάνει πάντα χάνει”Μόνικα Μπελούτσι: “Δε θέλω να μάχομαι τον χρόνο, όποιος το κάνει πάντα χάνει”

“Εγώ διάλεξα να πορεύομαι με την αγάπη. Όσο μεγαλώνεις, θα έλεγα πως καταλαβαίνεις τη διαφορά ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη γυναίκα. Γιατί είμαι μια γυναίκα που ζει μέσα στα φώτα, αλλά όταν ξυπνάω είμαι απλή, δε φοράω ψηλά τακούνια και μακιγιάζ. Προσπαθώ να ζω στη σκιά”, κατέληξε η ηθοποιός.

Η ίδια αναφέρθηκε και στην αλλαγή της στάσης της βιομηχανίας του κινηματογράφου απέναντι στις γυναίκες λέγοντας ότι στο παρελθόν όταν ήσουν 40 χρονών ήταν αδύνατο να δουλέψεις. “Κάτι αλλάζει σταδιακά… Κάτι αλλάζει και το βλέπω γιατί ζω στο Παρίσι και βλέπω πχ την  Ιζαμπέλ Ιπέρ και άλλες σπουδαίες ηθοποιούς να μεγαλώνουν και να συνεχίζουν. Οι γυναίκες σιγά σιγά αποκτούμε άλλη θέση στην κοινωνία, πλέον μπορούμε να μιλάμε”, ανέφερε μεταξύ άλλων. 

Μίλησε επίσης για τις συνεργασίες της με άλλες γυναίκες, επισημαίνοντας πως η ίδια δεν επιθυμεί να σκηνοθετήσει κάποια ταινία, καθώς έχει πολλά ακόμα να μάθει.

Αναφέρθηκε όμως στη συνεργασία της με τη Ιρανή δημιουργό του Persepolis, Mαρζάν Σατραπί λέγοντας πως πρόκειται για μια σκοτεινή, μαύρη κωμωδία. “Μου άρεσε πολύ που συνεργάστηκα μαζί της. Ξέρει τι θέλει και συγχρόνως μου έδωσε την ελευθερία να εκφραστώ” είπε η Μόνικα Μπελούτσι.

Advertisement

“Το φιλμ είναι περισσότερο για τη Μαρία, παρά για την Κάλλας, για το έργο της και τα χρόνια της μελαγχολίας της, της μοναξιάς. Η Κάλλας πέθανε με μια ραγισμένη καρδιά . Ήταν ένα όμορφο πλάσμα με ειλικρινή καρδιά. Με άγγιξε βαθιά. Υπέφερε για την αγάπη, παρότι την αγάπησε τόσο το κοινό. Ήταν μοναχική και ένιωθε εγκαταλελειμμένη, για αυτό και επιλέξαμε να κάνουμε τα γυρίσματα στο σπίτι της στο Παρίσι, αυτό θέλαμε να δείξουμε τη μοναξιά όταν τα φώτα κλείνουν. Ήταν όμως και τολμηρή, δυνατή γιατί πάλεψε για την ελευθερία της, πήρε διαζύγιο όταν αυτό απαγορευόταν. Θυσίασε τη νιότη της για την δουλειά της και με τον Ωνάση ανακάλυψε την θηλυκή πλευρά της. Όμως πληγώθηκε από τον έρωτα” τόνισε.

Μόνικα Μπελούτσι: “Δε θέλω να μάχομαι τον χρόνο, όποιος το κάνει πάντα χάνει”Μόνικα Μπελούτσι: “Δε θέλω να μάχομαι τον χρόνο, όποιος το κάνει πάντα χάνει”

Στην ερώτηση για το αν η ίδια πληγώθηκε στη ζωή της όπως η Μαρία Κάλλας, που υποδύθηκε, σχολίασε “είμαι γυναίκα και καταλαβαίνω τις γυναίκες” αποφεύγοντας να απαντήσει για την προσωπική της ζωή. Το ίδιο έκανε και όταν ρωτήθηκε και για τη νέα ταινία Beetlejuice 2 (O σκαθαροζούμης 2) του Τιμ Μπάρτον, με τον οποίο είναι ζευγάρι, κρατώντας όμως τη σχέση τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Για μένα η αγάπη είναι το παν. Τα σημαντικά στη ζωή μου είναι η οικογένεια, οι φίλοι, η δουλειά μου. Αυτό λέω και στις κόρες μου: να βρουν το δικό τους πάθος. Να κάνουν κάτι που αγαπούν. Αυτό είναι το μυστικό για μια ευτυχισμένη ζωή”, επανέλαβε στο τέλος της ομιλίας της.

Η διάσημη ηθοποιός έκανε μια βόλτα στο λιμάνι και δέχθηκε να φωτογραφηθεί με όσους της το ζήτησαν, απολαμβάνοντας τον καλό καιρό. Στη συνέχεια βρέθηκε σε κοντινό εστιατόριο για το γεύμα που παρέθεσε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προς τιμήν της.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΥΑ ΚΟΥΣΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΗΛΙΑΝΑ ΣΚΟΥΛΗ

Advertisement
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος



Περισσότερα Εδω

Advertisement
BANNER ME POS 300x250px
Advertisement
Dei
455937950 1028081182654240 8041229916307210525 n
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή

Μετάβαση στο περιεχόμενο