Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

ΚΟΣΜΟΣ

Ινδία: «Κάναμε γιόγκα και παίζαμε στο κινητό για να αντέξουμε» – Οι εργάτες περιγράφουν τις μέρες τους στη σήραγγα

Published

on

2023 11 28T212138Z 175062671 RC2LM4A530Q4 RTRMADP 5 INDIA TUNNEL COLLAPSE.jpg

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια των 41 Ινδών εργατών, που είχαν εγκλωβιστεί σε σήραγγα από τις 12 Νοεμβρίου.

Οι εργάτες απεγκλωβίστηκαν χθες, Τρίτη, μετά από μια επιχείρηση διάσωσης μαμούθ που ξεπέρασε πολλά εμπόδια. Οι 41 εργάτες βγήκαν από τη σήραγγα με φορεία μέσω ενός σωλήνα 90 εκατοστών.

Σήμερα, αναρρώνουν στο νοσοκομείο και, σε βίντεο που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, φαίνονται να τρώνε στα κρεβάτια τους σε καλή διάθεση.

Δάκρυα χαράς και συγκίνησης

Όταν βγήκαν από τη σήραγγα οι εργάτες χαμογελούσαν και χαιρετούσαν όσους ήταν εκεί για να τους υποδεχτούν. Συνάδελφοι και μέλη των οικογενειών τους χαμογέλασαν μετά από μέρες αγωνίας και προσευχών.

Advertisement

Ο Chaudhary Lal, ο οποίος φωτογραφήθηκε φιλώντας τον γιο του Manjit – έναν από τους παγιδευμένους εργάτες – δήλωσε στο BBC ότι ήταν χαρούμενος και ανακουφισμένος που είδε τον γιο του.

«Έχω ήδη χάσει έναν γιο σε ατύχημα σε εργοτάξιο. Δεν θα άντεχα να χάσω άλλον έναν» συγκλονίζει.

«Κάναμε γιόγκα, παίζαμε με το κινητό» – 17 μέρες στη σήραγγα

Ο Satya Dev, ένας από τους 41 εγκλωβισμένους εργάτες, δήλωσε στην εφημερίδα Times of India ότι ήταν «κλειστοφοβικά» μέσα στη σήραγγα και ότι ανακουφίστηκε όταν βγήκαν έξω.

Ένας άλλος εργάτης, ο Chamra Oraon, δήλωσε στην Indian Express ότι υπήρχαν στιγμές που αισθανόταν ανήσυχος μέσα στη σήραγγα και αναρωτιόταν πότε θα τον έβγαζαν έξω.

Advertisement

«Αλλά ποτέ δεν έχασα την ελπίδα μου», είπε, προσθέτοντας ότι περνούσε τον χρόνο του παίζοντας παιχνίδια στο κινητό του τηλέφωνο, το οποίο φόρτιζε χρησιμοποιώντας φορητούς φορτιστές που έβαζαν μέσα από έναν σωλήνα οι διασώστες.

«Δεν μπορούσαμε να τηλεφωνήσουμε σε κανέναν αφού δεν υπήρχε δίκτυο, οπότε μιλούσαμε μεταξύ μας και γνωριστήκαμε» προσέθεσε.

«Πηγαίναμε βόλτες και κάναμε γιόγκα για να παραμείνουμε δραστήριοι μέσα στη σήραγγα» συνέχισε μιλώντας για τις μέρες τους μέσα στη σήραγγα.

Advertisement

Ένας άλλος εργάτης περιέγραψε ότι αρχικά άνοιγαν τα τηλέφωνά τους μόνο για να ελέγχουν την ώρ, προκειμένου να μην τελειώνει η μπαταρία τους. Αλλά μόλις έλαβαν φορτιστές, μπορούσαν να χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους πιο ελεύθερα για να περνούν την ώρα τους πιο ευχάριστα.

Η κατάρρευση της σήραγγας – Θα συνέδεε τα δύο σημαντικότερα ινδουιστικά ιερά

Η υπό κατασκευή οδική σήραγγα, μήκους 4,5 χιλιομέτρων, κατέρρευσε εν μέρει στις 12 Νοεμβρίου, παγιδεύοντας τους εργάτες σε χώρο μήκους περίπου 400 μέτρων.

Την ώρα της κατάρρευσης μέσα στη σήραγγα βρίσκονταν 50 με 60 εργάτες από τους οποίους περίπου 10 με 20 είχαν αρχίσει να βγαίνουν καθώς είχε τελειώσει η βάρδιά τους κι έτσι κατάφεραν να γλιτώσουν.

Η σήραγγα αυτή θα συνέδεε τα δύο σημαντικότερα ινδουιστικά ιερά που βρίσκονται στο Ουταρκάσι και το Γιαμουνότρι. Ο αυτοκινητόδρομος προσκυνήματος Σαν Νταμ είναι ένα από τα πλέον φιλόδοξα σχέδια του Ινδού πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι. Στόχος του είναι να ενώσει τέσσερις ινδουιστικές τοποθεσίες στη βόρεια Ινδία με έναν αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων μήκους 889 χιλιομέτρων, συνολικού κόστους 1,5 δισεκ. δολαρίων.

Ειδικοί είχαν προειδοποιήσει για τις επιπτώσεις των εργοταξίων στο κρατίδιο Ουταρχάντ, όπου οι κατολισθήσεις είναι συχνές.

Advertisement



Περισσότερα Εδω

Advertisement
Anassa
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή