Connect with us
ΕΣΠΑΕΣΠΑ

ΚΟΣΜΟΣ

Τζο Μπάιντεν: Σκέφτεται να μπει στο TikTok για να «κερδίσει» τους νέους ψηφοφόρους

Published

on

2023 11 16T020057Z 713805410 RC20E4AR9GT6 RTRMADP 5 APEC USA CHINA.jpg

Στον κόσμο του TikTok σκέφτεται να μπει ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, καθώς θέλει να προσεγγίσει τους νέους ψηφοφόρους και να μιλήσει στους ανθρώπους κάτω των 30 ενόψει των προεκλογικών εκλογών του 2024.

Όπως αναφέρει το Axios, επικαλούμενο δύο άτομα που γνωρίζουν τις συζητήσεις, η προεκλογική εκστρατεία του προέδρου των ΗΠΑ εξετάζει το ενδεχόμενο να ενταχθεί ο Τζο Μπάιντεν στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok για να προσπαθήσει να προσεγγίσει περισσότερους νέους ψηφοφόρους.

Θορυβημένος από τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις ο Μπάιντεν

Αυτή η σκέψη συμβαίνει γιατί πρόσφατες δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι ο 80χρονος πρόεδρος των ΗΠΑ πρέπει να ενισχύσει την απήχησή του στους ψηφοφόρους κάτω των 30 ετών, μια ομάδα που συνήθως ευνοεί τους Δημοκρατικούς.

Σε πρόσφατες δημοσκοπήσεις, οι νέοι ψηφοφόροι έχουν δείξει ότι είναι λιγότερο ενθουσιώδεις για την υποψηφιότητα του Μπάιντεν για επανεκλογή απ’ ό,τι ήταν όταν έθεσε υποψηφιότητα το 2020.

Ο Μπάιντεν ουσιαστικά ισοβαθμεί με τον επικρατέστερο Ρεπουμπλικανό Ντόναλντ Τραμπ μεταξύ των ψηφοφόρων ηλικίας 18-29 ετών σε έξι πολιτείες που θεωρούνται κρίσιμες για το αποτέλεσμα των εκλογών του 2024, σύμφωνα με δημοσκόπηση των New York Times/Siena College.

Advertisement

Το 32% των ενηλίκων κάτω των 30 ετών λαμβάνει τακτικά ενημέρωση από το TikTok

Ο Μπάιντεν δεν ήταν στο TikTok το 2020, αλλά σήμερα περισσότεροι Αμερικανοί βασίζονται σε αυτό για πολιτικό περιεχόμενο. Το 32% των ενηλίκων κάτω των 30 ετών δήλωσε ότι λαμβάνει τακτικά ενημέρωση από το TikTok – μια αύξηση 255% σε σχέση με το 2020, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Pew.

Μάλιστα η εκστρατεία του Αμερικανού προέδρου εξετάζει τα πλεονεκτήματα του TikTok ως εργαλείο προεκλογικής εκστρατείας την ίδια στιγμή που η κυβέρνησή του προσπαθεί να το ρυθμίσει και το έχει απαγορεύσει στις κυβερνητικές συσκευές.

Ανησυχίες λόγω Κίνας

Οι περισσότεροι Ρεπουμπλικάνοι έχουν αποφύγει το TikTok λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια των δεδομένων, επειδή ανήκει στην εταιρεία ByteDance με έδρα το Πεκίνο, αλλά οι Δημοκρατικοί διχάζονται όλο και περισσότερο σχετικά με τη χρήση της δημοφιλούς εφαρμογής για βίντεο μικρής διάρκειας.

Μέχρι στιγμής, η προεκλογική εκστρατεία του Μπάιντεν έχει προσπαθήσει να επωφεληθεί από το TikTok χωρίς να ενταχθεί σε αυτό, στηριζόμενη σε φιλικούς φορείς επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και έχοντας την Εθνική Επιτροπή των Δημοκρατικών στην πλατφόρμα.

Στους εξέχοντες Δημοκρατικούς που έχουν λογαριασμό στο TikTok περιλαμβάνονται οι κυβερνήτες Γκρέτσεν Γουίτμερ (Μίσιγκαν), Γκάβιν Νιούσον (Καλιφόρνια) και Τζος Σαπίρο (Πενσιλβάνια), ο γερουσιαστής Κόρι Μπούκερ (Νιου Τζέρσεϊ) και η βουλευτής Αλεξάντρια Οκάσιο-Κορτέζ (Νέα Υόρκη).

Advertisement

«Προσπαθώ να τους προσεγγίσω όλους, όπου κι αν βρίσκονται», δήλωσε ο Σαπίρο στο Axios. «Και γι’ αυτό είπα ότι πρέπει να βρίσκεστε σε κάθε πλατφόρμα και να συμμετέχετε μαζί τους στο έργο της κυβέρνησής μου».

Μια έρευνα της Pew τον Ιούλιο διαπίστωσε ότι το 59% των Αμερικανών πιστεύει ότι το TikTok αποτελεί είτε μικρή είτε μεγάλη απειλή για την εθνική ασφάλεια.

Ακόμα κι έτσι, το TikTok είναι μία από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις στην Αμερική από το 2018 και τα στελέχη του δήλωσαν στο Axios νωρίτερα φέτος ότι η εφαρμογή έχει περισσότερους από 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση.

Περισσότερα Εδω

Advertisement
Advertisement
Anassa
Advertisement
Advertisement
Anassa

ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ASTRATV

Advertisement

Facebook

Advertisement

Δημοφιλή